הודעה לחברי הפורום

הודעה לחברי הפורום

אהלן לכולם; אתמול נפתח פורום חדש`` חמישים פלוס מינוס`` הפורום פתוח לקהל הרחב בנושאי דיון שונים ומגוונים. אשמח לראותכם בין כותבי הפורום. 007-ליהי / מנהלת
 
תודה לרותי מנהלת הפורום

תודתי הכנה שלוחה לרותי מנהלת הפורום על הענותה לבקשתי לפירסום ההודעה לעיל. 007 -ליהי / מנהלת פורום ``חמישים פלוס מינוס``.
 

רותי ב.

New member
היי, ליטי 007, מאחלת לך המון

הצלחה בפורום החדש, ומעלה למעלה, בתקוה שיראו ויכנסו ויכתבו.. (-:
 
למעלה