הודעה לותיקים של הפורום

elknetld2kil

New member
הודעה לותיקים של הפורום

אתם זוכרים בימיו הראשונים של הפורום היתה את התמונה החתומה של להקת Dream שהיתה לי??? בקיצור, סיפרתי שאח ואחות שלי היו מאחורי הקלעים בTRL TOUR. ביום שבת אחות שלי באה לביקור בבית (לשלושה שבועות) והיא הביאה תמונות שלה ושל אח שלי מהמפגש עם דרים. בימים הבאים אני אשכפל חלק מהתמונות (עם הנגטיבים) ואני אמצא משיהו מהקיבוץ שלי שיכול לסרוק את התמונות ואז אני אעלה אותם לפורום. אחות שלי תהיה בארץ עוד שבועיים וחצי ככה שתוך שלושה שבועות אני מקווה שזה ילך.
 

Azar Azar

New member
אני זוכר וזנכרתי היום במשהו שקראתי

בפורום פעם אולי זה את כתבת שכל הזמרים שמופיעים במצעד של TRL משלם לTRL שיהיו במצעד
 

Azar Azar

New member
סתכל מצאתי את ההודעה שלך

שכתבת בפורום לפני 4 חודשים על TRL
 
למעלה