elknetld2kil
New member
הודעה לותיקים של הפורום
אתם זוכרים בימיו הראשונים של הפורום היתה את התמונה החתומה של להקת Dream שהיתה לי??? בקיצור, סיפרתי שאח ואחות שלי היו מאחורי הקלעים בTRL TOUR. ביום שבת אחות שלי באה לביקור בבית (לשלושה שבועות) והיא הביאה תמונות שלה ושל אח שלי מהמפגש עם דרים. בימים הבאים אני אשכפל חלק מהתמונות (עם הנגטיבים) ואני אמצא משיהו מהקיבוץ שלי שיכול לסרוק את התמונות ואז אני אעלה אותם לפורום. אחות שלי תהיה בארץ עוד שבועיים וחצי ככה שתוך שלושה שבועות אני מקווה שזה ילך.
אתם זוכרים בימיו הראשונים של הפורום היתה את התמונה החתומה של להקת Dream שהיתה לי??? בקיצור, סיפרתי שאח ואחות שלי היו מאחורי הקלעים בTRL TOUR. ביום שבת אחות שלי באה לביקור בבית (לשלושה שבועות) והיא הביאה תמונות שלה ושל אח שלי מהמפגש עם דרים. בימים הבאים אני אשכפל חלק מהתמונות (עם הנגטיבים) ואני אמצא משיהו מהקיבוץ שלי שיכול לסרוק את התמונות ואז אני אעלה אותם לפורום. אחות שלי תהיה בארץ עוד שבועיים וחצי ככה שתוך שלושה שבועות אני מקווה שזה ילך.