אביתר777777777777777
New member
הודעה לגבי תחנת הרכבת מלחה:
הודעה לגבי תחנת הרכבת מלחה:
למרות כל אשר נאמר כאן, לאור בדיקה מקיפה שלי בשטח, במהלך הימים האחרונים, הריני להודיעכם שגם באפריל 2005 לא תיפתח התחנה. ככל הנראה הפתיחה תידחה לחודש יוני 2005. קיים קושי רב בהתוויאת המסילה וקצב ההתקדמות איטי מאוד. עקב מחסור בפועלים במבנה עצמו, ועקב כך שהבניין הראשי של המבואה, טרם החל להיבנות יהיה דיחוי נוסף. לא יוצב במקומו קראוון כפי שנעשה בתחנת "סגולה" ! המצב לא הכי טוב. עיריית ירושלים לא מאשרת את המשך הבנייה של בנין המבואה הראשי מסיבות השמורות עימה. חבל !
הודעה לגבי תחנת הרכבת מלחה:
למרות כל אשר נאמר כאן, לאור בדיקה מקיפה שלי בשטח, במהלך הימים האחרונים, הריני להודיעכם שגם באפריל 2005 לא תיפתח התחנה. ככל הנראה הפתיחה תידחה לחודש יוני 2005. קיים קושי רב בהתוויאת המסילה וקצב ההתקדמות איטי מאוד. עקב מחסור בפועלים במבנה עצמו, ועקב כך שהבניין הראשי של המבואה, טרם החל להיבנות יהיה דיחוי נוסף. לא יוצב במקומו קראוון כפי שנעשה בתחנת "סגולה" ! המצב לא הכי טוב. עיריית ירושלים לא מאשרת את המשך הבנייה של בנין המבואה הראשי מסיבות השמורות עימה. חבל !