הודעה לגבי תחנת הרכבת מלחה:

מצב
הנושא נעול.
הודעה לגבי תחנת הרכבת מלחה:

הודעה לגבי תחנת הרכבת מלחה:
למרות כל אשר נאמר כאן, לאור בדיקה מקיפה שלי בשטח, במהלך הימים האחרונים, הריני להודיעכם שגם באפריל 2005 לא תיפתח התחנה. ככל הנראה הפתיחה תידחה לחודש יוני 2005. קיים קושי רב בהתוויאת המסילה וקצב ההתקדמות איטי מאוד. עקב מחסור בפועלים במבנה עצמו, ועקב כך שהבניין הראשי של המבואה, טרם החל להיבנות יהיה דיחוי נוסף. לא יוצב במקומו קראוון כפי שנעשה בתחנת "סגולה" ! המצב לא הכי טוב. עיריית ירושלים לא מאשרת את המשך הבנייה של בנין המבואה הראשי מסיבות השמורות עימה. חבל !
 

אשור

New member
גם תחנת סוקולוב בכפר סבא

הודעה לגבי תחנת הרכבת מלחה:
למרות כל אשר נאמר כאן, לאור בדיקה מקיפה שלי בשטח, במהלך הימים האחרונים, הריני להודיעכם שגם באפריל 2005 לא תיפתח התחנה. ככל הנראה הפתיחה תידחה לחודש יוני 2005. קיים קושי רב בהתוויאת המסילה וקצב ההתקדמות איטי מאוד. עקב מחסור בפועלים במבנה עצמו, ועקב כך שהבניין הראשי של המבואה, טרם החל להיבנות יהיה דיחוי נוסף. לא יוצב במקומו קראוון כפי שנעשה בתחנת "סגולה" ! המצב לא הכי טוב. עיריית ירושלים לא מאשרת את המשך הבנייה של בנין המבואה הראשי מסיבות השמורות עימה. חבל !
גם תחנת סוקולוב בכפר סבא
לא תיפתח באביב הבא אלא רק בסוף הקייץ.
 

אשור

New member
נדמה לי שליפני כמה שנים

אתה צודק ידידי ! אין לרכבת כסף !
הממשלה לא העבירה בינתיים גרוש אחד ממה שהובטח !!!
נדמה לי שליפני כמה שנים
שסגרו את קוו הרכבת מנהריה למסוף המכולות במילוז ,גם אז אמרו שזה עניין של כמה חודשים עד שימצא התקציב לשידרוג המסילה.בנתיים זה לא בתוכניות אפילו וחבל.מסוף מילוז עם קצת השקעה יכל לפתור חלק מבעיות האחסנה הקיימות היום בנמל חיפה וגם לשמש מסוף עורפי לכול הגליל העליון והמערבי.
 
אתה צודק 200%. נכון מאוד !

נדמה לי שליפני כמה שנים
שסגרו את קוו הרכבת מנהריה למסוף המכולות במילוז ,גם אז אמרו שזה עניין של כמה חודשים עד שימצא התקציב לשידרוג המסילה.בנתיים זה לא בתוכניות אפילו וחבל.מסוף מילוז עם קצת השקעה יכל לפתור חלק מבעיות האחסנה הקיימות היום בנמל חיפה וגם לשמש מסוף עורפי לכול הגליל העליון והמערבי.
אתה צודק 200%. נכון מאוד !
 

אורי404

New member
../images/Emo45.gif

נדמה לי שליפני כמה שנים
שסגרו את קוו הרכבת מנהריה למסוף המכולות במילוז ,גם אז אמרו שזה עניין של כמה חודשים עד שימצא התקציב לשידרוג המסילה.בנתיים זה לא בתוכניות אפילו וחבל.מסוף מילוז עם קצת השקעה יכל לפתור חלק מבעיות האחסנה הקיימות היום בנמל חיפה וגם לשמש מסוף עורפי לכול הגליל העליון והמערבי.

ובנוסף לזה, רכבת משא חוסכת מספר רב של משאיות כבדות על הכביש, וכתוצאה מכך, צפיפות בכבישים ונסיעה (שאמורה להיות) בטוחה יותר על הכבישים.
 

אורי404

New member
זה יעלה ביוקר!!!

אתה צודק ידידי ! אין לרכבת כסף !
הממשלה לא העבירה בינתיים גרוש אחד ממה שהובטח !!!
זה יעלה ביוקר!!!
כאשר תוכניות בנייה מתעכבות, יש להשקיע עוד כסף לקבלן ולחברה המבצעת ולכל המעורבים בעניין. לא צריך להיות מתמטיקאי, כדי להבין, שהמון כסף נשפך בגלל העיכובים האלה. ועוד משהו, על כל ק"מ מסילה, שמקימים בארץ, במדינות אחרות בעולם מקימים עשרות קילומטרים (ללא שום הגזמה) של מסילות רכבת.
 

אורי404

New member
ומה יהיה?

הודעה לגבי תחנת הרכבת מלחה:
למרות כל אשר נאמר כאן, לאור בדיקה מקיפה שלי בשטח, במהלך הימים האחרונים, הריני להודיעכם שגם באפריל 2005 לא תיפתח התחנה. ככל הנראה הפתיחה תידחה לחודש יוני 2005. קיים קושי רב בהתוויאת המסילה וקצב ההתקדמות איטי מאוד. עקב מחסור בפועלים במבנה עצמו, ועקב כך שהבניין הראשי של המבואה, טרם החל להיבנות יהיה דיחוי נוסף. לא יוצב במקומו קראוון כפי שנעשה בתחנת "סגולה" ! המצב לא הכי טוב. עיריית ירושלים לא מאשרת את המשך הבנייה של בנין המבואה הראשי מסיבות השמורות עימה. חבל !
ומה יהיה?
לפי התכנון, תחנת מלחה ותחנת אשקלון אמורות להיפתח ב-2005. זה אומר שאם מלחה מתעכבת, אז גם הפתיחה של אשקלון תתעכב? כמו כן, מתי אתה מעריך, לפי המצב של עכשיו, שיפתחו תחנות סוקולוב ומודיעין?
 
בסוף 2005 או במחצית 2006. אין כסף

ומה יהיה?
לפי התכנון, תחנת מלחה ותחנת אשקלון אמורות להיפתח ב-2005. זה אומר שאם מלחה מתעכבת, אז גם הפתיחה של אשקלון תתעכב? כמו כן, מתי אתה מעריך, לפי המצב של עכשיו, שיפתחו תחנות סוקולוב ומודיעין?
בסוף 2005 או במחצית 2006. אין כסף
וכל הבבלאט הזה על 24 מיליארד ש"ח זה בינתיים בגדר חלום שהתייבש... גם אני וגם הרכבת ממתינים כמוך, לראות מתי יתנו לרכבת את הכסף שאין...
 

אורי404

New member
../images/Emo51.gif, למרות שהייתי מעדיף לשמוע

בסוף 2005 או במחצית 2006. אין כסף
וכל הבבלאט הזה על 24 מיליארד ש"ח זה בינתיים בגדר חלום שהתייבש... גם אני וגם הרכבת ממתינים כמוך, לראות מתי יתנו לרכבת את הכסף שאין...
, למרות שהייתי מעדיף לשמוע
משהו אופטימי יותר לשנה החדשה. וחבל, בשנתיים האחרונות עם הקמת התחנות; נורדאו, רמלה, הראשונים, ובית שמש המחודשת, ושידרוג של תחנות שונות, ביחד עם גידול הנוסעים ברכבת, מן הראוי היה להמשך פיתוח הולם יותר ברכבת בארצנו הקטנה.
 
נכון אבל התחלפו שרי תחבורה, שרי אוצ

, למרות שהייתי מעדיף לשמוע
משהו אופטימי יותר לשנה החדשה. וחבל, בשנתיים האחרונות עם הקמת התחנות; נורדאו, רמלה, הראשונים, ובית שמש המחודשת, ושידרוג של תחנות שונות, ביחד עם גידול הנוסעים ברכבת, מן הראוי היה להמשך פיתוח הולם יותר ברכבת בארצנו הקטנה.
נכון אבל התחלפו שרי תחבורה, שרי אוצ
אוצר, הרכבת הפכה לחברה, הכסף אזל ועוד ועוד, וכל זה גורם באופן טבעי לעיכובים קשים.
 
על זה כבר הגשש אמרו:"ישראבלוף"

נכון אבל התחלפו שרי תחבורה, שרי אוצ
אוצר, הרכבת הפכה לחברה, הכסף אזל ועוד ועוד, וכל זה גורם באופן טבעי לעיכובים קשים.
על זה כבר הגשש אמרו:"ישראבלוף"
הכל "כאילו", והכל הולך ומתדרדר. פעם אולי היינו תמימים, אבל היה אחרת.
 

vitamin P

New member
דברים אחרים במדינה הזאת הם יודעים

נכון אבל התחלפו שרי תחבורה, שרי אוצ
אוצר, הרכבת הפכה לחברה, הכסף אזל ועוד ועוד, וכל זה גורם באופן טבעי לעיכובים קשים.
דברים אחרים במדינה הזאת הם יודעים
לבנות יפה מאוד כמו כבישים שבכלל לא צריך או בניינים מפוארים בלי שימוש קודם נבנה אחר כך נראה מה נעשה איתם
 

vitamin P

New member
חבל../images/Emo10.gif ... אני לא אזכה לראות את

הודעה לגבי תחנת הרכבת מלחה:
למרות כל אשר נאמר כאן, לאור בדיקה מקיפה שלי בשטח, במהלך הימים האחרונים, הריני להודיעכם שגם באפריל 2005 לא תיפתח התחנה. ככל הנראה הפתיחה תידחה לחודש יוני 2005. קיים קושי רב בהתוויאת המסילה וקצב ההתקדמות איטי מאוד. עקב מחסור בפועלים במבנה עצמו, ועקב כך שהבניין הראשי של המבואה, טרם החל להיבנות יהיה דיחוי נוסף. לא יוצב במקומו קראוון כפי שנעשה בתחנת "סגולה" ! המצב לא הכי טוב. עיריית ירושלים לא מאשרת את המשך הבנייה של בנין המבואה הראשי מסיבות השמורות עימה. חבל !
חבל
... אני לא אזכה לראות את
התחנות כשיפתחו סוקולוב כן אבל את מלחה לא אני איהיה בצבא ככל הנראה ממש חבל שככה מתייחסים לרכבת....
 

vitamin P

New member
המקום הכי מדהים בארץ--> סגור../images/Emo70.gif../images/Emo4.gif

הודעה לגבי תחנת הרכבת מלחה:
למרות כל אשר נאמר כאן, לאור בדיקה מקיפה שלי בשטח, במהלך הימים האחרונים, הריני להודיעכם שגם באפריל 2005 לא תיפתח התחנה. ככל הנראה הפתיחה תידחה לחודש יוני 2005. קיים קושי רב בהתוויאת המסילה וקצב ההתקדמות איטי מאוד. עקב מחסור בפועלים במבנה עצמו, ועקב כך שהבניין הראשי של המבואה, טרם החל להיבנות יהיה דיחוי נוסף. לא יוצב במקומו קראוון כפי שנעשה בתחנת "סגולה" ! המצב לא הכי טוב. עיריית ירושלים לא מאשרת את המשך הבנייה של בנין המבואה הראשי מסיבות השמורות עימה. חבל !
המקום הכי מדהים בארץ--> סגור

היום הייתי עם ההורים בטיול בהרי ירושלים מקום יפה ומיוחד....מדהיםם ובסוף שכנעתי אותם להגיע לתוואי הרכבת לרדת הם לא רצו ועד ששכנעתי אותם להגיע לאיזור כבר היה מאוחר מידי לרדת לבר גיורא כי כבר התחיל להחשיך ולא מומלץ מקום מאוד יפה זה יהיה קו יפה ומיוחד התוואי עצמו סלול ומוכן רק צריך להניח את המסילה מקווה שיעשו את זה לגבי החלק האחרון שקרוב לירושלים אין לי מושג מה איתו
 

vitamin P

New member
../images/Emo26.gif

המקום הכי מדהים בארץ--> סגור

היום הייתי עם ההורים בטיול בהרי ירושלים מקום יפה ומיוחד....מדהיםם ובסוף שכנעתי אותם להגיע לתוואי הרכבת לרדת הם לא רצו ועד ששכנעתי אותם להגיע לאיזור כבר היה מאוחר מידי לרדת לבר גיורא כי כבר התחיל להחשיך ולא מומלץ מקום מאוד יפה זה יהיה קו יפה ומיוחד התוואי עצמו סלול ומוכן רק צריך להניח את המסילה מקווה שיעשו את זה לגבי החלק האחרון שקרוב לירושלים אין לי מושג מה איתו
 

vitamin P

New member
../images/Emo36.gif

המקום הכי מדהים בארץ--> סגור

היום הייתי עם ההורים בטיול בהרי ירושלים מקום יפה ומיוחד....מדהיםם ובסוף שכנעתי אותם להגיע לתוואי הרכבת לרדת הם לא רצו ועד ששכנעתי אותם להגיע לאיזור כבר היה מאוחר מידי לרדת לבר גיורא כי כבר התחיל להחשיך ולא מומלץ מקום מאוד יפה זה יהיה קו יפה ומיוחד התוואי עצמו סלול ומוכן רק צריך להניח את המסילה מקווה שיעשו את זה לגבי החלק האחרון שקרוב לירושלים אין לי מושג מה איתו
 
וואו! פשוט נוף מדהים.

המקום הכי מדהים בארץ--> סגור

היום הייתי עם ההורים בטיול בהרי ירושלים מקום יפה ומיוחד....מדהיםם ובסוף שכנעתי אותם להגיע לתוואי הרכבת לרדת הם לא רצו ועד ששכנעתי אותם להגיע לאיזור כבר היה מאוחר מידי לרדת לבר גיורא כי כבר התחיל להחשיך ולא מומלץ מקום מאוד יפה זה יהיה קו יפה ומיוחד התוואי עצמו סלול ומוכן רק צריך להניח את המסילה מקווה שיעשו את זה לגבי החלק האחרון שקרוב לירושלים אין לי מושג מה איתו
וואו! פשוט נוף מדהים.
 

אוהד11

New member
כמה טוב שהצהרות אינן עולות כסף

וואו! פשוט נוף מדהים.
כמה טוב שהצהרות אינן עולות כסף
ולצורכי תעמולה אפשר לזרוק מספרים לאויר מבלי לעמוד מאחוריהם. כך גם עם דבריו של מאיר שטרית על הפעלת "חופשי חודשי" ברכבת.
 

vitamin P

New member
אם יקדימו את הבחירות אז יהיה טוב לר

כמה טוב שהצהרות אינן עולות כסף
ולצורכי תעמולה אפשר לזרוק מספרים לאויר מבלי לעמוד מאחוריהם. כך גם עם דבריו של מאיר שטרית על הפעלת "חופשי חודשי" ברכבת.
אם יקדימו את הבחירות אז יהיה טוב לר
לרכבת,כולם יתחילו להבטיח דברים וגם לבצע כדי להראות שהם עושים משהו.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה