הודעה לא קריאה-עזרה דחופה
ערב טוב , אבקש עזרה דחופה להאוטלוק אקספרס 6 . מזה 3 ימים מגיעות הודעות מלל לא קריאות . ההודעה מגיעה עם אותיות וספרות . לא נראה לי שמדובר בוירוס. אולם כאשר מגיעות הודעות מוואלה או הוט מייל , ניתן לקרוא את המלל הנשלח בעברית . הדבר החל לפני שלושה ימים בשני מחשבים . מצרפת קובץ לבדיקתכם . אודה על פתרון מהיר לבעיה זו . תודה רבה מראש , אאא
ערב טוב , אבקש עזרה דחופה להאוטלוק אקספרס 6 . מזה 3 ימים מגיעות הודעות מלל לא קריאות . ההודעה מגיעה עם אותיות וספרות . לא נראה לי שמדובר בוירוס. אולם כאשר מגיעות הודעות מוואלה או הוט מייל , ניתן לקרוא את המלל הנשלח בעברית . הדבר החל לפני שלושה ימים בשני מחשבים . מצרפת קובץ לבדיקתכם . אודה על פתרון מהיר לבעיה זו . תודה רבה מראש , אאא