הודעה חשובה
- פרידה מהפורום

sagiberg

New member
הודעה חשובה../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif - פרידה מהפורום

לכל החברים המקסימים (אלו שנכנסים יום יום ואלו שצצים לעיתים)- לאחר הרבה מחשבה ולאחר נסיונות ל"החיות" את הפורום, הגעתי למסקנה העצובה שאין טעם להמשיך ולקיים פורום זה במתכונתו הנוכחית.כפי הנראה אין ביום יום די משברים (של גיל ארבעים) כדי להחזיק את הפורום מבחינה נושאית ולכן בשלב זה יש תחושת מיצוי. פגשתי כאן הרבה אנשים מקסימים, מצחיקים ורגישים- כולכם תחסרו לי. אני מאמינה שפורום 40+ ואחרים ימלאו את מקום פורום זה ומאחלת לכולם שנה נפלאה ונטולת משברים
 

domdom1

New member
חברים !!!! שעה קשה

לאור המצב של הפורום ,סגי החליתה לסגור את הפורום ,מה אתם חושבים על זה ? אם יש מישהו שמוכן לאחליף אותה? חמומית השרון רוצה זה אני יודע מי עוד?
 
הבהרה

1. אני לא חמומית
חחחחחחחחחחחחחחחחחח 2. חמודית מהשרון בהחלט עדיין לא רוצה !!!!!!!!!!!!! הועלתה בפניי האפשרות ואמרתי שאשקול זאת, וזאת כמובן רק אחרי שיהיה ברור לכל הדעות אם שגיא מחליטה לפרוש ומה כרוך בניהול הפורום. מעבר לכך, חשוב לדעת אם יש בכלל סיכוי להמשך פעילות, ויתרה מזאת, אם קיים, אני מעדיפה בהחלט כי שגיא תשאר לנהל את הפורום שהרי זה הבייבי שלה, אך צריך לחשוב, ואולי אף כולנו יחד, כיצד ניתן להעיר את המקום הזה. ובהזדמנות זו פנייה אישית אלייך שגיא, אנא שקלי זאת שוב, אשמח מאוד אם תחליטי להשאר.
 

domdom1

New member
חמומית !!!!! חחחחחחחח

חמודית למה?רוצים אותך בפיקוד
 
למעלה