איגוד צרכנות הוגנת
New member
הודעה חשובה:נהגי אגד=נהגי מוניות
הודעה חשובה:נהגי אגד=נהגי מוניות
מתלונות שהגיעו אלינו מצד מספר נוסעים בתחבורה הציבורית הוברר כי נהגי אגד אינם כפי שהם מוצגים בפרסומות של אגד כנהגים אדיבים ומנומסים המעניקים שירות טוב לנוסע .יש מספר לא קטן של נהגי אגד שמתנהגים בזילזול וביחס מחפיר שלא מתאימים לנהג ציבורי .הם אפילו יותר גרועים מנהגי המוניות החאפרים ואפילו דומים לנהגי המוניות החאפרים שהוצגו בפירסומת של אגד.מה שיותר גרוע בסיפור הזה הינו מחלקת תלונות הציבור בחברת אגד עצמה שלא מטפלת ומיתעלמת מתלונות הנוסעים ובכך נותנת גיבוי לנהגי אוטובוס המופרעים והבורים שבתוכה .דעתנו היא כי אגד צריכה להיתבייש בעצמה שהיא מעסיקה נהגים כאלו.ואגד צריכה לדעת את המשפט קשוט עצמך ואח"כ קשוט אחרים .איך יש לאגד את החוצפה להציג את נהגי המוניות בצורה מעוררת מחלוקת בפירסומת כאשר לה יש נהגי אוטובוס כאלה . ועוד הם אומרים טוב שההגה בידיים של אגד -על מי הם עובדים ?
הודעה חשובה:נהגי אגד=נהגי מוניות
מתלונות שהגיעו אלינו מצד מספר נוסעים בתחבורה הציבורית הוברר כי נהגי אגד אינם כפי שהם מוצגים בפרסומות של אגד כנהגים אדיבים ומנומסים המעניקים שירות טוב לנוסע .יש מספר לא קטן של נהגי אגד שמתנהגים בזילזול וביחס מחפיר שלא מתאימים לנהג ציבורי .הם אפילו יותר גרועים מנהגי המוניות החאפרים ואפילו דומים לנהגי המוניות החאפרים שהוצגו בפירסומת של אגד.מה שיותר גרוע בסיפור הזה הינו מחלקת תלונות הציבור בחברת אגד עצמה שלא מטפלת ומיתעלמת מתלונות הנוסעים ובכך נותנת גיבוי לנהגי אוטובוס המופרעים והבורים שבתוכה .דעתנו היא כי אגד צריכה להיתבייש בעצמה שהיא מעסיקה נהגים כאלו.ואגד צריכה לדעת את המשפט קשוט עצמך ואח"כ קשוט אחרים .איך יש לאגד את החוצפה להציג את נהגי המוניות בצורה מעוררת מחלוקת בפירסומת כאשר לה יש נהגי אוטובוס כאלה . ועוד הם אומרים טוב שההגה בידיים של אגד -על מי הם עובדים ?