הודעה חשובה:נהגי אגד=נהגי מוניות

מצב
הנושא נעול.
הודעה חשובה:נהגי אגד=נהגי מוניות

הודעה חשובה:נהגי אגד=נהגי מוניות
מתלונות שהגיעו אלינו מצד מספר נוסעים בתחבורה הציבורית הוברר כי נהגי אגד אינם כפי שהם מוצגים בפרסומות של אגד כנהגים אדיבים ומנומסים המעניקים שירות טוב לנוסע .יש מספר לא קטן של נהגי אגד שמתנהגים בזילזול וביחס מחפיר שלא מתאימים לנהג ציבורי .הם אפילו יותר גרועים מנהגי המוניות החאפרים ואפילו דומים לנהגי המוניות החאפרים שהוצגו בפירסומת של אגד.מה שיותר גרוע בסיפור הזה הינו מחלקת תלונות הציבור בחברת אגד עצמה שלא מטפלת ומיתעלמת מתלונות הנוסעים ובכך נותנת גיבוי לנהגי אוטובוס המופרעים והבורים שבתוכה .דעתנו היא כי אגד צריכה להיתבייש בעצמה שהיא מעסיקה נהגים כאלו.ואגד צריכה לדעת את המשפט קשוט עצמך ואח"כ קשוט אחרים .איך יש לאגד את החוצפה להציג את נהגי המוניות בצורה מעוררת מחלוקת בפירסומת כאשר לה יש נהגי אוטובוס כאלה . ועוד הם אומרים טוב שההגה בידיים של אגד -על מי הם עובדים ?
 

איליה.

New member
משהו אומר לי שאתה נהג מונית

הודעה חשובה:נהגי אגד=נהגי מוניות
מתלונות שהגיעו אלינו מצד מספר נוסעים בתחבורה הציבורית הוברר כי נהגי אגד אינם כפי שהם מוצגים בפרסומות של אגד כנהגים אדיבים ומנומסים המעניקים שירות טוב לנוסע .יש מספר לא קטן של נהגי אגד שמתנהגים בזילזול וביחס מחפיר שלא מתאימים לנהג ציבורי .הם אפילו יותר גרועים מנהגי המוניות החאפרים ואפילו דומים לנהגי המוניות החאפרים שהוצגו בפירסומת של אגד.מה שיותר גרוע בסיפור הזה הינו מחלקת תלונות הציבור בחברת אגד עצמה שלא מטפלת ומיתעלמת מתלונות הנוסעים ובכך נותנת גיבוי לנהגי אוטובוס המופרעים והבורים שבתוכה .דעתנו היא כי אגד צריכה להיתבייש בעצמה שהיא מעסיקה נהגים כאלו.ואגד צריכה לדעת את המשפט קשוט עצמך ואח"כ קשוט אחרים .איך יש לאגד את החוצפה להציג את נהגי המוניות בצורה מעוררת מחלוקת בפירסומת כאשר לה יש נהגי אוטובוס כאלה . ועוד הם אומרים טוב שההגה בידיים של אגד -על מי הם עובדים ?
משהו אומר לי שאתה נהג מונית
אבל אולי זה רק אני.
 
אני מוחה בחריפות קיצונית נגד כל

הודעה חשובה:נהגי אגד=נהגי מוניות
מתלונות שהגיעו אלינו מצד מספר נוסעים בתחבורה הציבורית הוברר כי נהגי אגד אינם כפי שהם מוצגים בפרסומות של אגד כנהגים אדיבים ומנומסים המעניקים שירות טוב לנוסע .יש מספר לא קטן של נהגי אגד שמתנהגים בזילזול וביחס מחפיר שלא מתאימים לנהג ציבורי .הם אפילו יותר גרועים מנהגי המוניות החאפרים ואפילו דומים לנהגי המוניות החאפרים שהוצגו בפירסומת של אגד.מה שיותר גרוע בסיפור הזה הינו מחלקת תלונות הציבור בחברת אגד עצמה שלא מטפלת ומיתעלמת מתלונות הנוסעים ובכך נותנת גיבוי לנהגי אוטובוס המופרעים והבורים שבתוכה .דעתנו היא כי אגד צריכה להיתבייש בעצמה שהיא מעסיקה נהגים כאלו.ואגד צריכה לדעת את המשפט קשוט עצמך ואח"כ קשוט אחרים .איך יש לאגד את החוצפה להציג את נהגי המוניות בצורה מעוררת מחלוקת בפירסומת כאשר לה יש נהגי אוטובוס כאלה . ועוד הם אומרים טוב שההגה בידיים של אגד -על מי הם עובדים ?
אני מוחה בחריפות קיצונית נגד כל
ההודעה הזו !!! אתה מגזים ועושה הכללה נוראה ובוטה על כל נהגי אגד !!! זו פעם ראשונה שאני רואה הודעה כזו בפורום המכובד שלנו. תתבייש לך !!! יש לי ביד 10,785 מכתבי הערכה מנוסעים באגד !!!! אתה מנותק מהמציאות ואני אדרוש שההודעה שלך תימחק מיד מהפורום הזה ! אתה חייב להתנצל על ההכפשות הקשות שלך !!! העתק מההודעה שלך יועבר מחר בבוקר אל היועץ המשפטי של "אגד" ואני מניח שתוגש נגדך תלונה חריפה במשטרה לאחר שתאותר בקלות הכתובת האלקטרונית המדוייקת שלך !!! אתה הוצאת דיבה חריפה וקשה נגד כל "אגד" וכידוע לך דבר זה יצריך נקיטת צעדים משפטיים בהתאם לראות עיניו של מר אריק פלדמן היו"ר. מדוע אתה משמיץ מבלי לבדוק את כל מכלול העובדות ? אתה יודע באיזו חרדה עובדים נהגי אגד ? אתה נתקלת בנוסעים קשים עם דרישות נוראות מהנהג ? אתה יודע מה עובר עכשיו בראשו של מר שלום זקן נהג קו 19 שפוצץ ? אתה כולל גם אותו בהשמצה שלך !!! תתבייש בענק !!! העתקים מהודעתך: יועץ משפטי דובר אגד יו"ר הקואופרטיב
 

איליה.

New member
אביתר, אני חושב שאתה קצת מגזים.

אני מוחה בחריפות קיצונית נגד כל
ההודעה הזו !!! אתה מגזים ועושה הכללה נוראה ובוטה על כל נהגי אגד !!! זו פעם ראשונה שאני רואה הודעה כזו בפורום המכובד שלנו. תתבייש לך !!! יש לי ביד 10,785 מכתבי הערכה מנוסעים באגד !!!! אתה מנותק מהמציאות ואני אדרוש שההודעה שלך תימחק מיד מהפורום הזה ! אתה חייב להתנצל על ההכפשות הקשות שלך !!! העתק מההודעה שלך יועבר מחר בבוקר אל היועץ המשפטי של "אגד" ואני מניח שתוגש נגדך תלונה חריפה במשטרה לאחר שתאותר בקלות הכתובת האלקטרונית המדוייקת שלך !!! אתה הוצאת דיבה חריפה וקשה נגד כל "אגד" וכידוע לך דבר זה יצריך נקיטת צעדים משפטיים בהתאם לראות עיניו של מר אריק פלדמן היו"ר. מדוע אתה משמיץ מבלי לבדוק את כל מכלול העובדות ? אתה יודע באיזו חרדה עובדים נהגי אגד ? אתה נתקלת בנוסעים קשים עם דרישות נוראות מהנהג ? אתה יודע מה עובר עכשיו בראשו של מר שלום זקן נהג קו 19 שפוצץ ? אתה כולל גם אותו בהשמצה שלך !!! תתבייש בענק !!! העתקים מהודעתך: יועץ משפטי דובר אגד יו"ר הקואופרטיב
אביתר, אני חושב שאתה קצת מגזים.
יש בפורומים של תפוז הרבה הודעות מהסוג הזה, שלכאורה אפשר לראות בהן הוצאת דיבה, אבל אף פעם לא שמעתי על מישהו שתובע בגלל הודעה שכזו...
 
אני בסה"כ מעביר את ההודעה שלו

אביתר, אני חושב שאתה קצת מגזים.
יש בפורומים של תפוז הרבה הודעות מהסוג הזה, שלכאורה אפשר לראות בהן הוצאת דיבה, אבל אף פעם לא שמעתי על מישהו שתובע בגלל הודעה שכזו...
אני בסה"כ מעביר את ההודעה שלו
מחר למחלקה המשפטית בבית אגד כדי שעו"ד המורשה של האגודה יחליט אם זו הוצאת דיבה , אם לאו. אני חושב שראשי אגד זכאים לראות מה כותבים על האגודה בפומבי. יש דרכים אחרות להביע דעות קיצוניות נגד אנשים. כאדם הקרוב לאגודה, אני נוהג להעתיק ולהעביר מדי-פעם אל הדובר מר רון רטנר את ההודעות המעניינות הנכתבות על הקואופרטיב. אני יכול להבטיח לך איליה, שרוב רובם המכריע של נהגי אגד ודן הם אנשים מנומסים והגונים בעלי משמעת עצמית גבוהה ביותר והם עומדים בקו האש הראשון ומסכנים את חייהם כל יום ! למרות הפחדים שלהם, הם עוברים סדנאות עם פסיכולוג וממשיכים לעבוד כיאות חרף כל המצב והיחס אליהם !
 

איליה.

New member
מנסיוני, רוב נהגי אגד הם אכן אנשים

אני בסה"כ מעביר את ההודעה שלו
מחר למחלקה המשפטית בבית אגד כדי שעו"ד המורשה של האגודה יחליט אם זו הוצאת דיבה , אם לאו. אני חושב שראשי אגד זכאים לראות מה כותבים על האגודה בפומבי. יש דרכים אחרות להביע דעות קיצוניות נגד אנשים. כאדם הקרוב לאגודה, אני נוהג להעתיק ולהעביר מדי-פעם אל הדובר מר רון רטנר את ההודעות המעניינות הנכתבות על הקואופרטיב. אני יכול להבטיח לך איליה, שרוב רובם המכריע של נהגי אגד ודן הם אנשים מנומסים והגונים בעלי משמעת עצמית גבוהה ביותר והם עומדים בקו האש הראשון ומסכנים את חייהם כל יום ! למרות הפחדים שלהם, הם עוברים סדנאות עם פסיכולוג וממשיכים לעבוד כיאות חרף כל המצב והיחס אליהם !
מנסיוני, רוב נהגי אגד הם אכן אנשים
נחמדים ואדיבים, ועושים הכל למען הנוסעים. יש נהגים שאני נהנה במיוחד לנסוע איתם, יש נהג אחד בקו 123 בחיפה שתמיד מצחיק את כולם ויש אצלו באוטובוס אווירה ממש כיפית. לעתים רחוקות אני נתקל בנהגים שמתנהגים כמו חאפרים ולא הולכים לקראת הלקוח, אבל הם מיעוט קטן. אגב, אביתר, אני רוצה לשאול את עצתך בתור מומחה בתחום. אם נתקלתי בנהג אגד שעבר על תקנות התעבורה והתחצף אליי - מה הדרך הכי טובה לטפל בבעיה?
 
עליך לפנות לכתובת הבאה:

מנסיוני, רוב נהגי אגד הם אכן אנשים
נחמדים ואדיבים, ועושים הכל למען הנוסעים. יש נהגים שאני נהנה במיוחד לנסוע איתם, יש נהג אחד בקו 123 בחיפה שתמיד מצחיק את כולם ויש אצלו באוטובוס אווירה ממש כיפית. לעתים רחוקות אני נתקל בנהגים שמתנהגים כמו חאפרים ולא הולכים לקראת הלקוח, אבל הם מיעוט קטן. אגב, אביתר, אני רוצה לשאול את עצתך בתור מומחה בתחום. אם נתקלתי בנהג אגד שעבר על תקנות התעבורה והתחצף אליי - מה הדרך הכי טובה לטפל בבעיה?
עליך לפנות לכתובת הבאה:
עבור מר רון רטנר - דובר אגד, בית-אגד דרך מנחם בגין 142 תל-אביב. עליך לציין במכתבך את : 1. תאריך הארוע. 2. מס' הקו. 3. שעת הנסיעה. 4. שם הנהג אם ידוע לך. 5. פירוט מדוייק של חילופי הדברים בינך לבין הנהג. מכתבך יועבר אל ועדת המשמעת ויטופל בצורה יעילה. במידה ומכתבך ימצא צודק, יוזמן הנהג לבירור בפני מורשה האגודה וינקטו כנגדו צעדים משפטיים כגון: קנסות, השעייה מעבודה, לימודי חובה וכדומה. אשמח באם תפרסם כאן את המכתב, אך אנא ללא שמו של הנהג מטעמים מובנים ! תודה איליה ולילה טוב לך, שלך, אביה.
 

איליה.

New member
האמת היא שזה מה שעשיתי בעבר

עליך לפנות לכתובת הבאה:
עבור מר רון רטנר - דובר אגד, בית-אגד דרך מנחם בגין 142 תל-אביב. עליך לציין במכתבך את : 1. תאריך הארוע. 2. מס' הקו. 3. שעת הנסיעה. 4. שם הנהג אם ידוע לך. 5. פירוט מדוייק של חילופי הדברים בינך לבין הנהג. מכתבך יועבר אל ועדת המשמעת ויטופל בצורה יעילה. במידה ומכתבך ימצא צודק, יוזמן הנהג לבירור בפני מורשה האגודה וינקטו כנגדו צעדים משפטיים כגון: קנסות, השעייה מעבודה, לימודי חובה וכדומה. אשמח באם תפרסם כאן את המכתב, אך אנא ללא שמו של הנהג מטעמים מובנים ! תודה איליה ולילה טוב לך, שלך, אביה.
האמת היא שזה מה שעשיתי בעבר
וגם פירסמתי בפורום את המכתב ואת התשובה המבזה והמזלזלת שקיבלתי.
 
אני אטפל בזה אישית למענך אם לא תקבל

האמת היא שזה מה שעשיתי בעבר
וגם פירסמתי בפורום את המכתב ואת התשובה המבזה והמזלזלת שקיבלתי.
אני אטפל בזה אישית למענך אם לא תקבל
תשובה מספקת. אני מבטיח לך שמכתבך יטופל בצורה הוגנת. נבצע מעקב גם בפורום וגם ב"צינורות" המיוחדים. לילה טוב איליה. "הדוד" אביה.
 

BUGO 54

New member
אפשר להתלונן בנציבות פניות הציבור

אני אטפל בזה אישית למענך אם לא תקבל
תשובה מספקת. אני מבטיח לך שמכתבך יטופל בצורה הוגנת. נבצע מעקב גם בפורום וגם ב"צינורות" המיוחדים. לילה טוב איליה. "הדוד" אביה.
אפשר להתלונן בנציבות פניות הציבור
במשרד התחבורה, שמפקח על אגד, ואביתר יודע זאת היטב, אך הוא מעדיף להפנות את איליה לרון רטנר באגד. גם אני סבור שהרמה באגד גבוהה ואינה נתונה להשוואה אל מול נהגי מוניות (ככלל). אבל אין להתעלם מהעובדה שאגד עומדת תחת פיקוח של משרד התחבורה, אגד לא עומדת בפני עצמה. כמי שלא רוצה לפגוע באגד או בדן, בגלל נהג לא מוצלח, אני ההיתי מתלונן בשלב ראשון באגד, ואם אין תשובה המניחה את הדעת, רק אז פונה למשרד התחבורה. מנסיוני - לפני שנה חיכיתי לקו 301 מעפולה לחיפה, ישבתי בתחנה, האוטובוס הגיע, לא האט, לא בדק בתחנה, והמשיך לחיפה. חיכיתי עוד חצי שעה ורק אז נסעתי לחיפה. התלוננתי במחלקת פיות ציבור באגד צפון, קיבלתי תשובה שהנושא בבדיקה, מאז עברה שנה ולא קיבלתי הודעה על המשך הטיפול. אני יכול להניח כי התלונה לא טופלה באופן הראוי, אך למרות זאת החלטתי היתה שלא להמשיך אל משרד התחבורה. אולי טעיתי - אבל זו היתה החלטתי!
 

BUGO 54

New member
פיות = פניות../images/Emo60.gif

אפשר להתלונן בנציבות פניות הציבור
במשרד התחבורה, שמפקח על אגד, ואביתר יודע זאת היטב, אך הוא מעדיף להפנות את איליה לרון רטנר באגד. גם אני סבור שהרמה באגד גבוהה ואינה נתונה להשוואה אל מול נהגי מוניות (ככלל). אבל אין להתעלם מהעובדה שאגד עומדת תחת פיקוח של משרד התחבורה, אגד לא עומדת בפני עצמה. כמי שלא רוצה לפגוע באגד או בדן, בגלל נהג לא מוצלח, אני ההיתי מתלונן בשלב ראשון באגד, ואם אין תשובה המניחה את הדעת, רק אז פונה למשרד התחבורה. מנסיוני - לפני שנה חיכיתי לקו 301 מעפולה לחיפה, ישבתי בתחנה, האוטובוס הגיע, לא האט, לא בדק בתחנה, והמשיך לחיפה. חיכיתי עוד חצי שעה ורק אז נסעתי לחיפה. התלוננתי במחלקת פיות ציבור באגד צפון, קיבלתי תשובה שהנושא בבדיקה, מאז עברה שנה ולא קיבלתי הודעה על המשך הטיפול. אני יכול להניח כי התלונה לא טופלה באופן הראוי, אך למרות זאת החלטתי היתה שלא להמשיך אל משרד התחבורה. אולי טעיתי - אבל זו היתה החלטתי!
פיות = פניות
 
../images/Emo9.gifבוגו אהבת את הגלויה שלי../images/Emo35.gif

אפשר להתלונן בנציבות פניות הציבור
במשרד התחבורה, שמפקח על אגד, ואביתר יודע זאת היטב, אך הוא מעדיף להפנות את איליה לרון רטנר באגד. גם אני סבור שהרמה באגד גבוהה ואינה נתונה להשוואה אל מול נהגי מוניות (ככלל). אבל אין להתעלם מהעובדה שאגד עומדת תחת פיקוח של משרד התחבורה, אגד לא עומדת בפני עצמה. כמי שלא רוצה לפגוע באגד או בדן, בגלל נהג לא מוצלח, אני ההיתי מתלונן בשלב ראשון באגד, ואם אין תשובה המניחה את הדעת, רק אז פונה למשרד התחבורה. מנסיוני - לפני שנה חיכיתי לקו 301 מעפולה לחיפה, ישבתי בתחנה, האוטובוס הגיע, לא האט, לא בדק בתחנה, והמשיך לחיפה. חיכיתי עוד חצי שעה ורק אז נסעתי לחיפה. התלוננתי במחלקת פיות ציבור באגד צפון, קיבלתי תשובה שהנושא בבדיקה, מאז עברה שנה ולא קיבלתי הודעה על המשך הטיפול. אני יכול להניח כי התלונה לא טופלה באופן הראוי, אך למרות זאת החלטתי היתה שלא להמשיך אל משרד התחבורה. אולי טעיתי - אבל זו היתה החלטתי!
בוגו אהבת את הגלויה שלי

אז הנה עוד אחת, זוכרים איך נראו פעם השכונה הגרמנית ונגן הבאהי, עם ליילנד, שוסון רחוק, דופין חביב ומישהו עם מספר לבן, זוכרים? נכה או עולה חדש
 

BUGO 54

New member
../images/Emo13.gifתמונות מקסימות! תודה!

בוגו אהבת את הגלויה שלי

אז הנה עוד אחת, זוכרים איך נראו פעם השכונה הגרמנית ונגן הבאהי, עם ליילנד, שוסון רחוק, דופין חביב ומישהו עם מספר לבן, זוכרים? נכה או עולה חדש
תמונות מקסימות! תודה!
 
יש נהג בקו 618 בהרצליה

מנסיוני, רוב נהגי אגד הם אכן אנשים
נחמדים ואדיבים, ועושים הכל למען הנוסעים. יש נהגים שאני נהנה במיוחד לנסוע איתם, יש נהג אחד בקו 123 בחיפה שתמיד מצחיק את כולם ויש אצלו באוטובוס אווירה ממש כיפית. לעתים רחוקות אני נתקל בנהגים שמתנהגים כמו חאפרים ולא הולכים לקראת הלקוח, אבל הם מיעוט קטן. אגב, אביתר, אני רוצה לשאול את עצתך בתור מומחה בתחום. אם נתקלתי בנהג אגד שעבר על תקנות התעבורה והתחצף אליי - מה הדרך הכי טובה לטפל בבעיה?
יש נהג בקו 618 בהרצליה
שמדבר מהבטן (פאתום, וונטרילוקוויסט) ואיזה קטעים רצים בזמן שהוא נמצא במשמרת !!!! מי שלא יודע, משתגע מאיפה פתאום הוא שומע קולות "אדוני תרד מהאוטובוס" "בוקר טוב לאדוני", בעוד הנוסעים הוותיקים מחזיקים את הבטן מרוב צחוק !!!!!
 
איזה כיף נהגים כאלה

יש נהג בקו 618 בהרצליה
שמדבר מהבטן (פאתום, וונטרילוקוויסט) ואיזה קטעים רצים בזמן שהוא נמצא במשמרת !!!! מי שלא יודע, משתגע מאיפה פתאום הוא שומע קולות "אדוני תרד מהאוטובוס" "בוקר טוב לאדוני", בעוד הנוסעים הוותיקים מחזיקים את הבטן מרוב צחוק !!!!!
איזה כיף נהגים כאלה
אנשים כאלה יכולים לעשות לך את כך היום.
 

55מוטי

New member
היה פעם נהג מצחיק באגד

איזה כיף נהגים כאלה
אנשים כאלה יכולים לעשות לך את כך היום.
היה פעם נהג מצחיק באגד
שאפילו היו עליו כתבות בעיתונים ובטלוויזיה. הוא נסע תמיד עם כובע בוקרים. מישהו זוכר ?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה