הודעה חשובה לכל מי שמתכן לעבור למק

  • פותח הנושא orbk
  • פורסם בתאריך

orbk

New member
הודעה חשובה לכל מי שמתכן לעבור למק

אחרי שנים של יאוש על מחשב המק וכל המעברים המטורפים של אפל, אשר עלו לי בהרבה כסף ולאור המידע השגוי של משתמשי המק, החלטתי לפתוח בלוג על הנושא. אתם מוזמנים להיכנס לבלוג שלי לקרוא את המאמרים ולהגיב אם אתם מעוניינים. מטרת הבלוג לתת למתלבטים את מירב העובדות על המק. למנהל הפורום סליחה על ההודעה השונה מנושא הפורום. תודה.
 

E l i o r 2 2

New member
מק זה דבר פרימטיבי

הדבר היחידי שטוב במק, אלו המחשבים האלו עם המסך הצבעוני שזה באמת מוסיף לחדר סגנון.
 

Schnitzell

New member
אני הייתי נמנע מהערות בסגנון הזה,

זה יגרור בהכרח ויכוח שבסופו תפסיד בטיעון הזה.
 

אגם גם

New member
אני עבדתי שנים על פיסי

ולפני שנתיים בערך עברתי למק. אין מרוצה ממני. אז נכון שיש בעייה של אי תאימות מלאה במעבדי תמלילים למשל, והעברית לא להיט גדול. אבל בסך הכל - כשכל התמונה פרושה מולי - אין שום מצב שאחזור לעבוד על פיסי. שלא לדבר על המסך הבנ@$ונה של האיימק שיש לי. פשוט מדהים.
 

orbk

New member
אפקט המריחות גדול יותר...

הבעיה הגדולה ב-IMAC כרטיס מסך עלוב עם מסך גדול, דבר שגורם לחוסר איזון. מה עושים עם המסך בעוד שנתיים כאשר המחשב כבר חלש?
 

mamby

New member
הלו הלו! באת לעצבן גם פה?

פרסמת את הבלוג. יופי. תלך ותעלה בו את כל הטיעונים שאתה רוצה. רק בבקשה אל תתחיל גם פה עם הויכוחים הבלתי נגמרים האלה. מספיק היה לנו אותם בפורומים האחרים.
 

mamby

New member
ו-pulse, סקטו, תעשו לי טובה

ואל תשתפו איתו פעולה. לא כאן בפורום בבקשה. הבן אדם הוא טרול ידוע, שגרם לכמה פורומים מקצועיים של מקיסטיים להפוך לזירת התגוששות אלימה, עם פתילים של ויכוחים טכניים בלתי נגמרים, בזמן ששאלות חשובות של אנשים שבאו לבקש עזרה מקצועית נשארו יתומים. תודה לאל שאחרי הרבה זמן המנהלים הבינו וחסמו אותו בפורומים האלו, והבן אדם הבין את המסר (אני מקוה) והקים את הבלוג שלו. בואו ניתן לו בבקשה לנהל את מלחמת הצלב שלו משם. מי שמעונין להשתתף בה, או לקבל "מידע חשוב שיגרום לו להבין למה לא לעבור למק" מוזמן לעשות את זה בבלוג שלו. בבקשה אל תיתנו לו להרוס גם את הפורום הזה.
 

אגם גם

New member
תוכיח

תכלס.. מה אכפת לי מה קצב הרענון, כל עוד הוא עושה את העבודה פיצוץ? לפניו היה לי מסך שעלה ים כסף עם קצב רענון של 8ms. אחרי כמה שעות עבודה עליו, העיניים שלי התחילו לדמוע. ומאז האיימק - ואללה, לא מרגישה עייפות בכלל. ומבחינתי זו האינדיקציה. שיהיה גם 100ms מצידי.
 

sigidov

New member
אנשים, תרגעו מדובר בטרול

הידוע בכינויו "עובר אורח1". האיש הציק בכל פורום מקינטוש דובר עברית במשך חודשים רבים עד שנחסם בהם אחד אחר השני. בשעה טובה ומוצלחת הוא פתח בלוג משלו ובו הוא כותב ככל העולה על רוחו. שיהיה לו בסבבה!
 

אורןאל

New member
חייב לומר לגבי ה imack

שהם די אכזבו אותי מבחינת העוצמה שלהם. אני לעבודות השגרתיות שלי לא הייתי יכול להסתדר עם איימק, הוא פשוט לא היה סוחב את הקבצים שלי, וזה לא משנה כמה המסך מדהים.
 

FourAces

New member
אההההה????

אתה מדבר על מחשב שאפילו את השם שלו אתה לא יודע לכתוב נכון ועוד מצפה שנאמין לך שיש לך נסיון בעבודה עליו?
מה שמאד היה עוזר זה להבין על איזה מדגמי ה-iMac עבדת שהוא גרם לך אכזבה גדולה כל כך. אף אחד לא אמר שכל דגמי ה-iMac לדורותיו היו עוצמתיים
 

אגם גם

New member
בדיוק..

יש כל כך הרבה דגמים וכל כמה חודשים מתחדש משהו ומשתפר משהו. לא כל איימק שאי פעם נולד, הוא חיה רעה.. לי יש פה באמת חיה רעה - ולמרות שהפוטושופ שרץ עליו נעזר עדיין ברוזטה (עד שתצא גירסת פוטושופ תואמת אינטל) - והרוזטה אמורה להאט את העבודה - למרות זאת המחשב טס. פשוט מדהים. ורק השבוע עבדתי פה על קובץ פוטושופ ששוקל קרוב לשני ג'יגה (!!) ונדהמתי עד כמה המחשב מתמודד איתו יפה...
 

WillowFreak

New member
לגבי הMac שאלה חשובה

אני סטודנטית לעיצוב תקשורת חזותית ואני מאוד רוצה לרכוש מאק נייד. השאלה שלי - מנסיונכם האם זה באמת יהיה נחוץ וטוב לי כרגע בתחילת הלימודים? או שכדאי כבר לקנות אחרי הלימודים? ואם כן אז איזה דגם הכי מומלץ? (אם אפשר כזה שגם תומך ווידוז) ואם אני אקנה עכשיו דגם ממש חזק האם הוא עדיין יהיה מספיק טוב בשביל להחזיק לי משהו כמו 4 שנים? תודה! וגמר חתימה טובה לכולם!
 
למעלה