הודעה חשובה לכל מי שחתולים יקרים לל

הודעה חשובה לכל מי שחתולים יקרים לל

שלום רב, לאחר שהודעתי וביקשתי לפרוש לפני שנה וחצי (קיץ 2004) – ומכיוון שלצערי הרב הוטלתי, שלא ברצוני, חזרה לפעילות חלקית, הנני מבקשת להודיע בזאת שאני פורשת באופן סופי ומוחלט מכל פעילות ציבורית במסגרת "העמותה למען החתול בישראל" בסוף שנה זו, קרי ב- 31.12.05. לצערי הרב עד עצם היום הזה לא קמו פעילים אשר לקחו על עצמם אחריות מלאה על ניהול העמותה ובכלל זאת בית המחסה בחדרה בו חיים חמש מאות חתולים. אני אינני רוצה או יכולה, להמשיך בפעילות במסגרת העמותה ומפני שמזה זמן רב מאד אינני מצליחה לקבל מועדים לתאום משותף של פגישה עם הפעילים הנוכחיים בעמותה – בראשות רויטל ורסקיין, הרי שאני נאלצת להכריז בזאת ובאופן חד צדדי על פגישה הפתוחה לכל המעוניין לקחת על עצמו אחריות מלאה על ניהול העמותה ובית המחסה, בנפרד או יחדיו עם אנשים נוספים. הפגישה תתקיים ביום חמישי 29.12.05 בשעה 09:30 במשרדו של עו"ד מרקס ברמת-גן (לפרטים מדוייקים אנא אשרו את הגעתכם). בפגישה זו יינתנו כל הנתונים והכלים להמשך הפעילות למעוניינים רציניים. לצערי הרב, במידה ולא יגיעו מעוניינים רציניים, נאלץ לפרק את העמותה, בשל חוסר בפעילים. אנא, הפיצו ידיעה זו בקרב כל אוהבי החתולים ונקווה שיהיו אלו אשר ירצו להמשיך ולהגן על החתולים בבית המחסה בפרט ועל אלו בישראל בכלל. בעצב רב ובתקווה רבה, ריבי מאיר מייסדת "העמותה למען החתול בישראל"
 

lilidusty

New member
עזרו לנו להוציא את החתולים מידיה

בשנה האחרונה קבוצת הפעילים בראשות רויטל מבצעת הכל ומשלמת מכספיה הפרטיים: מחילוץ חתולים בצרה ועד ניקוי ארגזי החול של מאות החתולים ללא עזרה מאנשים נוספים. אנו האנשים היחידים שנענו לקריאתה של ריבי מאיר להשתתף בתהליך שיקום אסטרטגי של העמותה - הליך אותו ריבי עצמה ביטלה בגלל היענות נמוכה. לא היה יום אחד בו הפסקנו לטפל בחתולים, ומזה חודש וחצי אנו פועלים להעבירם למקום חדש, דבר שיקרה בימים הקרובים ללא סיוע העמותה. מאז שהודיעה ריבי על פרישתה - אנו מנסות לדלות פרטים על מצב העמותה ללא הועיל. ריבי אינה מוכנה למסור פרטים ללא פגישה ואנו מבקשות להגיע אליה מוכנות. פגישה שתואמה ליום חמישי שעבר בוטלה ע"י ריבי ברגע האחרון. מועד נוסף שהצלחנו לתאם בין מעט המתנדבים הוא יום שני הבא אחרי שעות העבודה. אך ריבי מתעקשת לעשות דברים על פי דרכה היא, וקבעה פגישה בלי לתאם עימנו. איננו נוטשים את החתולים. מי שרוצה לעזור - מוזמן לעזור לנו להוציא את החתולים מידיה ולהביאם לחוף מבטחים. [email protected]
 

menl

New member
נא לעצור כאן

שני הצדדים הביעו את דעתם, וקראו לפעולה. נא לא להמשיך את הדיון בפומבי. בברכה, מנשה
 

lilidusty

New member
בית חדש למאות חתולים

בית חדש למאות חתולים החתולים של העמותה למען החתול מטופלים במסירות ובאהבה על ידינו, המתנדבים, במשך זמן רב. החתולים מטופלים בחדרה, בת"א ובבתי המתנדבים ונעשים בכל עת צעדים למען הווה טוב ולהבטחת עתידם. בחדרה, בה עובדים בשכר שני העובדים היחידים של העמותה, מצויות שתי חממות, שני ביתני עץ, קרוון, מכולה ושלושה מחסני גינה. רבים מחתולי ההתנתקות הלא חברותיים חוששים להיכנס למבנים הגדולים, ואנו עשינו ככל יכולתנו לספק להם מקומות מסתור נמוכים ליד מקום מרבצם. תיקון הבעיות שהופכות את חדרה למקום שאינו מתאים לאיכלוס חתולים בחורף, הינו יקר ויארך זמן רב (עקירת צמחיה משטח רב, כיסוי האדמה ב"מצע", כבישת שביל גישה, הקמת סככות ברזנט ואיטום הגדר לעצירת הרוח ועוד). במקום אין חשמל ואין מבנים שיוכלו לשמור על חום החתולים. מאמצינו להשגת קרוונים, אוטובוסים וקרונות רכבת עלו בתוהו. עקב הדאגה שלנו לבריאות החתולים, והרצון לספק לכולם מקום יבש וחם, קיימנו בחודשים האחרונים מגעים למציאת מקום חלופי לחדרה, אשר יהיה מקורה כולו ומחובר לחשמל. מגעים אלו הסתיימו בהצלחה, כשסיכמנו היום על שכירת המקום ועל הכנסה מיידית של החתולים. במהלך זה אנו למעשה מחברים שני בתי מחסה שנמצאים בסכנה: חתולי חדרה בשל הקור העז והרטיבות, וחתולי בית המחסה הזמני של נוח, בשל אי יכולת לעמוד עוד בעלויות השכירות והמזון. אנו נמצאים בעיצומה של התארגנות להכנת המקום לקליטת המספר הרב של החתולים, ובארגון סידורי העברה שיכללו בדיקה וטרינרית, טיפולים וחיסונים. למאמצינו אלו חברו "תנו לחיות לחיות", "העמותה להצלת חתולי הרחוב", "שמחת בעלי חיים" ופעילים נוספים, אשר אנו מודים להם על תמיכתם מכל הלב. כל מי שמודאג ממצב חתולי בית המחסה מוזמן להגיע לחדרה ונשמח אם יביא עימו קרטון מנויילן ושמיכת פליז לחתולים. נשמח לעזרה בהכנת המקום החלופי לקליטת החתולים ובהעברתם מחדרה למקום החדש. וכן לשמיכות, גיגיות, קופסאות, וכל דבר מחמם אחר. כפי שדאגנו לחתולים במשך השנה החולפת, וכפי שהתחייבנו בפניהם ובפנינו, אנו איננו עוזבים אותם, אלא דואגים לחייהם. אנו עייפים ממאבקים מיותרים, וכל מעיינינו נתונים לטובת החתולים. רויטל וורסקיין [email protected]
 

NAON1

New member
שאלה בקשר לעמותה למען החתול.

נכון שזה לא כל כך הזמן,עכשיו כשהעמותה נימצאת בקשיים ,אבל בכל זאת אנצל את ההיזדמנות לישאול משהו.בין השורות שלך כתבת מישפט שמאוד לא מצא חן בעיניי.כתבת שמועסקים אצליכם 2 עובדים בתשלום.ליפני זה ניכתב שבעמותה מוחזק מיספר עצום של חתולים -500.איך בדיוק 2 עובדים מישתלטים על 500 חתולים? כשאני עבדתי בחתולייה קטנה עים 20 חתולים,האחזקה שלה שכללה אוכל,מים,ארגזי חול,תרופות,ניקיון הכלובים,לקחה שעות רבות ביום וגם אז עים 20 חתולים זה היה קשה ביותר.אז 2 עובדים על 500 חתולים?מעולם לא הייתי אצליכם אבל באופן כללי המתכון הזה מוביל ל-מיתקן מוזנח,כלובים מטונפים ומוזנחים,עזובה,חתולים חולים,ליכלוך,חתולים רעבים וצמאים(אים חתול יהפוך את הכלים שלו,ייקח לעובד להגיע אליו שעות,אים בכלל,ביגלל העומס)ועוד.האים זה המצב אצליכם?ככה נראית החתולייה שלכם?כי תביני,חשבון פשוט-500 חתולים,מינימום עובדים למצב סביר-בין 8 ל-10.(וזה עוד סופר סופר מינימום).אים המצב של החתולייה הוא כזה,אין מילים שיתארו את חומרת העיניין.פשוט,כותב את השורות האלה,אדם שאחזקה לא תקינה ובריאה של בעלי חיים מרתיחה אותו(לשון המעטה)ומזעזעת אותו.אני מקווה לקבל תשובה אמיתית ולא שקרים.
 
לדעתי לא הזמן ולא המקום כמו שמנשה

ונטע כבר כתבו. אני לא מכירה את החתוליה אבל אני מנחשת שלא היה כסף להרבה עובדים. מתנדבים יכולים לעבוד כמו עובדים בשכר אבל גם אם היה קשה בחתוליה מה אתה מציע? להרדים ולהרוג את החתולים? עכשיו כולם מתכננים לשנות את הכל ולכן השאלות מה היה ולמה היה הן פחות חשובות מלהציל את חייהם ובריאותם של מאות החתולים המסכנים. תשובות אמיתיות יקבל רק מי שיעלה על האוטובוס לחדרה ויקדיש כמה שעות מזמנו כדי להגיע לחדרה ולראות במו עיניו מה קורה שם. בינתיים לא הבנתי מה רוצים לעשות עם החתולים ומי לקח אחריות עליהם. בני האדם כבר יסתדרו אבל מה עם זכויות בעלי החיים?
 

noaita

New member
אני לא לגמרי מסכימה

שהשאלות מה היה ואיך נוצר המצב הזה אינן חשובות. כמובן שמה שחשוב הוא לעזור לחתולים כאן עכשיו, אבל כשאנשים עוזרים ותורמים לכל אורך הדרך, ולפתע מתברר שהכל לא מתפקד יותר, מן הראוי לשאול שאלות ולקבל הסבר.ושוב, מדובר בטובת החתולים בראש ובראשונה - כי חוסר הבהירות, מעטה החשאיות והשמועות עלולים לגרום לאנשים התחיל להתייחס בחשדנות ובהססנות לפניות עתידיות לעזרה, והנפגעים העיקריים יהיו החתולים.
 

ShaniZ

New member
חתולים שם לא נמצאים בכלובים !

זה שטח פתוח והחתולים לא כלואים שם. יש רק מספר בודד של כלובים.
 
מתסכל מאוד

שבגלל בעיות בניהול בעלי-חיים סובלים. הלוואי שתצליחו
(מכוון לעמותה בכללותה, לא לצד כלשהו בוויכוח).
 

NAON1

New member
מתסכל????????

נטע,הישתמשת במילה הכי עדינה שיכולה להיות.כשכלביות וחתוליות,הופכות למקום פוליטי שבו מה שמיתעסקים איתו זה - אגו,מאבקי כח,שליטה,ריבים,אקשן,האשמות,כסף,ריבים וכדומה ובעלי החיים נימצאים בסוף סדר העדיפויות ,אז זה לא מתסכל,זה גובל בפשע.ואני מדבר באופן הכי כללי שיכול להיות אז שהעמותה למען החתול לא תתחיל להיתנגח איתי כאן.
 
למעלה