הודעה חשובה לכל הנוסעים למשחק בלונדון

lambdeus

New member
הודעה חשובה לכל הנוסעים למשחק בלונדון

חברי הפורום המקביל בוואלה מעוניינים לרכוש בצורה מסודרת חבילה ללונדון הכוללת טיסה + מלון ועל ידי כך לנסות להשיג הנחה ובנוסף ליצור בסיס חברתי מאוחד שיגביר את ההנאה והשהות. החבילה המדוברת היא לטיסה היוצאת ביום חמישי ה-28 לאוקטובר בשעות הבוקר וחוזרת ביום שני ה-1 לנובמבר בשעות אחר הצהריים והשהות היא ככל הנראה במלון טאויסטוק, מלון 3 כוכבים לא רחוק ממרכז העיר וגישה נוחה לטיוב. מחיר חבילה ל-4 לילות כ-850 דולר. מי שמעוניין להצטרף לקבוצת הרכישה מוזמן לשלוח לי מסר עם שמו המלא כפי שרשום בדרכון. המחיר הוא לא סופי וננסה להשיג הנחת כמות. לא תבוצע הזמנה או רכישה ממשית לפני שיובאו כל הפרטים המלאים למי שמעוניין. נא להזדרז כי רוצים לסיים עם זה כמה שיותר מהר. רביב
 

lambdeus

New member
לא

ניסיתי למצוא חבילה שמכסה עד יום שלישי כדי להתאושש קצת מליל המשחק, אבל לא קיימות חבילות או טיסות סדירות בימי שלישי. לקנות טיסה בנפרד ומלון בנפרד כדי להתאים לצורך להשאר עד יום שלישי עולה הרבה יותר יקר.
 

RoyBehar

New member
אוקיי, שלחתי לך גם מסר בפרטי

אני אבדוק גם אופציות בעצמי, כי עד שאני כבר יוצא לחופש, אני רוצה לנסות בכל זאת להישאר עוד יום, אבל יש מצב שאצטרף. בעיקר אם אדע שיש כמות אנשים שמספיקה בשביל להוריד קצת את המחיר. אשתדל לעדכן בהקדם.
 
למעלה