הודעה חשובה לגבי אביתר

מצב
הנושא נעול.
משתתף בצער מעומק ליבי ../images/Emo24.gif

משתתף בצערכם, ציפי ואביתר.
משתתף בצער מעומק ליבי
 
../images/Emo16.gif../images/Emo16.gif../images/Emo16.gif../images/Emo16.gif

הודעה חשובה לגבי אביתר
לצערי הרב עלי לעדכנכם שתרצה רייטר, אמו של חברנו בפורום אביתר רייטר, נפטרה היום, ולפיכך הוא ייעדר מהפורום בזמן הקרוב. אני מקווה שאוכל למסור פרטים אודות מועד ההלווייה בקרוב. בהזדמנות זו אני רוצה להביע בשמי ובשם כל חברי לתחביב תנחומים עמוקים לאביתר על האובדן. יהי זכרה ברוך.
 
../images/Emo16.gif../images/Emo16.gif../images/Emo16.gif

הודעה חשובה לגבי אביתר
לצערי הרב עלי לעדכנכם שתרצה רייטר, אמו של חברנו בפורום אביתר רייטר, נפטרה היום, ולפיכך הוא ייעדר מהפורום בזמן הקרוב. אני מקווה שאוכל למסור פרטים אודות מועד ההלווייה בקרוב. בהזדמנות זו אני רוצה להביע בשמי ובשם כל חברי לתחביב תנחומים עמוקים לאביתר על האובדן. יהי זכרה ברוך.
 
משתתף באבלך, אביתר

הודעה חשובה לגבי אביתר
לצערי הרב עלי לעדכנכם שתרצה רייטר, אמו של חברנו בפורום אביתר רייטר, נפטרה היום, ולפיכך הוא ייעדר מהפורום בזמן הקרוב. אני מקווה שאוכל למסור פרטים אודות מועד ההלווייה בקרוב. בהזדמנות זו אני רוצה להביע בשמי ובשם כל חברי לתחביב תנחומים עמוקים לאביתר על האובדן. יהי זכרה ברוך.
משתתף באבלך, אביתר
 
תודה רבה לכולם. מועד הלוויה:

הודעה חשובה לגבי אביתר
לצערי הרב עלי לעדכנכם שתרצה רייטר, אמו של חברנו בפורום אביתר רייטר, נפטרה היום, ולפיכך הוא ייעדר מהפורום בזמן הקרוב. אני מקווה שאוכל למסור פרטים אודות מועד ההלווייה בקרוב. בהזדמנות זו אני רוצה להביע בשמי ובשם כל חברי לתחביב תנחומים עמוקים לאביתר על האובדן. יהי זכרה ברוך.
תודה רבה לכולם. מועד הלוויה:
בשעה 19:00 מבית ההספד "קהילת-ירושלים" בגבעת שאול, מול בית החולים הרצוג בירושלים. יושבים שבעה בבית: רחוב עציון גבר 2 דירה 14, רמות-אשכול, ירושלים. למרות שכתבתי על המודעה: "נא להימנע מביקורי תנחומים", חברי הפורום מוזמנים בהחלט. תודה לכל המנחמים ושלא נדע עוד צער. של כולכם, אביתר.
 

vitamin P

New member
../images/Emo24.gif

תודה רבה לכולם. מועד הלוויה:
בשעה 19:00 מבית ההספד "קהילת-ירושלים" בגבעת שאול, מול בית החולים הרצוג בירושלים. יושבים שבעה בבית: רחוב עציון גבר 2 דירה 14, רמות-אשכול, ירושלים. למרות שכתבתי על המודעה: "נא להימנע מביקורי תנחומים", חברי הפורום מוזמנים בהחלט. תודה לכל המנחמים ושלא נדע עוד צער. של כולכם, אביתר.
 

Image of me

New member
../images/Emo16.gif

הודעה חשובה לגבי אביתר
לצערי הרב עלי לעדכנכם שתרצה רייטר, אמו של חברנו בפורום אביתר רייטר, נפטרה היום, ולפיכך הוא ייעדר מהפורום בזמן הקרוב. אני מקווה שאוכל למסור פרטים אודות מועד ההלווייה בקרוב. בהזדמנות זו אני רוצה להביע בשמי ובשם כל חברי לתחביב תנחומים עמוקים לאביתר על האובדן. יהי זכרה ברוך.
 

danielhope

New member
משתתף בצערו של אבייתר

הודעה חשובה לגבי אביתר
לצערי הרב עלי לעדכנכם שתרצה רייטר, אמו של חברנו בפורום אביתר רייטר, נפטרה היום, ולפיכך הוא ייעדר מהפורום בזמן הקרוב. אני מקווה שאוכל למסור פרטים אודות מועד ההלווייה בקרוב. בהזדמנות זו אני רוצה להביע בשמי ובשם כל חברי לתחביב תנחומים עמוקים לאביתר על האובדן. יהי זכרה ברוך.
משתתף בצערו של אבייתר
שיזכה רק לבשורות טובות בע"ה, ויהי זכר אמו ברוך.
 
אביתר היקר מן השמיים תנוחם../images/Emo16.gif

הודעה חשובה לגבי אביתר
לצערי הרב עלי לעדכנכם שתרצה רייטר, אמו של חברנו בפורום אביתר רייטר, נפטרה היום, ולפיכך הוא ייעדר מהפורום בזמן הקרוב. אני מקווה שאוכל למסור פרטים אודות מועד ההלווייה בקרוב. בהזדמנות זו אני רוצה להביע בשמי ובשם כל חברי לתחביב תנחומים עמוקים לאביתר על האובדן. יהי זכרה ברוך.
אביתר היקר מן השמיים תנוחם
 

raminec

New member
יום קשה לכל חברי הפורום

הודעה חשובה לגבי אביתר
לצערי הרב עלי לעדכנכם שתרצה רייטר, אמו של חברנו בפורום אביתר רייטר, נפטרה היום, ולפיכך הוא ייעדר מהפורום בזמן הקרוב. אני מקווה שאוכל למסור פרטים אודות מועד ההלווייה בקרוב. בהזדמנות זו אני רוצה להביע בשמי ובשם כל חברי לתחביב תנחומים עמוקים לאביתר על האובדן. יהי זכרה ברוך.
יום קשה לכל חברי הפורום
משתתף בצערך, רמי
 

ה דרומי

New member
../images/Emo16.gif משתתפים בצערכם ../images/Emo16.gifהרב../images/Emo16.gif

הודעה חשובה לגבי אביתר
לצערי הרב עלי לעדכנכם שתרצה רייטר, אמו של חברנו בפורום אביתר רייטר, נפטרה היום, ולפיכך הוא ייעדר מהפורום בזמן הקרוב. אני מקווה שאוכל למסור פרטים אודות מועד ההלווייה בקרוב. בהזדמנות זו אני רוצה להביע בשמי ובשם כל חברי לתחביב תנחומים עמוקים לאביתר על האובדן. יהי זכרה ברוך.
משתתפים בצערכם
הרב
 

צביקוש23

New member
תנצב"ה

הודעה חשובה לגבי אביתר
לצערי הרב עלי לעדכנכם שתרצה רייטר, אמו של חברנו בפורום אביתר רייטר, נפטרה היום, ולפיכך הוא ייעדר מהפורום בזמן הקרוב. אני מקווה שאוכל למסור פרטים אודות מועד ההלווייה בקרוב. בהזדמנות זו אני רוצה להביע בשמי ובשם כל חברי לתחביב תנחומים עמוקים לאביתר על האובדן. יהי זכרה ברוך.
תנצב"ה
משתתף בצער החבר אביתר ומשפחתו
 

aviy99

New member
מן השמיים תנוחמו

הודעה חשובה לגבי אביתר
לצערי הרב עלי לעדכנכם שתרצה רייטר, אמו של חברנו בפורום אביתר רייטר, נפטרה היום, ולפיכך הוא ייעדר מהפורום בזמן הקרוב. אני מקווה שאוכל למסור פרטים אודות מועד ההלווייה בקרוב. בהזדמנות זו אני רוצה להביע בשמי ובשם כל חברי לתחביב תנחומים עמוקים לאביתר על האובדן. יהי זכרה ברוך.
מן השמיים תנוחמו
ושלא תדעו יותר צער.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה