הודעה חשובה-הפורום נסגר

skopy

New member
הודעה חשובה-הפורום נסגר../images/Emo124.gif

לאחר חיכוכים רבים עם מועצת התלמידים, הוחלט על ידי הנהלת הפורומים לסגור את הפורום, בעיקר כדי למנוע מצב של ריבים בין בני הנוער הגולשים בפורום זה.
 

pluto2202

New member
למה שלא ישנו פשוט את הכותרת שלו???

הפורום הזה עוזר לתלמידים רבים כאשר הם צריכים מידע כלשהו בנושא חוקים. מתקיימים בו דיונים בנושאים שמעסיקים את התלמידים והנוער בישראל. אני לא רואה שום סיבה מהותית לכך שהפורום יסגר. צירכים פשוט למצוא לו שם שמפריד אותו מכל גוף רשמי או בלתי רשמי שמייצג את התלמידים והנוער בישראל.
 
רק עכשיו ראיתי...

חזרתי מטיול שנתי מגניב ביותר של השכבה שלי (אפילו הופענו בערוץ 2 תחת הכותרת- סמים בטיול שנתי של אילת).... ואני חושבת שזה ממש לא בסדר שמתכננים לסגור את הפורום.. אולי במקום להיות קטנוניים נערוך מיזוג גלויות??? אני יודעת שכבר קיים פורום לארצית אבל הוא לא מפורסם ולא ידוע כמו הפורומים של תפוז... יכול להיות אחלה לערוך מעיין מיזוג... אחרי הכל הפורום אכן עוזר ופותר לתלמידים ונוער בעיות שונות ואכן פעם ב.. ישנו דיון חשוב.. אני חושבת שהגיע הזמן להרות שאנחנו בוגרים ולהתמזג ..אחרי הכל זה יעשה טוב לשני הצדדים! בפורום הזה יהיו יותר חיים ולארצית תהיה במה שתהיה פתוחה ליותר אנשים! מה דעתכם?? (חברה מפורום ארצית אני יודעת שאתם קוראים את זה גם ואני אשמח אם תגיבו!!!!) סהר- אתה אל תגיב בנתיים... חחח יש לי סיבה אל תדאג אני לא מסננת אותך!
 
לאא למה סוגרים את הפורום הזה...

זה אחד הפורומים הטוביםם בתפוזזז והוא חשובבבב איפה אני יוציא את העצבים ויבקש עזרה אם לא פה..
 

havlaz

New member
הוצע לארצית כבר מזמן

אופציה לפתוח בתפוז פורום של הארצית, בניהולה עם תמיכה מלאה של ההנהלה בפורום, פירסום שלו וכו'. הארצית סירבה לעבור מהפורום הקיים שלה לתפוז.
 

skopy

New member
טוב הפורום נסגר סופית

וכרגע יש לו פורמים תחליפיים כמו לימודים ומערכת החינוך...
 
למעלה