הודעה חשובה באמת

MichalDepp

New member
הודעה חשובה באמת ../images/Emo124.gif

היום הייתי בקניון (אני גרה בכפר סבא) כי ראינו את הגמר של כוכב נולד על מסך ענק ..אז קיצר,אחרי שהכריזו שמויאל זכה,אנשים לא זזו מהמקום במשך שעה,חצי שעה ככה. אבל זה לא הסיבה שאני כותבת.. אמרו לנו ששלושה ימים או יומיים לפני שישודר הפרק האחרון של מיכאלה, אנחנו יכולים לצפות בו בקניון,יחד עם כוכבי הסדרה. אז רציתי לשאול באיזה פרק אנחנו...ואני מבטיחה שכשיהיו לי פרטים,אני אודיע.
הפרצוף אומר שאני עצובה בגלל שסקעת שלי לא לקח. זאת הייתה רמאות אבל זה כבר לא לפורום הזה.
 
כנסי!!!!

תיראי הפרק שראינו היום הוא היה פרק 106..ומחר מן הסתם הפרק יהיה 107!! והפרק האחרון של מיכאלה ישודר בתאריך 5.9..זה נראה לי שבוע אחרי תחילת הלימודים אז בערך עוד 3 שבועות ככהה!!! שמחה שעזרתי
ואל תישכחי לעדכן אותנו עם יהיו לך פרטים בנוגע..שלראות את הפרק האחרון עם הכוכביםם!! נ.ב: גם אני הייתי מאוד אבל מאודדד וגםם עדיין עצובהה ומבואסתת מזהה שהמושלםם שלי לא זכהה..עצוב, עצוב אבל לא נורא..אני עדייןןתומכתת בסקעתושש שלנוו ומקווהה שהוא יצליח!!!
 

MichalDepp

New member
אוקיי! אז זה ב-2 לספטמבר!

אבל אני לא חושבת שכולם יבואו! אפרת ונתי נראה לי בטוח יבואו...אבל נראה מה אם השאר. וסתם שתדעי,מחר אני הולכת לבית של סקעת לומר לו שהוא הכוכב שלי! אני מכירה אותו..אבל זה לא לפה..אז לא נרגיז ת'מנהלים.
 

SimsY

New member
בכיינית

מה קרה - אם מישהו אחר חוץ מפקעת הדוחה הזה מנצח אז זאת רמאות ? את באמת מעוררת את רחמי.
 
נכון וחצי מויאל הוא הכוכב! נכון, הגיע למויאל החמוד לזכות. לכל הבכיינים על סקעת: תירגעו, הוא הופיע בטלוויזיה, זכה מקום שני ואני בטוחה שהוא זכה בפרסים אז יאללה תתבגרו! הראל מויאל המהNם!
 

HaDaRoSh

New member
../images/Emo45.gif

אני רציתי את אחד ההראלים לא היה משנה לי מי כי שניהם שרים ממש יפים
ומגיע למויאל! תפרגנו לו קצת!
 
אני יכולה לומר ש...

שלא משנה מי הגיע מקום ראשון שני ושלישי בגלל ששי גבסו הגיע מקום שלישי וסתכלו איך הוא הצליח הוא הוציא דיסק וגם שירי מיימון עוד מעט תוציא סינגל ואפילו דיסק אז תיראו כמה זה לא חשוב איזה מקום עם הם הגיעו לניצנים הם בטוח יצליחו לא חשוב מי יהיה מקום ראשון זה סתם לפאן תקנו אותי עם אני טועה למרות שאני לא חושבת שאני טועההההההה
 
חח את לא,מאמי!!!

אתמול ילדה אחת שאלה איזו שהי שאלה עם נראה עוד את דורין (טלי שרון המלכה
) בטלויזיה ואמרתי לה..(עם קצת שיפוץ למשפט של צופי) ''מיכאלה היא קרש קפיצה לעולם הסלב...'' אז בטוח שנראה אותם עוד...!!! לדוגמא עפר שכטר-שחר עדן- ממשחק החיים,עכשיו הוא גם דוגמן ('ליויס') גם לוקח את כל השערים שיש בעיתונים (פעמיים רצוף..מעריב לנוער וראש 1) והוא גם באקזיט.. ככה זה בכל תוכנית למשל-רודריגו..מיהו היה בכלל?!?! היום בנות..קח אותי רודריגו והוא מנחה בערוץ הילדים ואפילו עם אתם מדברים על כוכב נולד אז כמה דוגמאות- נינט טייב-סינגלים,הופעות,השיר שלנו עיתונים כתבות..... שי-סינגלים,הופעות,מעריצות..... שירי-אקזיט,אקזיט סיטי,דיסק בקרוב...ועוד הרבהההה...!!! זה ממש לא משנה המקום למרות שלהראל מויאל מגיע ובג=ד=ו=ל
הוא ענק... בואו אני יספר לכם משו.. אני אתמול הייתי בטוחה שכל המעריצים של סקעת יצביעו לו ויש מליון ואחד כאלו!!!!ועוד פתחו לו אתרי מעריצים ככה שכל מי שאי פעם נכנס לשם..(וזה הרבהההההההה אנשים) הראל סקעת מעניין אותו והוא יצביע לו..למרות שכמו שאתם רואים מצביעים 10000000 פעם ולא פעם אחת!!! קיצר..הייתי בטוחה.. אני ממש ממש ממש ממש ממש לא אהבתי ולא ראיתי ובקושי הכרתי כמה מתמודדים.. ככה זה גם שנה שעברה היה אבל את הגמר ראיתי והצטערתי שלא ראיתי את כל התוכנית...! כנראה גם ככה זה יהיה בכוכב נולד 3... קיצר..אני מאחלת לו מלא מלא מזל''ט... לא הייתה שום רמאות ולא כלום גם הראל סקעת מוצלח ומוכשר...והוא יצליח ובגדול..עם תשימו לב..זה בדיוק כמו שנה שעברה.. נינט=מויאל-שתיהם זכו והם ביישנים כאלו וטובים ולא מלאי פוזה... שירי=סקעת-כולם היו בטוחים שהם יזכו והיה עלייהם פוזה..(לא שזה רע!!) אבל אז ראיתי שגם סקעת חמוד איך הוא בכה ועמד להתעלף..!!!! איזה חמוד רגישששששש מתוק אחד.. קיצר..המקומות לא אומרים כלום!!!!
 

nataly 1991

New member
רגע... לא הבנתי

אפשר לראות מיכאלה על מסך ענק בקניון ערים עם הכוכבים?! ( אני הייתי בטוחה שסקעת יזכה
, חבל זה גם יפה וגם שר מדהים!!!)
 
מתי אפשר...

מתי אפשר לראות אותם ? איפה רואים אותם עם הכוכבים כאילו את הסדרה עם הכוכבים? וכולם יכולים נכון?
 
באיזה קניון מה? מו? מי?

ותעדכני אני לא יודעת מתי אבל כבר אמרו לך אז אוי לך אם לא תעדכני כי אני גרה בצפון(רחוק רחוק) ואני גם רוצה לבוא אז אני צריכה עוד פרטים
 

p p p o o o

New member
../images/Emo41.gifאז ככה....../images/Emo41.gif../images/Emo70.gif

הפרק האחרון של מיכאלה אכן ישדור לקהל הרחב בקניון ערים כפר סבא בתאריך ה 2.8 - 3 ימים לפני שידור הפרק האחרון בטלויזיה בהישתתפות כל כוכבי הסידרה.
 
למעלה