הודעה דפוקה וחסרת משמעות

לחדשים עדיין אין זכות החלטה

את חייבת לעבור מספר מבחנים ולפי התוצאות ומצב הרוח שלנו יש לך זכות לדבר. בנתיים את לא יכולה להגיד מה לעשות. ומי שמשתמש בקלטות צריך להתקדם דחוף...(מיני דיסקים לשלטון) קורט, מת לישון.
 
שמע,

אני לא מחבבת חדשניקים לא פחות ממך אבל הגיע עד לכאן!! מי אתה שתקבע מי יכנס לפורום ומי לא? מי אתה שתקבע מי יגיד מה? זה התפקיד של נעל. אתה רק עוד אחד מפשוטי העם האובדניים כשזה נוגע לנושאי ההיררכיה בפורום, בדיוק כמו קורקבן, ובדיוק כמוני. face it or beat it אדיוט.
 
פינקי...

תשמעי... לא אכפת לי מה את כותבת! אף אחד בפורום לא אוהב אותך כבר! תקלטי את זה!!!! רוצה הודעות מהICQ? אין בעיות להביא לך! תפסיקי כבר לחשוב שאת מזזה כאן איזה משהו! את יושבת עליו כמו קובץ בתחת ואת הסיבה היחידה שהרבה לא נהנו במפגש הקודם!
 

T.Z

New member
באמת התפלאתי איפה את בזמן האחרון...

ככה את מזלזלת? ~TZ.
 
קצת הודעה שאבד עליה הכלח, אבל...

פאנק? כאילו איו? גועל נפש. ועוד פאנק ישראלי, זה הדבר הכי גרוע שהיה אפשר להוציא בארץ. וכן, אני קוראת ללהקת Not P.C. למות, פאנק מסריח Punk`s Not Dead, What A Shame אני בטוחה שקיצי יכעס עלי... THiNK FLOyD מיכל נ.ב. זה לא שאני שונאת פאנק אני כן אוהבת פאנק רוק אבל יש סגנונות מוסיקליים שאני מעדיפה הרבה יותר..
 
אגב,

מזתומרת כולם עברו ל``בנים על בנות``? יעלי? גלעדוש? ארז? אתם נוטשים את נעלון שלנו לטובת משהו שלא משתווה אפילו לסולייה של נעל מרוב שהוא שטוח? תתביישו לכם.
 
יש להם שם פורום די משעשע

כתבתי איזה משפט קטן .. לקטול איזה הודעה מפגרת וכל העמוד הפך למלחמה נגדי :) מישהי שם צעקה עליי שאני מצטרף לפורום בלי להציג את עצמי. ואפילו אמרו לי ``תחזור לפורום מטומטם כמו תיכוניסטים`` או משהו כזה ... יהיה טוב
 
אין אין,

גדולים אלה, ה`פגרים האלה שלועסים מסטיק בחינניות וצורחים ``כוסית כוסית`` ???
 
למעלה