הודעה באתר ויאוליה על רכישת פעילותה ע"י חברת

מצב
הנושא נעול.
הודעה באתר ויאוליה על רכישת פעילותה ע"י חברת

הודעה באתר ויאוליה על רכישת פעילותה ע"י חברת
אפיקים
"
חברת קונקס תחבורה ישראל המוכרת גם כחברת ויאוליה
תחבורה נרכשה על ידי חברת אפיקים.
בחודשים הקרובים יעברו כל מערכי קונקס תהליך של מיתוג
מחדש לשם של חברת אפיקים ( שינוי הסמלים, הכיתוב ושאר
הסממנים המזהים את החברה)
בתקופה זו יבצעו את הנסיעות שביצעה חברת קונקס גם
אוטובוסים של חברת אפיקים עם מיתוג של חברת אפיקים
מספרי הקווים נותרים ללא שינוי
"
 

אוהד11

New member
רכישת חברה היא, למעשה, ביטול הזכיון ולא

הודעה באתר ויאוליה על רכישת פעילותה ע"י חברת
אפיקים
"
חברת קונקס תחבורה ישראל המוכרת גם כחברת ויאוליה
תחבורה נרכשה על ידי חברת אפיקים.
בחודשים הקרובים יעברו כל מערכי קונקס תהליך של מיתוג
מחדש לשם של חברת אפיקים ( שינוי הסמלים, הכיתוב ושאר
הסממנים המזהים את החברה)
בתקופה זו יבצעו את הנסיעות שביצעה חברת קונקס גם
אוטובוסים של חברת אפיקים עם מיתוג של חברת אפיקים
מספרי הקווים נותרים ללא שינוי
"
רכישת חברה היא, למעשה, ביטול הזכיון ולא
העברת הזכיון מחברה לחברה. דבר כזה נעשה כשואוליה רכשה את הפעילות של מרגלית במודיעין ומשרד התחבורה נתן הסכמה בשתיקה לרכישה, ובהמשך התאחדו קווים ו-עילית ו-נתיב עם אומני, כשהשתיים האחרונות ממילא הן חברת בת של עפיפי
 
אין דבר כזה הסכמה בשתיקה.

רכישת חברה היא, למעשה, ביטול הזכיון ולא
העברת הזכיון מחברה לחברה. דבר כזה נעשה כשואוליה רכשה את הפעילות של מרגלית במודיעין ומשרד התחבורה נתן הסכמה בשתיקה לרכישה, ובהמשך התאחדו קווים ו-עילית ו-נתיב עם אומני, כשהשתיים האחרונות ממילא הן חברת בת של עפיפי
אין דבר כזה הסכמה בשתיקה.
קודם כל כן מדובר בהעברת הרישיון, ודבר שני משרד התחבורה חייב לאשר את זה.
ולא בשתיקה...

כנראה זאת הסיבה שהידיעות על המכירה לאפיקים כבר הופיעו לפני הרבה זמן, ורק עכשיו יש הודעה אופרטיבית בנושא. בטח חיכו לאישור של משרד התחבורה.
 

אורי404

New member
אני חושב, שזה מותנה באישור נוסף

אין דבר כזה הסכמה בשתיקה.
קודם כל כן מדובר בהעברת הרישיון, ודבר שני משרד התחבורה חייב לאשר את זה.
ולא בשתיקה...

כנראה זאת הסיבה שהידיעות על המכירה לאפיקים כבר הופיעו לפני הרבה זמן, ורק עכשיו יש הודעה אופרטיבית בנושא. בטח חיכו לאישור של משרד התחבורה.
אני חושב, שזה מותנה באישור נוסף
באישור של הממונה על ההגבלים העסקיים.
 
אבל הפעילות צריכה להימשך עד אשר יש מכרז חדש

רכישת חברה היא, למעשה, ביטול הזכיון ולא
העברת הזכיון מחברה לחברה. דבר כזה נעשה כשואוליה רכשה את הפעילות של מרגלית במודיעין ומשרד התחבורה נתן הסכמה בשתיקה לרכישה, ובהמשך התאחדו קווים ו-עילית ו-נתיב עם אומני, כשהשתיים האחרונות ממילא הן חברת בת של עפיפי
אבל הפעילות צריכה להימשך עד אשר יש מכרז חדש
לגבי ויאוליה - ממילא מאזורי לוד ומודיעין היא כבר יצאה, אזור טבריה נכלל במכרז העמקים החדש שפורסם ואזורי אשדוד ויבנה אמורים לצאת למכרז בתקופה הקרובה מאוד.
בינתיים, עד אשר יהיה זוכה חדש שיתחיל לפעול הפעילות צריכה להימשך.
האשכול היחיד שויאוליה מחזיקה בו שלא צפוי בו מכרז בזמן הקרוב זה אשכול קווי בני ברק - ירושלים.
 

connex

Active member
למה בעצם שלא יקדימו את מועד המכרזים?

אבל הפעילות צריכה להימשך עד אשר יש מכרז חדש
לגבי ויאוליה - ממילא מאזורי לוד ומודיעין היא כבר יצאה, אזור טבריה נכלל במכרז העמקים החדש שפורסם ואזורי אשדוד ויבנה אמורים לצאת למכרז בתקופה הקרובה מאוד.
בינתיים, עד אשר יהיה זוכה חדש שיתחיל לפעול הפעילות צריכה להימשך.
האשכול היחיד שויאוליה מחזיקה בו שלא צפוי בו מכרז בזמן הקרוב זה אשכול קווי בני ברק - ירושלים.
למה בעצם שלא יקדימו את מועד המכרזים?
הרי כך נעשה בלוד ומודיעין
מרגלית להזכיר זכתה במודיעין בתקופת זכיון נוספת שלא הושלמה בעצם כניסת ויאוליה במקומה
גם בלוד ויאוליה הייתה 3 שנים במקום 6 (שנדמה לי שבמכרז המקורי נאמר שהזכיון ל6 שנים)
מה שכן,יש פה לא מעט צביעות כשחברה שזכתה להפגנות ומחאות בגלל פעילות מעבר לקו הירוק,מוכרת את הזכיון לחברה אחרת שבעצם נבחרה במכרז על מנת לספק שירות לתושבים מעבר לקו הירוק....
 

mister K

New member
כבר שנה לפחות מדברים על העסקה הזאת

הודעה באתר ויאוליה על רכישת פעילותה ע"י חברת
אפיקים
"
חברת קונקס תחבורה ישראל המוכרת גם כחברת ויאוליה
תחבורה נרכשה על ידי חברת אפיקים.
בחודשים הקרובים יעברו כל מערכי קונקס תהליך של מיתוג
מחדש לשם של חברת אפיקים ( שינוי הסמלים, הכיתוב ושאר
הסממנים המזהים את החברה)
בתקופה זו יבצעו את הנסיעות שביצעה חברת קונקס גם
אוטובוסים של חברת אפיקים עם מיתוג של חברת אפיקים
מספרי הקווים נותרים ללא שינוי
"
כבר שנה לפחות מדברים על העסקה הזאת
עכשיו סוף סוף היא נחתמה וניתן לפרסמה...

למעשה מה שנשאר לויאוליה זה אשכול ירושלים - בני ברק בו יועבר הזיכיון לאפיקים (לא הכי תקין כי זו לא החברה שזכתה במכרז), אשכול טבריה הקטן אשר נכלל במכרז העמקים שיצא לא מזמן ואשכול אשדוד-יבנה שהוא סימן השאלה הגדול כאן...
אשכול אשדוד-יבנה הוא אשכול גדול ורווחי שאמור לצאת למכרז בקרוב. אף אחד לא מבטיח לאפיקים זכייה במכרז הזה למרות שהיא בוודאות תתמודד בו לאחר שרכשה את זיכיון ההפעלה של ויאוליה.

בכך יסתיים לו עידן קונקס-ויאוליה בישראל, כחלק מהשינוי שעובר קונצרן ויאוליה העולמי שיתמקד מעתה בעיקר בתחום התברואה ולא בתחבורה ציבורית.
 

erez12311

New member
לא להתבלבל ,אין קשר למכרז ,אין קשר למכרז

כבר שנה לפחות מדברים על העסקה הזאת
עכשיו סוף סוף היא נחתמה וניתן לפרסמה...

למעשה מה שנשאר לויאוליה זה אשכול ירושלים - בני ברק בו יועבר הזיכיון לאפיקים (לא הכי תקין כי זו לא החברה שזכתה במכרז), אשכול טבריה הקטן אשר נכלל במכרז העמקים שיצא לא מזמן ואשכול אשדוד-יבנה שהוא סימן השאלה הגדול כאן...
אשכול אשדוד-יבנה הוא אשכול גדול ורווחי שאמור לצאת למכרז בקרוב. אף אחד לא מבטיח לאפיקים זכייה במכרז הזה למרות שהיא בוודאות תתמודד בו לאחר שרכשה את זיכיון ההפעלה של ויאוליה.

בכך יסתיים לו עידן קונקס-ויאוליה בישראל, כחלק מהשינוי שעובר קונצרן ויאוליה העולמי שיתמקד מעתה בעיקר בתחום התברואה ולא בתחבורה ציבורית.
לא להתבלבל ,אין קשר למכרז ,אין קשר למכרז
רק רכשיה של התפעול

המכרז ייצא בנובמבר
 

erez12311

New member
ויאולה זה תאגיד צרפת ענק שעוסק באיכות הסביבה

לא להתבלבל ,אין קשר למכרז ,אין קשר למכרז
רק רכשיה של התפעול

המכרז ייצא בנובמבר
ויאולה זה תאגיד צרפת ענק שעוסק באיכות הסביבה

כמו הפקת חשמל , מחזור של זבל , התפלה של מים ועוד .

הם חזק בישראל בהתפלת מים יצור חשמל ועכשיו הם מתחרים חזק על הקמת מתקן מחזור זבל בשווי 3 מילארד שקל .
 

erez12311

New member
הנה הקישור

ויאולה זה תאגיד צרפת ענק שעוסק באיכות הסביבה

כמו הפקת חשמל , מחזור של זבל , התפלה של מים ועוד .

הם חזק בישראל בהתפלת מים יצור חשמל ועכשיו הם מתחרים חזק על הקמת מתקן מחזור זבל בשווי 3 מילארד שקל .
הנה הקישור
כמו שאמרתי לכם ויאולה כבר מתפילה מים ומייצרת חשמל בתחנת כוח פרטית במישור רותם

ועכשיו מיחזור הזבל של גוש דן, זה הרבה מאד מאד כסף,הרבה יותר מתחבורה ציבורית .


http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3612456,00.html
 

raminec

New member
ואוליה עוסקים בארץ גם בתחום של פינוי אשפה

ויאולה זה תאגיד צרפת ענק שעוסק באיכות הסביבה

כמו הפקת חשמל , מחזור של זבל , התפלה של מים ועוד .

הם חזק בישראל בהתפלת מים יצור חשמל ועכשיו הם מתחרים חזק על הקמת מתקן מחזור זבל בשווי 3 מילארד שקל .
ואוליה עוסקים בארץ גם בתחום של פינוי אשפה
במשאיות זבל.
 

erez12311

New member
נכון ועוד פרטים על המכרז ...הקרב ובא

ואוליה עוסקים בארץ גם בתחום של פינוי אשפה
במשאיות זבל.
נכון ועוד פרטים על המכרז ...הקרב ובא

מנסים לעשות שינוי תפיסה והרבה קווים חדשים כולל מגן יבנה ,קו אשדוד-יבנה(מתנ"ח) לפתח תקווה בדומה ל 315 והקווים מאשדוד לראשון לציון

יופרדו מיבנה שיהיה לה קו משלה לראשון לציון עוד פרטים בהמשך ...
 

erez12311

New member
שעות הפעילות של 212 או 48 מרחובות יורחב ל 23:

נכון ועוד פרטים על המכרז ...הקרב ובא

מנסים לעשות שינוי תפיסה והרבה קווים חדשים כולל מגן יבנה ,קו אשדוד-יבנה(מתנ"ח) לפתח תקווה בדומה ל 315 והקווים מאשדוד לראשון לציון

יופרדו מיבנה שיהיה לה קו משלה לראשון לציון עוד פרטים בהמשך ...
שעות הפעילות של 212 או 48 מרחובות יורחב ל 23:
יורחב ל 23:00 . קווים פנימיים עד 23:30 ביבנה .
 

mister K

New member
לא התבלבלתי בשום דבר

לא להתבלבל ,אין קשר למכרז ,אין קשר למכרז
רק רכשיה של התפעול

המכרז ייצא בנובמבר
לא התבלבלתי בשום דבר
ואף הדגשתי שעצם מתן הזיכיון לאפיקים לא בהכרח מבטיח להם את הזיכיון לאורך זמן, מכיוון שאמור לצאת מכרז על האשכול הזה בקרוב מאוד.
סביר מאוד שאפיקים תתמודד במכרז הזה על מנת לזכות בזיכיון לאורך זמן ולהישאר באשדוד, אבל עד הזכייה שום דבר לא בטוח.
 

אוהד11

New member
יחד עם זאת, לא בהכרח שאפיקים רוכשת את

לא התבלבלתי בשום דבר
ואף הדגשתי שעצם מתן הזיכיון לאפיקים לא בהכרח מבטיח להם את הזיכיון לאורך זמן, מכיוון שאמור לצאת מכרז על האשכול הזה בקרוב מאוד.
סביר מאוד שאפיקים תתמודד במכרז הזה על מנת לזכות בזיכיון לאורך זמן ולהישאר באשדוד, אבל עד הזכייה שום דבר לא בטוח.
יחד עם זאת, לא בהכרח שאפיקים רוכשת את
הפעילות של ואוליה אם אין לה קריצת עין של זכיה במכרז
 

mister K

New member
פה בדיוק נמצאת השאלה הגדולה...

יחד עם זאת, לא בהכרח שאפיקים רוכשת את
הפעילות של ואוליה אם אין לה קריצת עין של זכיה במכרז
פה בדיוק נמצאת השאלה הגדולה...
מה שבטוח הוא שאפיקים מאוד יתאכזבו אם יפסידו את המכרז זמן קצר אחרי שרכשו את הזיכיון.
 

אורי404

New member
מה בנוגע לאשכול אשקלון-קרית גת?

כבר שנה לפחות מדברים על העסקה הזאת
עכשיו סוף סוף היא נחתמה וניתן לפרסמה...

למעשה מה שנשאר לויאוליה זה אשכול ירושלים - בני ברק בו יועבר הזיכיון לאפיקים (לא הכי תקין כי זו לא החברה שזכתה במכרז), אשכול טבריה הקטן אשר נכלל במכרז העמקים שיצא לא מזמן ואשכול אשדוד-יבנה שהוא סימן השאלה הגדול כאן...
אשכול אשדוד-יבנה הוא אשכול גדול ורווחי שאמור לצאת למכרז בקרוב. אף אחד לא מבטיח לאפיקים זכייה במכרז הזה למרות שהיא בוודאות תתמודד בו לאחר שרכשה את זיכיון ההפעלה של ויאוליה.

בכך יסתיים לו עידן קונקס-ויאוליה בישראל, כחלק מהשינוי שעובר קונצרן ויאוליה העולמי שיתמקד מעתה בעיקר בתחום התברואה ולא בתחבורה ציבורית.
מה בנוגע לאשכול אשקלון-קרית גת?
לאור מיזוג אשכולות (רמלה-לוד-מודיעין כאשכול חשמונאים, עפולה-טבריה-יוקנעם כאשכול העמקים ואלעד-פתח תקווה-בקעת אונו), לא יהיה ממפתיע מיזוג אשכול אשדוד-יבנה עם אשקלון-קרית גת.
 
אפשרי. אני חושב על אפשרות אחרת

מה בנוגע לאשכול אשקלון-קרית גת?
לאור מיזוג אשכולות (רמלה-לוד-מודיעין כאשכול חשמונאים, עפולה-טבריה-יוקנעם כאשכול העמקים ואלעד-פתח תקווה-בקעת אונו), לא יהיה ממפתיע מיזוג אשכול אשדוד-יבנה עם אשקלון-קרית גת.
אפשרי. אני חושב על אפשרות אחרת
אני לא אתפלא אם יספחו לאשכול אשדוד-יבנה את קווי רחובות, נס-ציונה וגדרה כדי ליצור את "אשכול השפלה". השאלה היא אם יש הסכם מול אגד לגבי רחובות. מבחינת ההגיון הייתי מצרף גם את הקווים העירוניים של אדוד לאשכול ההיפותטי הזה, אלא שהזכיון עליהם יפקע רק בעוד כמה שנים טובות.

אשקלון וקרית-גת הן חלק מאשכול הנגב המערבי הגדול (שכולל גם את שדרות, נתיבות, אופקים וקרית-מלאכי).
 

אורי404

New member
נראה מה יהיה. לגבי הדברים, שכתבת

אפשרי. אני חושב על אפשרות אחרת
אני לא אתפלא אם יספחו לאשכול אשדוד-יבנה את קווי רחובות, נס-ציונה וגדרה כדי ליצור את "אשכול השפלה". השאלה היא אם יש הסכם מול אגד לגבי רחובות. מבחינת ההגיון הייתי מצרף גם את הקווים העירוניים של אדוד לאשכול ההיפותטי הזה, אלא שהזכיון עליהם יפקע רק בעוד כמה שנים טובות.

אשקלון וקרית-גת הן חלק מאשכול הנגב המערבי הגדול (שכולל גם את שדרות, נתיבות, אופקים וקרית-מלאכי).
נראה מה יהיה. לגבי הדברים, שכתבת
אני חושב (אבל לא בטוח), שבמסגרת ההסכם של הממשלה עם "אגד", יש אזורים שונים, שיעברו פעילות מ"אגד" ומנגד אזורים, שיישארו בהפעלת "אגד". בין האזורים זה רחובות והקווים הבינעירוניים באשקלון לכיוון תל אביב ולירושלים.
אני חושב, שקווים שונים באשדוד בהפעלת "אגד" כיום (קווים לבני ברק ו/או לירושלים) עתידים לעבור מ"אגד". כנראה קווים אלה יסופחו למכרז אשדוד-יבנה.

לגבי קווים עירוניים באשדוד - השאלה היא כמה זמן חוזה ההפעלה שם.

לגבי אזור אופקים וקרית מלאכי - כיום יש ערבוב. האזור כיום ברובו בהפעלת "אגד תעבורה". לצד זה את קו אופקים-תל אביב מפעילה "מטרופולין". את הקו החדש מקרית מלאכי לתל אביב מפעילה "מטרופולין". את השירות הפנימי בקרית מלאכי מפעילה "מטרופולין". קווים לכיוון תל אביב (301 ו-310) מפעילה "אגד".
 

846

Active member
את השירות פנימי בקרית מלאכי וקרית גת

נראה מה יהיה. לגבי הדברים, שכתבת
אני חושב (אבל לא בטוח), שבמסגרת ההסכם של הממשלה עם "אגד", יש אזורים שונים, שיעברו פעילות מ"אגד" ומנגד אזורים, שיישארו בהפעלת "אגד". בין האזורים זה רחובות והקווים הבינעירוניים באשקלון לכיוון תל אביב ולירושלים.
אני חושב, שקווים שונים באשדוד בהפעלת "אגד" כיום (קווים לבני ברק ו/או לירושלים) עתידים לעבור מ"אגד". כנראה קווים אלה יסופחו למכרז אשדוד-יבנה.

לגבי קווים עירוניים באשדוד - השאלה היא כמה זמן חוזה ההפעלה שם.

לגבי אזור אופקים וקרית מלאכי - כיום יש ערבוב. האזור כיום ברובו בהפעלת "אגד תעבורה". לצד זה את קו אופקים-תל אביב מפעילה "מטרופולין". את הקו החדש מקרית מלאכי לתל אביב מפעילה "מטרופולין". את השירות הפנימי בקרית מלאכי מפעילה "מטרופולין". קווים לכיוון תל אביב (301 ו-310) מפעילה "אגד".
את השירות פנימי בקרית מלאכי וקרית גת
מפעילה אגד תעבורה
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה