הודיעו היום שמתוכננות

מצב
הנושא נעול.

four seasons

New member
הודיעו היום שמתוכננות

הודיעו היום שמתוכננות
בתוכנית תחנה מרכזית כי מלבד תחנת ההגנה מתוכננות עוד ארבע תחנות רכבת בתל אביב, אני תועה למישהו/י יש מושג היכן הם מתוכננות, אני יודע על תחנת יצחק שדה, וגם על תחנה דרומית יותר להגנה, האם תחנת וולפסון נכללת גם בתחום תל אביב? ואם כן היכן הרביעית? עוד נאמר כי במהלך 2003 יסתיים בניית גשר מתחנת ההגנה לשדרה מקורה שתוביל עד התחנה. אני חושב שיש יתרון ענק לתחנה לתושבי הדרום, ביחוד לתושבי מערב דרום ת"א, א. אפשר לעלות על הרכבת ולרדת בעזריאלי לצפות בסרט, לעשות קניות או סתם לאורוכה רומנטית. ב. סטודנטים יכולים לשכור דירה במחיר סביר באזור ולחסוך את הפקקים בדרך לאוניברסיטת ת"א. ג. לעלות על הרכבת לתחנת האוניברסיטה בסוף שבוע לבילוי בפרק הירקון, או בלונה פרק. ד. לרדת בתחנת בני ברק למרכז דן דיזיין או קניון איילון. ה, לרדת בתחנת מרכז (הבורסה) מי שעובד/ת במשרדים במתחם הבורסה. חוצמזה סמוך לתחנה עוצר קו 16 שחוצה את תל אביב ממערב למזרח כך שהתחנה יכולה לשרת שכונות רבות בעיר. הבעיה בתחנה שהיציאה בצידו השני של הגשר סגורה, מי שירצה להשתמש בקו 16 למשל מי שגר/ה בפלורנטין או נווה שאנן, יאלצו ללכת לפחות 200 מטר לסוף הגשר לכל כייון בשביל לעלות לקו לכיוון מזרח.
 
תחנות ונסיעות ברכבת בת"א

הודיעו היום שמתוכננות
בתוכנית תחנה מרכזית כי מלבד תחנת ההגנה מתוכננות עוד ארבע תחנות רכבת בתל אביב, אני תועה למישהו/י יש מושג היכן הם מתוכננות, אני יודע על תחנת יצחק שדה, וגם על תחנה דרומית יותר להגנה, האם תחנת וולפסון נכללת גם בתחום תל אביב? ואם כן היכן הרביעית? עוד נאמר כי במהלך 2003 יסתיים בניית גשר מתחנת ההגנה לשדרה מקורה שתוביל עד התחנה. אני חושב שיש יתרון ענק לתחנה לתושבי הדרום, ביחוד לתושבי מערב דרום ת"א, א. אפשר לעלות על הרכבת ולרדת בעזריאלי לצפות בסרט, לעשות קניות או סתם לאורוכה רומנטית. ב. סטודנטים יכולים לשכור דירה במחיר סביר באזור ולחסוך את הפקקים בדרך לאוניברסיטת ת"א. ג. לעלות על הרכבת לתחנת האוניברסיטה בסוף שבוע לבילוי בפרק הירקון, או בלונה פרק. ד. לרדת בתחנת בני ברק למרכז דן דיזיין או קניון איילון. ה, לרדת בתחנת מרכז (הבורסה) מי שעובד/ת במשרדים במתחם הבורסה. חוצמזה סמוך לתחנה עוצר קו 16 שחוצה את תל אביב ממערב למזרח כך שהתחנה יכולה לשרת שכונות רבות בעיר. הבעיה בתחנה שהיציאה בצידו השני של הגשר סגורה, מי שירצה להשתמש בקו 16 למשל מי שגר/ה בפלורנטין או נווה שאנן, יאלצו ללכת לפחות 200 מטר לסוף הגשר לכל כייון בשביל לעלות לקו לכיוון מזרח.
תחנות ונסיעות ברכבת בת"א
בת"א עצמה, לאורך ציר האיילון מתוכננות חמש תחנות בלבד, מתוכן קיימות ועובדות כבר ארבע: אוניברסיטה מרכז השלום הגנה החמישית שמתוכננת כרגע היא יצחק שדה. וזהו. לגבי נסיעות בין התחנות בתל-אביב - אני לא יודע איך זה שם, אבל בחיפה רכבת ישראל דאגה לתמחר את הנסיעות בפנים-עירוניות בצורה כזאת שתוציא לאנשים את החשק להסתכל אפילו על לוח הזמנים. כנראה שההגיון מאחורי זה הוא שעומס שייווצר ע"י נוסעים שמשלמים מחיר נמוך עבור נסיעתם העירונית יגרום לנוסעים לטווח ארוך (שמשלמים יותר עבור כל נסיעה) לנטוש את הרכבת. ככה זה כשהרכבת היא חברה ממשלתית שצריכה להסתכל קודם כל על השורה התחתונה ורק אח"כ על צרכי המדינה, ואני לא יכול להגיד שזו אשמתם.
 

four seasons

New member
יש כרטיס חופשי יומי משולב

תחנות ונסיעות ברכבת בת"א
בת"א עצמה, לאורך ציר האיילון מתוכננות חמש תחנות בלבד, מתוכן קיימות ועובדות כבר ארבע: אוניברסיטה מרכז השלום הגנה החמישית שמתוכננת כרגע היא יצחק שדה. וזהו. לגבי נסיעות בין התחנות בתל-אביב - אני לא יודע איך זה שם, אבל בחיפה רכבת ישראל דאגה לתמחר את הנסיעות בפנים-עירוניות בצורה כזאת שתוציא לאנשים את החשק להסתכל אפילו על לוח הזמנים. כנראה שההגיון מאחורי זה הוא שעומס שייווצר ע"י נוסעים שמשלמים מחיר נמוך עבור נסיעתם העירונית יגרום לנוסעים לטווח ארוך (שמשלמים יותר עבור כל נסיעה) לנטוש את הרכבת. ככה זה כשהרכבת היא חברה ממשלתית שצריכה להסתכל קודם כל על השורה התחתונה ורק אח"כ על צרכי המדינה, ואני לא יכול להגיד שזו אשמתם.
יש כרטיס חופשי יומי משולב
רכבת אוטובוס, כיוון שכ240 רכבות עוברות על ציר איילון, כנראה שנוסע/ת לא ימתינו הרבה, באתר עיריית ת"א (הגירסה הקודמת), נאמר שמתוכנן כרטיס שישלב את כל אמצאי התחבורה בעיר, קרי רכבת, אוטובוסים (קלה, תחתית בעתיד), כרטיס אחד מחיר אחד, בשונה מהיום שבכרטיס יומי חופשי משולב אפשר לנסוע נסיעה אחת ברכבת ונסיעה חופשית באוטובוסים של דן בלבד. אני לא מבין למה תחנת יצחק שדה הופסקה באמצע, הלא החלו לבנות אותה והיא יושבת על ציר חשוב שהוא גם אזור מגורים, גם משרדים וגם ציר שמוביל ללב ת"א. קראתי על תחנה שמתוכננת סמוך לתחנת דרום הישנה כאשר תפוצל המסילה לאיילון דרום על שטח הפתוח סמוך לתחנה הישנה, (נדמה לי שראיתי או שיש לי אליסטורציה שלה באחד מעיתוני הארכיטקטורה שברשותי) לגבי וולפסון אין לי מושג אם היא נכללת בשטח ת"א.
 

א ו ר ח 1

New member
אני

יש כרטיס חופשי יומי משולב
רכבת אוטובוס, כיוון שכ240 רכבות עוברות על ציר איילון, כנראה שנוסע/ת לא ימתינו הרבה, באתר עיריית ת"א (הגירסה הקודמת), נאמר שמתוכנן כרטיס שישלב את כל אמצאי התחבורה בעיר, קרי רכבת, אוטובוסים (קלה, תחתית בעתיד), כרטיס אחד מחיר אחד, בשונה מהיום שבכרטיס יומי חופשי משולב אפשר לנסוע נסיעה אחת ברכבת ונסיעה חופשית באוטובוסים של דן בלבד. אני לא מבין למה תחנת יצחק שדה הופסקה באמצע, הלא החלו לבנות אותה והיא יושבת על ציר חשוב שהוא גם אזור מגורים, גם משרדים וגם ציר שמוביל ללב ת"א. קראתי על תחנה שמתוכננת סמוך לתחנת דרום הישנה כאשר תפוצל המסילה לאיילון דרום על שטח הפתוח סמוך לתחנה הישנה, (נדמה לי שראיתי או שיש לי אליסטורציה שלה באחד מעיתוני הארכיטקטורה שברשותי) לגבי וולפסון אין לי מושג אם היא נכללת בשטח ת"א.
אני
זוכר שהייתי בפריז, אז עשו שם כרטיס כזה, היה עליו את כל סימלי התחבורהשיש שם (אוטובוז, מטרו, T[אני חושב שככה קוראים לזה], RTR [גם זה אני מקווה שזה השם]) אבל בכול זאת, לסוע מבאר - שבע לחיפה ולסוע בתוך ת"א, צריך להיות מחיר אחר , לא?! זה כמו אוטובוסים, נסיעה בעיר 4.90 , נסיעה בינעירונית משהו כמו 7.... נסיעה לאילת מת"א 60 אני חושב..... אז אני חושב שצריך להיות הפרדה בין הרכבות שנוסעות החוצה לבין הרכבות שנוסעות בעיר (ובגלל זה אני תומך בזה שהרכבת הקלה , תיהיה באותו מחיר כמו האוטובוס ורכבת ישראל יהיה לה מחיר אחר)
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה