אני חושבת ש...
לאחר שרשמת את עצמך (הפרטים), הם צריכים להודיע לך באי מייל שהם רשמו אותך. אם כבר זה קרה אז אני מניחה שתוכלי להמשיך כרגיל, זאת אומרת לקנות את הדברים שהם כתבו לך לקנות בחנויות שם (בסימטת דיאגון). אבל אני לא בטוחה שתוכלי כי הרי השנה התחילה, אבל בגלל שהייתה תקלה היום באתר אז סימטת דיאגון לא ``נמחקה`` כפי שהייתה אמורה בתחילת השנה. מקווה שהבנת. טל