"הוא רצה להשיג את השיקון נו טאמה,

"הוא רצה להשיג את השיקון נו טאמה,

היא בסך הכל רצתה רייטינג."
עידכונים, הערות, ושאר השטויות. עבר זמן, גבירותיי ו.. אורן?
הנה כמה הערות, משברים, עידכונים ודברים שאני כותבת בשעות אלו, ולא בשעות בהם אני יודעת מה אני עושה.
אם באמת רציתם לדעת מה הולך לעזאזל בסוף של אינויאשה, אבל, אין לכם את הדרך\כוח- (האפשרות השניה נשמעת יותר הגיונית.) פשוט תחכו. בקרוב, תגיע סקירה מלאה על הסוף המדהים, המרהיב, ה..צפוי, של אינויאשה בתופסת פאנפיק מיוחד שאיש לא יזכור.
מי זוכר את הימים בהם, את, אני, ועוד אלפי בנות עמדנו בתור לקראת הקרנת הבכורה של הסרט אינויאשה, או עברנו את הבעיות יחד בשירשורי ענק שלא היה יכול בלי איזה וויכוח שנפתר אחרי כמה שניות בלי להתאמץ. או את הפעמים בהם ישבנו במעגל ובנות שכבר לא איתנו היו קוראות בשמות להפגנת נוכחות ואז מגלים ש"שיט, היא הייתה חייבת לצעוק את הכינוי שלי?" *רצה להחליף בתפוז* בקרוב, ייפתח שרשור נוסטלגיה בו יצורף שאלון, הערות, בקשות, חיפושים אחר תמונות, ציורים או פאנפיקים שהיו בעבר.
חדשים בדרך! משמע, באמת בא להם עלינו לכמה דקות עד שאני הופכת לרעה. דקה דומייה.
מה נעשה עם הפורום הזה? צריך לחשוב על קונספט, רעיון, אולי לדבר על ראנמה ודברים אחרים שה..יוצרת המושכת הזו, (ולא כמחמאה.) יצרה בכל שנותייה ללא חיי חברה. תציעו, תשפיעו, ואני נשמעת כמו ערוץ הילדים.
מה קאגומה באמת חיפשה בבאר? למה לאינויאשה יש ארבע אוזניים ואיך זה משפיע? ומה לעזאזל נאראקו חשב שהוא לבוש ופתאום כבר לא כל חמש שניות, ואז צוחק מזה שרואים את האיברים הכרותים שלו? אני מחפשת מישהי שתסקור איתי מחדש את הפרקים של אינויאשה מבלי להתעייף, מאחר וכל הפרקים נמצאים אונליין. כאן ניתן לכתוב מי רוצה. ולבסוף, מה אגיד.. מזל טוב לאורן שכבר לא בצבא ואני מקווה שתפסיק להטריד ילדות קטנות שהן לא אני.
יש לכן עוד מה להגיד? זה הזמן להציע דברים. יום טוב.
 
כעיקרון יש לי מה להגיד...

אבל אני מעדיפה כבר לעשות משהו לפני שאני אטבע בעומס של הלימודים והבגרויות ולא אעשה שום-דבר ממה שאני חושבת שאפשר לעשות, אז יותר משיש לי מוטיבציה לכתוב אני רוצה לקבל על עצמי אחריות כלשהי לפני שאני אשכח ממנה ואשאיר אחרי רק ברבורים ללא מעשים כמו שאני עושה בדר"כ. באופן כללי, אני חושבת שאם אנחנו רוצים לגבש את הפורום ולשלב את מי שמגיע, כדאי לוודא שיהיו כמה דברים שיתנהלו באופן קבוע ורציף ויעזרו ליצור ולשמור על קשר והכרות בין חברי הפורום, כגון: משחק "גמד-ענק", התפקדויות, שאלונים, "מי שמעלי" וכו'. פרט לכך, אפשר גם לפתוח כמה פינות קבועות לבחירת חברי הפורום. ככה נרגיש בתור חברי הפורום שיש לנו בפורום משהו שמעניין אותנו ובכל פעם מעדכנים אותו, ולכן יש לנו למה להכנס. וכשנכנסים אפילו בשביל שרשור אחד, קורה שגם שרשורים אחרים תופסים את העיניים ומגיבים גם אליהם, או לפחות קוראים בהם ונשארים מעודכנים. אם יעלו פה מספיק רעיונות לדברים כאלה, אני מוכנה לקחת על עצמי את האחריות לרכז אותם ולפתוח שרשור הצבעה בנושא (יש לציין שכרגע זה בגדר הצעה, ואם יש התנגדות או סיבה לכך שזה בלתי אפשרי אז תגידו). להרים את כל הפינות והמשחקים זה כבר משהו אחר, ואני יודעת שאני לא אוכל להיות אחראית ליותר מפינה או שתיים, לכן אני מציעה שבאותו שרשור אנשים יוכלו גם להתנדב להפעיל את הפינות שתבחרנה. בקשר לדברים האחרים: שרשור לסוף המנגה זה רעיון טוב וכך גם שרשור נוסטלגיה.
אני לא חושבת שיתאים לי לסקור את כל הפרקים של הסדרה אתך, מצטערת. מזל טוב, אורן. אני חושבת שזה באמת זמן טוב להעלות רעיונות, תודה, ליסה, על שפתחת את השרשור הזה. ולכל הפורום - לכו על זה!
 
../images/Emo15.gif אני בעד קרמבו כמו בימים הטובים

אחד שכולל את סוכנים חשאיים מנגו ומרשמלו, הארון של פורום נרניה וכמובן איך אפשר בלי עדר הפאנגרלז, הפריסקופ, ולא לשכוח את שאר החפצים שנדדו פנימה והתקבעו להם שם בשלווה. או, ולשחזר/ לכתוב שירפיקים חדשים? ורק בשביל הטעם הטוב (קיקיו מתה OMG אני זוכרת את הימים שבהם הנהגתצי את תנועת שונאיה... והייתה לנו קומונה... והוצאנו אותה להורג בצ'אט. ועכשיו היא מתה. עוד פעם. XD), האם יש מישהו שזוכר את המנון הפורום?
 

Mana Sama

New member
אוי כפרעלייך ליסה,את גאונה 3>

לצערי אני יודעת שאני לא אתמיד ושלא יהיו לי עצבים לסקר [ושאני לחלוטין לא אסיים את זה לפני הגיוס שלי בחודש הבא,LOL] אבל כל הכבוד על היוזמה והרצון להשקיע בפורום ^^ שרשור נוסטלגיה יהיה מעולה,מחכה בקוצר רוח D: [וואו,כמה זמן לא נכנסתי לפה ועדיין יש תגובות שלי בעמוד הראשון XD]
 

De-Panther

New member
אני אזרח../images/Emo9.gif עכשיו זה באופן...|זבנג|../images/Emo23.gif../images/Emo185.gif

רישמי יום רביעי הזדכתי על המדים היום השתחררתי לא רציתי להגיב על זה עד עכשיו
מה נעשה עם הפורום? מה שתמיד עושים איתו... מדברים על אינויאשה ועופות אחרים
 
למעלה