הוא צולף ביצפור הוא מציק לילדה

bleeding guitar

New member
הוא צולף ביצפור הוא מציק לילדה../images/Emo168.gif

לא מבין את עצמו לא אותי לא אותה אני שומעת עכשיו את הדיסק "חותך בחתך הזהב" אחח כמה שהתגעגעתי לדיסק הזה
מה הדיסק/שיר האחרון של ערן שאתם שמעתם? *וזה מטעם העמותה להגברת הפעילות בפורום אז תגיבו!*
 
כמו שכבר כתבתי,

אחד הבנים שלי אוהב מאד את השיר "צולף" ולא נותן לי לשכוח אותו.... הדיסק "חותך בחתך הזהב" תמיד מוכן במכונית למקרה שאין משהו מעניין ברדיו... אני שומעת המון ערן צור, בנסיעה, כשאני עושה ספורט כשאני מול מחשב וכו. אחרון? שמעתי הבוקר את הופעה שלו עם ארקדי דוכין סתם, כי בא לי להזכר (ולהתעורר :)) ) מה באוזן שלכם כשאתם צועדים? (ממליצה בחום ללכת עם ערן, הקצב ממריץ)
 

bleeding guitar

New member
בדיוק אני שומעת את צולף ../images/Emo13.gif ../images/Emo168.gif

אחד האהובים עלי ואני בטטת כורסא לא צועדת
 
אני כל פעם מתאהבת בשיר אחר

אבל תמיד תמיד אוהבת את "לילות של ירח מלא" כי למרות שהשיר עצמו כואב ובודד אוהבת לשיר עם בן הזוג שלי את "יש לנו אהבה היית מאמינה אחרי כל המדבר הזה איזו נחמה" והוא נהיה שיר האהבה שלנו. ואת "פרפרי תעתוע" שעושה צמרמורת כשהוא צועק "עכשיו תשמעי את איך שאצעק אני אוהב אותך" וכל הגוף רועד מאהבה ותשוקה עד שאני אומרת "חבק" והוא מפרק אותי... ואת "תותים" כמובן חייבת לו המון סערות... ואת "בגן שלך" שיר נפלא נפלא נפלא שמשום מה (לא יודעת להסביר למה) מעורר אותי ליצור גם ולכתוב שיוו, נסחפתי סליחה (היה לי נעים לחשוב על השירים) :))
 

osn

New member
לא זוכרת מה האחרון ששמעתי בדיסק,

אני בעיקר מוצאת את עצמי מפזמת לעצמי שירים של ערן - שאני כמובן מכירה בע"פ - ומתלהבת בכל פעם שמשמיעים ברדיו. זה קרה למעשה אתמול בלילה, אבל לא זוכרת את השיר....
 

osn

New member
ובזכותכן הדיסק עכשיו בכונן

מתרגשת מ"צולף" ומ"עולה" . השיר הזה מדבר לדעתי על חיים על הקצה, קצה גבול היכולת, ויחד עם זאת המודעות שיש גבול לעליה. מן קיצוניות כזו שדורשת את המיטב ממך, "והיד שלי יכולה יכולה למשוך...."
 
"עולה"- שיר מעניין

"רוכב על הטופ של הביט" וזורם בכתיבת "דור הביט" אשר לדעתי אפילו ערן לא יודע לאן הוא זרם איתה... נקרא לי כמו זרם אינטואיטיבי של אסוציציות (כיאה לכתיבת "דור הביט") מי יודע מה היד שלו מושכת :)) (ונא לא להרוס לי את הפנטזיה...) (עולה עולה עולה עולה... כשיצטרך יורדת שיקרא לי :)) )
 

osn

New member
אם נוסיף גם את

"הקוק של הפיט", נקבל חוויה אקסטרימית שלא משתמעת לשתי פנים, או שאולי כן....מי יודע:) באמת אינטואיטיבי, כמו ערן.
 

ivis

New member
המכסה הירוק קפץ לי לא מזמן בוינאמפ

ואני הולך להופעה הערב במרכז שורשים
 

osn

New member
המכסה הירוק

שיר מאלף, איך הוא כותב שירים כאלה?? המיסתוריות, ההחבאה, ההתכחשות, שיר על ריקבון נפשי שצף ועולה על פני החיצוניות עוד אחד שלא שמעתי המון זמן. איך ההופעות בשורשים? פיוטים או שיש יותר מערן? מה שבטוח הוא לוקח את זה ממש ברצינות .
 
למעלה