הוא נתן לי אולטימיום(או משהו כזה)

נצנצ

New member
../images/Emo46.gif

הסיפור שלך פשוט כואב ומקומם אותי.... וכמו שאמרו הרבה לפני אם הוא מציב בפנייך את האולטימטום הזה הוא לא שווה את זה!!! ולא שווה אותך!!!! למרות, שלדעתי בתולין הם סתם עוד קרום בגוף שמיחסים לה יותר מידי משמעות כולה פיסת עור, ולא תמיד חשבתי כך, וכשאני שכבתי פעם ראשונה זה היה כי הרגשתי שזהו הגיע הזמן וזה היה בגיל מאוחר יחסית, ואני יודעת שאם היה לי חבר <כשהייתי בגילך> שהיה מציב לי אולטימטום כזה לא הייתי נישארת איתו. חד משמעית אפילו שזה 11 חודשים לדעתי זה אפילו לא אהבה, וכתבתי קודם, אני לא מגזימה לדעתי אם תשכבי איתו מתוך לחץ ולא מהמקום הנכון של שלמות עצמית ומוכנות עצמית, זה יהיה לדעתי כמו אונס- כי זה ממש בורות לחשוב שאים מישהיא חברה של מישהו או אפילו אם הם נשואים- עצם העובדה הזו לא מחייבת את האישה לשכב עם בעלה <וגם להפך> הכל צריך להעשות בברצון!!!!
 

refael ruso

New member
נחמד לראות את כל התגובות האלה

במיוחד נהנתי לראות את תגובות הגברים שמסכימים שהפעם הראשונה צריכה להיות מיוחדת במיוחד לבחורה צעירה, ושהזמן הוא לא רלוונתי במקרה הזה. גם אני מצטרף לדעה הזאת. אני מסכים בהחלט עם כל מי שכתב לך שאולטימטום לא מקובל בשום מער' יחסים, אם הוא לא רוצה לחכות לך, תמצאי משהו שכן מוכן. אבל יש כאן גם תגובות הפוכות, שאומרות שהפעם הראשונה לאו דווקא חייבת להיות עם משהו שאוהבים או עם משהו שישאר איתך גם אחרי אותו לילה. גם זה נכון בחלק מהמקרים, לפעמים עדיף לחוות את הפעם הראשונה דווקא עם משהו שלא מכירים משהו שיש לו ניסיון שידע להרגיע להשרות ביטחון ושידע להיות עדין כשצריך, כך החוויה הופכת לנעימה יותר בפעמים הבאות. בשורה האחרונה, לא משנה מה תהיה ההחלטה שלך בסופו של דבר, מה שחשוב הוא שתהיי שלמה עם ההחלטה הזאת, כי את הפעם האחת הזאת את תזכרי הרבה מאוד שנים, אם תרצי ואם לא. עוד משהו אחד- סקס מתוך לחץ חברתי הוא בהחלט אונס לכל דבר אפילו שהוא חבר שלך, לא משנה כמה את אוהבת אותו!!!
 
ואני מוכרחה לספר על הפעם הראשונה

שלי.... אני הכרתי את חבר שלי כשאני הייתי בת 19 כשהוא בן 25 ושבועיים וחצי לאחר היום הולדת שלי נפגשנו (הכרנו דרך האינטרנט), בקיצור לקח לי חצי שנה עד החלטתי לשכב איתו כשאני הייתי בתולה לחלוטין והוא מנוסה... כל הזמן הזה הוא לא לחץ לא העיר לא כלום נתן לי להוביל ואפילו שאל אותי אם אני באמת רוצה את זה.... בקיצור גבר צריך להתנהג ככה כמו החבר שלי ולא כמו החבר שלך ואני ממש מצטערת לשמוע שקיים גבר שכזה.... בקיצור אני מציעה לך לזרוק אותו או יותר נכון לצבוע אותו בכחול ולזרוק אותו לים כי בחור שכזה לא מגיע לאף אחת!!!!
 
למעלה