הוא נתן לי אולטימיום(או משהו כזה)

הוא נתן לי אולטימיום(או משהו כזה)

היי אנשים!!! אני לא חברה בפורום הזה אבל אני יודה לכם מאוד אם תעזרו או תנסו לעזור לי.... אז ככה זה: אני בת 18+ ויש לי חבר בן 19+ אנחנו אנחנו ביחד כבר 11 חודש. שנינו בתולים. הוא מאוד רוצה לעשות את זה והבעיה זה שאני לא בטוחה. הוא נתן לי מצב או שהוא יעשה איתי או שעם מישהי אחרת (אבל עדיין נהיה ביחד- כלומר הסקס עם מישהי אחרת יהיה חד פעמי) ואין מצב שהוא יהיה איתי וגם מישהי אחרת אז ככה. ניסינו כבר פעמיים אבל הפסקתי עוד לפני שהתחלנו, אני אוהבת אותו ואני לא רוצה לאבד אותו ואני בטוחה במליון אחוז שגם הוא אוהב אותי ואני יודעת שאם נעשה את זה ונגיד במצב הכי גרוע ניפרד אני בחיים לא התחרט שהוא היה הראשון שלי. מצד אחד אני יודעת שהוא יהיה הראשון שלי (והאחרון) אבל מצד שני אני מפחדת..... ומצד שלישי האולטימטיום.....מה לעשות????? בתודה מראש
 

בארי

New member
אולטימטום ????!

יקירתי,את תהיי מאוד חכמה,אם תעיפי אותו לעזאזל !!! תני לו ללכת ואני בטוח שתוכלי למצוא לך גבר אחר ! אחד כזה לא שווה את האהבה שלך !! מה זו השטות הזו ????? יעני מה הוא מודיע לך שהוא הולך לבגוד בך ?! וחושב שעדיין תישארי שלו ?! אם אין לו סבלנות יקירתי,הוא לא מתאים לך או לכל אחת אחרת !!! אז אני חושב שהבנת את כוונתי ואני בטוח שכולם יגידו לך בדיוק את אלה הדברים !!! פשוט להקיא את האנשים האלה מהחברה שלנו !!!
 

שלוק29

New member
אני חושב...

שאולטימטום זה דבר מכוער.. אבל בהתחשב בזה שאתם 11 חודש ביחד! ואני בכלל טיפוס שלא רואה את הבתולים כדבר כזה מקודש.. צאי מזה אחותי מה זה בתולים לעומת אהבה וחוץ מזה עמוק בתוכך את הרי גם מעונינת להיפטר מהכרום המתסכל הזה ואת הרי אוהבת אותו אז ראבק מה צריך עוד בשביל זיון... תחשבי על זה! בהצלחה
 

בארי

New member
אני חושב...

שאתה תסלח לי,אבל אם היית לידי עכשיו היית חוטף בעיטה !!! מה זה הדברים האלה ?! מה הם הבתולים לעומת האהבה ?! חביבי אם בליבך אהבה,אתה תתמוך ותעזור לה ולא תלחץ עליה לקיים מין בשביל לספק את יצריך !!!! אוווחחחח מאיפה באים אנשים כמוך ?!
 

נצנצ

New member
../images/Emo45.gif ו ../images/Emo31.gif

נכון בתולים זה לא כזה קדוש-גם לדעתי.. אבל עצם העובדה שהיא מרגישה שהיא עדיין לא בשלה, והא עושה לה אולטימטום זה פסול לחלוטין מבחינתי, כי זה שהוא חבר שלה זה לא אומר שהיא חייבת לשכב איתו, ועוד משהו אם היא תשכב איתו מתוך לחץ זה שווה ערך לאונס מבחינתי, כי זה לא בא מהמקום הנכון של שלומות עצמית!!!!
 
כל הכבוד...

אין הרבה כמוך ... אתה צודק... אם הוא לא מסוגל לחכות לה.. לרגע בו היא תרגיש מוכנה ובטוחה.. אז הוא לא שווה את האהבה שלה ..
 

ritarita

New member
חשבי על זה..

בנוסף לכל מה שבארי אמר..ובצדק.. חשבי על זה.. למה את חוששת.. אם את בטוחה שלא תתחרטי.. אם את כל כך בטוחה שהוא גם האחרון שלך.. אז למה את עוצרת את עצמך? זאת שאלה לעצמך.. אני חושבת שאת עדיין לא מוכנה.. והעובדה שהוא מציע לך הצעה כל כך חצופה.. מראה שהוא יודע שאת שלו..ואת במילותייך כאן..רק מאשרת זאת.. הוא עלול עוד לפגוע בך יותר..אם תמשיכי להיות איתו.. איך זה שלא זעמת על עצם ההצעה הזאת??
 

F a l k o r

New member
אני רק יכול לומר

שיש בנים שגורמים לי להתבייש בזה שאני והם מאותו המין... אני בטוח שאת אוהבת אותו, וייתכן שבדרכו שלו הוא אוהב אותך, אבל קחי בחשבון, ואני עונה כגבר רגיל ולא מישהו מיוחד מדי: 1) מתחייב בפנייך שאם תסכימי ל"תנאים", ותקיימו יחסי מין, הקשר שלכם לא ישרוד אפילו חודש לאחר מכן. 2)אם הוא העלה אולטימטום כזה, משמע יש מישהי חוץ ממך שהוא רוצה ויכול להיות איתה, בהקשר מיני לפחות. 3)את הראשונה לא שוכחים, ותמיד נשאר רגש כלפיה. קחי את זה בחשבון כשאת שולחת אותו לאחרת. כל הסיכויים שהוא לא יחזור. למה לו בעצם? הוא לחוץ למין, ואת "לא מספקת את הסחורה", בשפה בוטה... 4)חברתי גם היא בתולה, ואני לא. ולומר את האמת? אני ממש מצטער על זה שהיא לא תהיה הראשונה שלי, ויקח כמה זמן שיקח... אם זו אהבה, יחסי המין הם לא העיקר בה. וזה לשניכם. דעתי הסופית, לסיכום- בהצעתו הוא הביא את הקשר שלכם לנקודת אל חזור. אני הייתי חותך, ובהקדם. לא בגלל שמגיע יותר טוב, והוא תיכף יבוא. אלא- ובעיקר- בגלל, שאותו ספציפית לא מגיע לך. ואם יש לו את מי לז***, שיבושם לו. תהיי בטוחה למדי שאותה אחת שהוא ילך אליה, היא זו שנתנה לו את רעיון האולטימטום... הכל אפשרי, איך אומרים: אין חברים באהבה ומלחמה. ושוב- אם זה האולטימטום המדויק, דעי בבירור שיש לו כבר את אותה הבחורה ממתינה. היא לא דמיונית, ולא חשוב מה יאמר. זוהי דעתי, מי שקרא תגובות אחרות שלי אולי לא מבין למה כאן אני נשמע אחרת, אז פשוט דברים כאלה ממש מוציאים אותי משלוותי, וגם- למרות היותי רומנטי, זה לא אומר שאני לא יודע איך בנים חושבים... :) מקווה שתפנימי, ותפעלי בהתאם לליבך.
 

F a l k o r

New member
יש הרבה

אני לא כ"כ מיוחד כמו שנדמה... אני פשוט לא מפחד להרגיד ולהראות את איך שאני מרגיש :) ותודה!
 

F a l k o r

New member
האמת שהם בכל מקום סביבך

רק צריך לדעת איך לתת להם להרגיש בטוחים... העולם כל כך עסוק היום במשחקים, שאנשים שוכחים שבבסיס הכל נמצאת האהבה. ואני לא אומר שמשחקים זה לא נחוץ, באיזושהיא צורה. האמת, אני אומר את זה רק בגלל שכל מי שאומר/ת שהם "לא מאמינים במשחקים" מפרשים את חוסר האמונה של עצמם כסוג של אובססיה. כלומר- אני לא מאמין במשחקים, אני אתקשר מתי שבא לי ולא איך שיכתיבו לי, אז אני אתקשר 7 פעמים ביום אחרי 2 דייטים וחצי. לא אומר שכולם כאלו- אבל חלק גדול מאוד ממה שלי אישית יצא לפגוש הם כן. פשוט- אם פגשת בחור נחמד, שכיף לך איתו, והרגשת את הקליק, לכי עם זה בסבבה. בלי לכפות, וכמובן בלי שיכפו עליך. אבל תזכרי, יש מליון דרכים לתת לבנאדם להרגיש שהוא הרצוי ולא סתם המצוי. כל אחת מהן תוביל אותך למשהו קסום. כך בעיניי, לפחות. מאחל לך שתמצאי את הנסיך הפרטי שלך, ושיהיה רק טוב. עצה קטנה- אל תחפשי "בחורים כמו...", תראי מי ניצב מולך, עד שתרגישי שזה נכון :)
 

jessy19

New member
נראה שאת לא מוכנה...

למה למהר כשאין צורך בכך??? אז מה אם שניכם בתולים, אתם צעירים מאוד וחשוב ששניכם תהיו מוכנים לעשות את הצעד הזה. ובקשר לאולטימטום, אסור לו להעמיד בפניך את האולטימטום הזה ואם הוא ממשיך לומר לך את זה, תבהירי לו שאת תעשי את זה בקצב שלך ולא לפי אולטימטום שלו. ואם הוא חושב לעשות את זה עם אחרת, לדעתי יש לך על מה לחשוב= אולי הוא לא רוצה להיות איתך ולכן חושב על אחרות? אלה כמה נקודות למחשבה, וחלקן כואבות ואני מצטערת אבל אני מאמינה שאם נעמוד בכנות מול הבעיות שלנו נוכל לפתור אותם.
 

seeyou

New member
ממה את מפחדת?../images/Emo140.gif

זה "מקובל" לקיים יחסי מין במיוחד שאוהבים. זה צורך ביולוגי.... בני אדם עשו מזה "סיפור" עם גבולות ונורמות חברתיות מצד אחר גם מקובל שלא בא לך לעשות איתו-ולא לא חשוב הסיבה... זה גם ייתכן שאחרי האקט היחסים ישתנו מקצה לקצה....(לטוב או לרע) קחי את הזמן שלך לפעמים החשק בא בלי הרבה גינונים!
 

audi23

New member
גם לי יש חברה בתולה

יש לי חברה כבר 11 חודש והיא בתולה ואני ממש לא מציק לה בענין. שהיא תהיה מוכנה אז זה יקרה. היא עדיים לא מוכנה אז אני לא אומר לה כלום לכיוון. זה הגוף שלה והחיים שלה.
 

seeyou

New member
כול הכבוד-אתה גבר!../images/Emo45.gif

שמע בקשר ליחסי מין דע שלא תמיד מי שמתנהג יפה הוא הזוכה! בערך בגיל 16 הייתה לי חברה שמאוד אהבתי אותה נתתי לה כבוד..כפי שאתה מציין....היא אפילו ניגשה לאימי וביקשה ממנה שהיא "רוצה" אותי מכול המובנים ולא רק ליטופים... אבל אני "פוץ"... זה נמשך עד שהתחילה את הלימודים באוניברסיטה.... יום אחד היא אצלי וללא התרגשות יתרה אמרה לי... יוסי אל תכעס עלי...אבל עשיתי את זה! מה? מו? מי? לקח לי כמה דקות להבין את כוונתה... היא אמרה,הלכתי לאחד מהכיתה לעשות שיעורים ביחד...הוא רצה ושכנעה אותי שזה טוב... אהבה? תשוקה? רוצה עוד דוגמאות מהחיים? יוסי
 
קרה לי דבר מאוד דומה ...הקשיבו

האקס שלי בא אליי פעם אחרי 8 חודשיםש היינו ביחד וכך היו מילותיו כדקלמן: "חברים שלי אמרו לי שאם אני שוכב עם מישהי אחרת זה לא נקרא בגידה כיא ני לא שוכב איתך " תנחשו למה הוא האקס שלי עכשיו ?
חחחח והייתה אהבה ענקית והיינו ידידים המון זמן , והוא מצטער על זה עד היום, ולכן בחורונת אם את תהיי טיפשה ותמשיכי להיות עם בחור שמציב לך אולטימטום ולא מכבד ואוהב אותך או שכן ופשוט נותן להורמונים להשתלט עליו ולהיות פוץ אז את ממש מפגרת, אהבה יש כמה פעמים בחיים תבחרי לפחות לעשות אהבה עם מי שמגיע לו, ולך
 
שיילך לדרכו

מי צריך אולטימטום בקשר ?!?! בייחוד לא אולטימטום בנוגע למיטה... בקשר צריך להתפשר ולתת את החופש הרצוי ולא ללחוץ
 
למעלה