הוא נקש על הדלת

מייקי31

New member
הוא נקש על הדלת

היא לא פתחה. היא הייתה באמבטיה. מפתח תמים המתין מתחת לשטיח, מפתח לאושר (אולי) אין ספק מפתח ללילה אחד של אהבה, פתח לשנה החדשה. הוא פתח את הדלת, הבית היה חשוך אבל מואר, סלול נרות קטנות ורכות המובילות אותו היישר אליה, לחדר האמבטיה. הוא הגיע, הביט בה, המיס אותה במבטו, אט אט פשט בגדיו והצטרף. שני אנשים, אמבטיה קצופה, שתי כוסות, בקבוק יין לילה של אהבה עכשיו לכל הגברים - אני לא מרשה לכם להרוס לי את הסיפור !
 

*יערית

New member
למה גברים?מה אנחנו עז?../images/Emo13.gif

איזה קצף היה באמבטיה? איזה סוג יין שתו? והאם הוא הלחליף בגדים לאחר האמבטיה..או נשאר ערום? ממממממממממ....סיפור מעניין......... עכשיו צחקתי איתך ולא להרצין פנים!
 

נקיטה...

New member
שושי...אז למהההההההההה

בסיפור שלי הבאת - נסיך שלא אוהב נשים, אה?
 
כיייייי .....

הסיפור שלך היה פתוח לכולם, והיה אפשר לקחת אותו לכל מקום... אז לקחתי. שוש יודע היכן הוא רצוי נ.ב. מעניין שהגיבור (מי אמר שהוא נסיך?) החד מיני הפריע לך יותר מהגיבורה האלכוהוליסטית.
 

נקיטה...

New member
כי לגבי אלכוהול...

שמת לב שאני לא ממש מבינה (זוכר את היין ההוא... של אלה ששותקים?... זה יין שבחורי לא ישכח לעולם)... ולגבי נסיכים...(הגיבור היה נסיך!) נו טוב, אתם כבר יודעים מה אני חושבת עליהם... ושוש... אתה תמיד רצוי!
 

מלי62

New member
../images/Emo20.gif../images/Emo141.gif../images/Emo142.gif../images/Emo39.gif

ולכל אורך הדרך אל מיטת המים היה שפע של שושנים אדומות וצהובות וברקע ניגון קסום..
 
הוא הרים אותה על זרועותיו

נשא אותה בשביל השושנים אל חדר המיטות. זרק אותה על המיטה, עשה מה שעה, התיישב, גירבץ, אמר היית אחלה והלך.... היה בי דחף עצום לכתוב זאת....
 

מייקי31

New member
בכל זאת קילקלתם לי

מזל שרק על דפי הפורום הצלחתם, כי בחיים זה היה גדול מהחיים. עכשיו אמשיך את הסיפור: אחרי שהוא התפשט, נישק, ליטף הוא אמר: "לא יכולתי לחשוב על דרך נעימה יותר לסיים את היום" וכאן אני עוצרת - השאר... כיד הדמיון (שלכם, אצלי זה היה במציאות) בוקר טוב ושנה טובה, מיכל
 

boaz10

New member
אני ממש בבעיה !!!

אם אני ממשיך את הסיפור הזה, אני לא אצליח לעשות את זה בלי ביטויים ארוטיים. ועוד איזה ביטויים ותאורים... הסיפור הזה מתחיל כל כך גבוה שאחרי שני משפטים אני כבר אגיע ל... דברים ששושן פרא כבר ממש לא יעמוד בהם, וגם נראה לי שכבר אקבל הערה או שתיים מגבירתנו המנהלת. אז אני נאלץ להימנע הפעם... וזה לא קל לי...
 
בועז, מ´כפת לך....

תמשיך, תמשיך, זה יכול להיות מה-זה מעניין.... שושן פרא לא יעמוד בזה? יש כסא, הוא ישב! המנהלת תעיר הערות? זוהי רק תחילת השנה, היומן שלך, אני בטוחה, עדיין לא מלא בהערות.... תצנזר ביטויים לא ראויים... קדימה תתחיל להקליד...
 
אבל יקירי ../images/Emo70.gif

אמרתי זאת פעם ואומר זאת שוב : יש פורומים שמיוחדים לטכסטים כאלה. בטוחתני ששם תמצא קהל אוהד ומעריך יותר משוש האומלל ...
ואדמו... תביאי לי גם שרפרף לרגליים
 

boaz10

New member
אתה יודע שוש,

יש גם פורומים בהם כותבים סתם סיפורים, פורומים בהם יש מילות שירים מפורסמים, ופורומים שמיועדים לבדיחות. אבל את כל אלו כותבים גם כאן, ולא ראיתי שמישהו הפנה כותב זה או אחר לפורומים האלו.
 

מייקי31

New member
בועז - תרגע

וגם אתה שוש (למה שוש, זה לא מזכיר במבה? לעומת שושן פרא שמזכיר ... בסוף בסוף אני מבטיחה לספר את הסיפור כולו כולל הכל
 

boaz10

New member
אם כך

אסתום אני את פי. מה שווה פנטזיה לעומת הסיפור האמיתי ?
 

החתולית

New member
לללללללללאאאאאאאאאאאאא

בבקשה - אנחנו נהיה ילדים טובים שושן פשוט לא יפתח את ההודעה שלך ודי.... נווווווווווווווווווווווו
 
אני באמת מצטער שככה זה יוצא ../images/Emo22.gif

ותאמין לי, שלא ממש נח לי בתפקיד הצדקן המוסרני של הפורום (כמו סם הנשר מהחבובות). אבל החלטתי ללכת נגד הדפוס שלי (שהוא לסתום את הפה לנוכח דברים שמפריעים לי), גם אם זה לא נראה ונשמע כל כך טוב, ולא מוסיף לי פופולאריות. זה לא אתה, זה אני, אוקיי ? שירים לא מפריעים לי, בדיחות מפריעות לי לפעמים אבל בגדר הנסבל (בעיקר הגזעניות), וטכסטים ארוטיים מפריעים לי מאד. זה אני, רק אני.
 
למעלה