ההתקן הצמוד למערכת לא מתפקד????

hades_

New member
ההתקן הצמוד למערכת לא מתפקד????

שאני מורידה משחק נפתח לי חלון שאומר- ההתקן הצמוד למערכת לא מתפקד זה מופיע עם אייקון של X אני לא יודעת מה לעשות אני חושבת שאולי חסר לי איזה קובץ בקיצור אין לי מושג .... אם מישהו ב ב ק ש ה יוכל לעזור לי אני אודה לכם מאוד שאו ברכות
 

shreder5

New member
תשובה

זו בעיה מוכרת מאוד אם את לא מורידה עם תוכנת הורדה זה קורה כאשר האתר ממנו את מורידה איטי או עמוס והקובץ בקושי יורד הפתרון לבעיה הוא תוכנת הורדה אני ממליץ בחום על FLASHGET התוכנה הכי טובה שיש ובחינם ניתן למצוא אותה בקישור הזה:http://www.amazesoft.com/
 
למעלה