ההתקן הצמוד למערכת לא מתפקד????
שאני מורידה משחק נפתח לי חלון שאומר- ההתקן הצמוד למערכת לא מתפקד זה מופיע עם אייקון של X אני לא יודעת מה לעשות אני חושבת שאולי חסר לי איזה קובץ בקיצור אין לי מושג .... אם מישהו ב ב ק ש ה יוכל לעזור לי אני אודה לכם מאוד שאו ברכות