ההתנתקות תקדם את כלכלת ישראל

shy-1

New member
אתה שקרן כהרגלך!

אין שר בממשלה בשם שמעון פרז, ולכן גם לא תיתכן נסיעתו בעולם לגייס כספים! איני מבין, האם זו דרישת עירית מיאמי, שרק שקרנים יגורו בה ?
 

shy-1

New member
באמת כואב הלב, אחרי שביבי פתר את

בעיית האבטלה, ולכל חסר דיור יש מרצדס בחניה של העיריה, תבוא ההתנתקות הזו ותהרוס הכל. הלאה ההתנתקות, רוצים חיים טובים כמו קודם!
 

onlytrue

New member
שי, תקרא את הכתבה

ואחר כך תחליט. יכול מאד להיות שתחליט שלמרות הנזק הכלכלי הנוסף שיגרם לכלכלה המעורערת, והסבל הנוסף לעניים, צריך להמשיך בהתנתקות. אבל בינינו, גם לשוחר שלום כמוך, רצוי לסגור "פינות" כאלו לפני שממשיכים.
 

shy-1

New member
איני שוחר שלום, מצידי תהיה ביננו

לבין הפלסטינים מלחומה עד שנת 3000. ולענין הכלכלי, ברשותי 3 הקלטות וידיאו, בהם טוענים אנשי מפתח בכלכלה בישראל, שביטול ההתנתקות תהרוס את ישראל מבחינה כלכלית, אז למה לי לקרוא מילים? בכל מקרה, לטעמי האישי, בהתנתקות ישראל לא מרויחה רק כספית, אלא הרבה יותר מבחינה מדינית, מורלית, חיי אדם ומשחררת הרבה קיטור שהצטבר בצד השני.
 

onlytrue

New member
שי

אני מדבר על ההסכם של פרס ושרון עם הרשות. ההסכם הזה מכיל הרבה מוקשים, שעלולים להתפוצץ לנו בפנים. ההסכם הזה גרוע לא פחות ממה שעשה ברק כשמסר שדה גז בשווי מלירדי דולרים לרשות הפלשטינית.
 

אריאל5

New member
אוריאל לין הוא בייבי של שרון ואם

הוא נגד ההתנתקות שרון בצרות צרורות.
 

shy-1

New member
מה אתה אומר, ששרון ופרס השתגעו?

מרגלים למען הערבים? פרובוקציות של אבו מאזן? למה אתה חותר, האם אתה היית מנהל טוב מהם? בבחירות הבאות, תבחר את פייגלין וציון תינצל.
 

onlytrue

New member
לגבי פייגלין, איני יודע ../images/Emo98.gif

הוא הוכיח את כוחו בהרס וסגירת כבישים ולא ביצירה ובנייה. עם הנתונים וכספים שהיו לו, הןא כבר היה צריך לכבוש את הליכוד מבפנים. שרון ופרס לא השתגעו, והם לא מרגלים למען הערבים , (מצטער מראש שהרסתי את הוויכוח) הם פשוט ישראלים שמאמינים ב: יהיה בסדר וסמוך, ובדרך ממשיכים לפגוע ולהשחית את הכלכלה הישראלית בחוסר אחריות ובלי לבדוק לעומק.
 

shy-1

New member
רצונך לומר/לכתוב שהם אינם מתיעצים

עם איש/ה, הכל הם מחליטים לבד, משרירות ליבם? האין איזה איזון בין מה שאנו רוצים לבין החיים המכתיבים לנו ? אז לא פייגלין, תיקח את לנדאו(זה מהעוזי), הוא טוב יותר?
 

shy-1

New member
נ.ב. איני קובע(מה פתאום) שהם צודקים

בכל מעשיהם, אני כן חושב שהם יודעים טוב מאיתנו, כי יש להם יועצים ומידע שלנו אין.
 

onlytrue

New member
אם היית יודע

איך הם לוקחים החלטות בפזיזות הרבה פעמים הם מקשיבים למלככי הפנכה ולא ליועצים הרציניים שעצתם לא תמיד מחניפה להם.
 

onlytrue

New member
הרבה יותר

דבר ראשון הוא צנוע , אולי אפילו צנוע מדי. תראו איך הוא החזיק קבוצה מלוכדת של 13 חכי"ם מול הכוחנות הדורסנות והשוחד של משפחת שרון. רוב המרכז ובוחרי הליכוד מסכימים איתו. (המאפיונרים והמושחתים רובם ככולם במחנה שרון) בואו תראו את הכישורים דוקטור עוזי לנדאו: בעל השכלה אקדמית: Ph.D - ניתוח מערכות תחבורה, המכון הטכנולוגי של מסצ'וסטס, M.I.T ארה"ב; M.Sc - חקר ביצועים, הטכניון בחיפה; B.Sc - הנדסת תעשייה וניהול, הטכניון, חיפה. מנתח מערכות במקצועו. שירת בצה"ל בצנחנים (רס"ן). נשוי, אב לשלושה. חבר כנסת מ 1988 (מ-1996) - שימש יו"ר ועדת החוץ והביטחון, יו"ר לישכת הליכוד. 1999 יו"ר הוועדה לענייני ביקורת המדינה של הכנסת. לנדאו נוטל חלק בפעילות ציבורית ומקצועית: מרצה בפקולטה להנדסה אזרחית של הטכניון בחיפה (1981-1976); מנכ"ל משרד התחבורה (1984-1981); חבר מועצת המנהלים של אל-על, רשות שדות התעופה ורשות הנמלים (1984-1981); חבר הוועד המנהל של החברה להגנת הטבע (1995-1985); חבר הוועד המנהל של שיח ושיג - האגודה הישראלית לתרבות הדיון. ביום 7.3.2001 מונה לשר לביטחון פנים בממשלת האחדות בראשות אריאל שרון. סיים תפקיד זה ביום 27.2.03. ביום 28.1.03 נבחר לכנסת ה-16 ברשימת הליכוד. ביום 28.2.03 מונה לשר בלי תיק. ביום 26.10.04 פיטר ראש הממשלה את לנדאו לאחר שלנדאו הצביע בכנסת נגד החלטת הממשלה בעניין תוכנית ההינתקות.
 

shy-1

New member
כל מה שכתבת נכון!

אבל לצערי(ואולי האשמה בי), אני סומך עליו כמו על חמתי. (ומי שיודע איך אני סומך על חמתי, מבין הכל). הבן אדם ישר וצנוע ומתאים לנהל בית תמחוי ממשלתי!
 
אולי במחילה נתחיל לחשוב חיובי

ובמקום לחשוב כמה רע יהיה וכמה אוי ואבוי אם יבואו פלסטינים אולי נתחיל לעודד את כח העבודה הישראלי קצת? מה דעתך? במקום כל הזמן לפזול לכיוון הפלסטיני אולי לפזול לכיוון הישראלי? אוף לעזאזל אבל כשיש לך 120 אהבלים בכנסת ש"נורא" מעודדים את הישראליות אז ככה אנחנו נראים.. כשיש לנו יצורים בראשי משרד האוצר והחינוך אז אני לא מתפלא לאן אנחנו מתדרדרים אבל שומה עלינו כל המי ומי השפויים להתחיל לחשוב לכיוון מה טוב למדינה ולא איך לפחוד מהפלסטינים..זה החזון הציוני..
 

onlytrue

New member
החזון הציוני הוא עבודה עברית

או במהדורה הממלכתית :עבודה ישראלית. בלי עובדים זרים משום סוג(גם לא פלשטינים מהשטחים)
 
לו יהי הלוואי

אבל כשהורסים את המורים מחסלים את הכלכלה הורסים כל זכר לקיום תנאי עבודה מבדינה הזו איך זה יקרה? אולי פשוט לעשות חילופי אוכלוסיות.. נשלח להם את הליכוד והימין הקיצוני ונקבל מהם את החלק המתון שלהם.. אולי אז זה יתגשם..
 
למעלה