ההתאחדות בודקת את תרומתו של גאידמק לסכנין

ההתאחדות בודקת את תרומתו של גאידמק לסכנין

ההתאחדות בודקת את תרומתו של גאידמק לסכנין

פרסום ראשון: לאחר שארקדי גאידמק העביר חצי מיליון ₪ לאגודת הנוער בסכנין, החליטה המחלקה המשפטית של ההתאחדות לבדוק חשד לניגוד אינטרסים. מוקדם יותר: חאפלה רוסית-צרפתית בסכנין

פרסום ראשון: ההתאחדות בודקת את כשירות העברת הכספים של גאידמק לבני סכנין בגלל חשד לניגוד אינטרסים. המחלקה המשפטית של ההתאחדות לכדורגל החליטה לבדוק את הנושא לאחר שהבוקר הודיע גאידמק כי הוא מעביר חצי מיליון ₪ לאגודת הנוער בסכנין.

ההחלטה לבחון את תרומתו של גאידמק לסכנין נובעת ככל הנראה מחשש למצב בו בני סכנין ובית"ר ירושלים, אותה רכש גאידמק, יתמודדו אחת מול השניה במשחק קובע ובמצב זה יש חשש להטיית תוצאה לטובת אחת הקבוצות. רותם קמר, מ"מ היועץ המשפטי של ההתאחדות, אישר את דבר הבדיקה.

מוקדם יותר: גם פרננדז תרם לתרומה

ארקדי גאידמק, הבעלים של בית"ר ירושלים, תרם הבוקר חצי מיליון שקל למחלקת הנוער של בני סכנין. גאידמק החליט לפתוח את הארנק פעם נוספת לאחר שנודע לו כי המחלקה נמצאת בקשיים כלכליים גדולים.

בטקס מרשים, בו נכח גם מאמנה החדש של בית"ר ירושלים, לואיס פרננדז, העביר גאידמק את תרומתו לסכנין. מאותו הרגע, החלה חאפלה גדולה בעיר. גאידמק, פרננדז והחברים התפנו לחגיגות, כמיטב המסורת במגזר הערבי.

יושב ראש הקבוצה, מאזן גנאים, הודה מקרב לב לבעלים של בית"ר. גנאים אמר: "אני מתרגש מאוד ומודה לארקדי גאידמק שעושה עבודת קודש במדינה. זו פעם שנייה שהוא מציל את בני סכנין מסגירה ואני מזמין אותו להתארח בסכנין כבר במשחק הקרוב".

גאידמק מצדו, הדגיש כי סכנין בשבילו הוא מקום אליו הוא מרגיש קרבה ואהבה. כמו כן אמר גאידמק כי הוא מרגיש שסכנין שייכת לו באיזושהי צורה. המיליארדר הדגיש כי עבורו זה לא מוזר לתרום גם לסכנין וגם לבית"ר ושהכדורגל אמור לקרב את הלבבות ולא להרחיק את הצדדים.

זו הפעם השנייה בה תורם גאידמק כסף לסכנין. כזכור, בתחילת העונה הבעלים של בית"ר תרם כ-400 אלף דולר כדי שסכנין תוכל לפתוח את הליגה. גאידמק, שיגיע הערב יחד עם המאמן החדש של בית"ר לאימון של סכנין, אמר ל"חדשות הספורט": "אני שמח שאני יכול לעשות משהו בשביל סכנין".

בצד המקצועי, סכנין מתכוננת למפגש מול מכבי נתניה בשבת. החלוץ הברזילאי, גבריאל לימה, עבר ברשות לבקרת תקציבים ויוכל לשחק מול העולה החדשה. סכנין הקפיאה את החלוץ האיטלקי, סבסטיאן ויירה.
לכתבות נוספות >
 

kakoon pt

New member
על פניו, זהו מעשה יפה ומחוה אצילה

למען קידום היחסים בין שתי הדתות בלה בלה בלה... אבל סוגיית הספורטיביות של המעשה היא מאוד מסובכת! אם הוא יכול חוקתית לתרום לסכנין, אז הוא גם יכול לתרום לכל קבוצה שהוא יחפוץ בליגת העל (ולא חסרות קבוצות אשר צריכות הרבה עזרה כרגע...), וזה פשוט לא נשמע טוב שבעל בית של קבוצה, יתרום מכספו הפרטי לקבוצה מתחרה באותה ליגה! בעיה
 
התרומה מקטאר יותר בעייתית לדעתי

תרומה כל כך משמעותית ממדינה עוינת,רק גורמת לסכנין להתבדל מאיתנו ולהתרחק עוד יותר,סכנין מרגישה הרבה פחות "ישראלית" כשהנהלים שלה טסים לשם לקבל בוחטה כזו,אותי זה מדאיג רק בגלל שדברים כאלה יכולים לגרום בעיות ומתיחות.
 

קישוא

New member
אולי אני טועה?

אין לנו בעיות מדיניות עם קטאר. למרות שללא ספק זה גורם לסכנין להתבדל מאיתנו להתרחק עוד יותר...
 
אז בואו נראה מה יש לנו

הקהל של בית"ר ? בכיס שלו. סכנין ? בכיס שלו. שונאי מכבי בכדורסל ? הוא מנסה ליצור תחרותיות, אז כן, הם בכיס שלו. ויש אוטוטו בחירות - יאללה ארקדי לראשות הממשלה !
 

קישוא

New member
הקהל של בית"ר בכלל אל בכיס שלו

לא כל כך קל לקנות את הקהל של בית"ר. העזרה לסכנין מורידה דראסטית את האהבה אליו.
 

hanaorb9999

New member
שיהנו עם הכסף

רק שיתייחסו לזרים שלהם בכבוד. לא לעניין להקפיא זר חודשיים אחרי שמחתימים. אח"כ לא פלא שזרים שפויים לא רוצים להתקרב לפה
 

שלום חן

New member
ראיתם בחדשות הספורט....

איזה חפלה עשה גנאים לגידמאק ולפרננדז? אם גם לי היה תורם 500,000 דולר הייתי שוכט לו כבש
.
 
למעלה