ההשואה ביין יוסי בובליל לגלעד שליט מה דעתכם?

עצובון

New member
ההשואה ביין יוסי בובליל לגלעד שליט מה דעתכם?

אולי חלק מימכם יקראו רשומה זו ויחשבו שיש לי מוח מעוות, אבל זה בסדר אני לא בודד יש איתי עוד 32% רטיינג של האח הגדול, ולמה אני משווה ביין השנים כי לפעמים נידמה לי שיוסי בובליל מקבל פרסום ואהבה ועניין בציבור יותר מכול 848 יום של גילעד , אני מביט על זה ואני אומר מדובר על שני אנשים שאחד אח גדול ואחד אח קטן, והכול כול כך הפוך אחד מהשני, אחד צעיר סגור בעזה 848 יום אחד סגור בקושי 50 יום, אחד מת לחזור להורים למשפחה לחברים לאזרחות כמו שאר חבריו,ובטח מתפלל שכולנו נוציא אותו מהמקום הרע והאפל שהוא נימצא בו , אביו ואמו תומכים בו ועוברים בכול הארץ לרוחבה ואורכה, האח השני בוגר כבר עבר ממחצית חייו ונימצא סגור בוילה בנוה אילן יש לו שם בריכה יש לו אוכל סיגריות רופא חבריה בת שאפילו איתו ,הגדול לעומת הקטן רוצה רק להישאר בוילה ולהיות סגור 100 ימים את הגדול המדינה שלנו מכנה הדורבן,ואתה הקטן את הקורבן, את יוסי בובליל דואגים להזכיר לנו 24 שעות בימים בכול אמצעי תקשורת אפשרי, ואפילו פעם בשבוע אנחנו שולחים סמס שהוא יישאר כי ככה אנחנו" עם אוהב" , לפני שבועיים ראיתי את תוכנית אולי קצת יותר היה פרק הדחה , ואז ארז טל אמר שנשלחה כמות סמסים מטורפת אני מתאר לעצמי שזה כמה מאות אלפים, ואני שואל את עצמי כמה מאות אלפים יכולים לשלוח סמס אבל חצי מיזה לא יכול להגיע לכיכר רבין, נכון גלעד נהפך לשגרה ,יוסי נהפך לשיחה הסלון של יום שישי, לשיחה באוטובוס לכתבות הקטנות בעיתון על זה שהוא חייב כסף לאיזה פועל ערבי, אהה וכמעט שכחתי יוסי לא רוצה סתם להישאר בבית הוא ירוויח מליון שקל, אז אולי זה ישמע לך מוזר גלעד אבל כנראה שלחופש יש מחיר למאה יום מקבלים מליון שקל, גלעד אתה מתקרב לאט לאט ל900 יום ואני בטוח שבעד שום סכום שבעולם לא היית מוותר על החופש שלך יום אחד אחרי מה שאתה עובר , ובוא נהיה מציאותים גם תעבור , ואני שואל את עצמי ואת אלהים מי ישתחרר קודם יוסי או גילעד , זה שרוצה להשאר, וזה שרוצה לצאת ,ההבדל הקטן שכניראה למעלה בכנסת , לא מבינים שהחיים שלך זה לא תוכנית ראלטי , זה עצוב גילעד כי עכשיו עומדת להתחלף ראש ממשלה , דרף אגב גם המפקד שלך התחלף[דן חלוץ] היה עוד כוכב נולד יצא תוכנית שניקראת היפה וחנון ויש גם את מיפרץ אהבה, גילעד לקחו אותך לתוכנית של החיים מבלי לישאול אותך , לצערי אנחנו לא יכולים לישלוח סמסים, הגורל שלך נימצא בידיים של ממשלת ישראל וחמאס,הגורל של יוסי בובליל נימצא בידי קשת ועם ישראל, עם ישראל תומך ביוסי מבחוץ קשת מבפנים, בקשר אלייך בעניים בוכיות אני יאמר לך שאני מנחש שחמאס לא דואג לך מבפנים ובקשר לממשלת ישראל לפחות מה שניראה גם לא דואגים לך מבחוץ, ובקשר לאלה שנמצאים בחופש בחג עשו גשר וקוראים את הרשומה צר לי עם פגעתי במישהו פשוט האח הגדול מתחיל לגבור על האח הקטן, והאח הגדול שלנו מיסתדר יופי בואו נידאג גם לאח הקטן, ואהוד ברק אני מקווה שהרשומה הזו לא הקשתה על המשא מתן הקדחני ו"המוצלח" שלך, ובקשר אליכם יש לי שאלה כנה ואכזרית אם יד על הלב מי יגיע הבית קודם יוסי בובליל או גילעד שליט? יש לציין שרשומה זו זכתה להמון תגבות בהמון פורמים, והאמת שזה ניקלח מבלוג שנמצא בתפוז, מה דעתכם?
 

ingel

New member
לא שווה התייחסות

קצת פרופורציה בנאדם.זוהי תוכנית בידור! ואנשים מאז ומעולם אהבו שמבדרים אותם.
 

BeN ShaDe

New member
אל תגיד לי שבאמת יש השוואה כזאת.

גלעד שליט נמצא באח הגדול האמיתי. קרוב ל-900 ימים לבד , לא 60 יום עם מספר אנשים. נמצא תחת אווירת פחד באיזשהו חור ולא יודע מה יהיה גורלו , מה עושים כדי להחזירו אם בכלל והאם יכול להיות מצב שהוא ייתקע בחור הזה עוד כמה שנים או שיהרגו אותו בעוד כמה שניות. אני רק מאחל לגלעד שיחזור בחזרה הביתה ואם הממשלה הדפוקה תואיל לעשות משהו אז זה ייקרה בקרוב , אבל זה ממש שלא נראה כך.
 
עצובון , לא לימדו אותך

לא להתעסק עם הצורך הנואש של האנשים כאן באסקפיזם ? הם יכולים להיות מאוד תוקפניים כלפי כל אחד שמאיים על האסקפיזם והחומות העבות שהם בנו סביבם לשם כך . לאנשים כאן מאוד בוער להתעדכן במה ששפרה אכלה לאורך כל היממה או מה X אמר ל Y על Z . אבל גלעד שליט ? באיזה ריאליטי הוא השתתף ? צה"ל ? באיזה ערוץ זה משודר ? חמאס? זה שם של המתמודד הערבי בפרוייקט Y ? אז נכון , יש לא מעט דמגוגיה במה שכתבת עצובון . אבל עדיין המסר הוא כלכך חשוב . אסור לנו לשכוח ! כי כאשר אנחנו מרשים לעצמנו " לשכוח " מגלעד שליט אנחנו בעצם " מצביעים להדחתו " . והוא אפילו לא היה צבוע כלפיי יוסי או עינב . ( המשפט האחרון הוא נסיון לפנות לבאי הפורום בשפה שהם מבינים ) .
 

עצובון

New member
התגובות בפורום של גילעד היו מפתיעות כנסו

יודעים מה הזוי, שחשבתי שהאנשים בפורום של גילעד שליט יכעסו עלי ויגידו אייך את המשווה ביין לוחם בצהל לבין יוסי בובליל, אבל יצא מצב שכולם הגיבו בצורה חיובית וחלק אפילו ניספו ואמרו שצרייך לכיתבו דבר כזה בעיתון, אבל פה במעוז בובליל , שחשבתי שאנשים יקחו את זה פחות קשה ויבינו את המסר, גיליתי שכנריאה אנשים לא קראו עד הסוף ואלה שקראו החליט לומר שזה השוואה מפחידה שצריכה להמחק, סבבה אני מכון לקבל דעות שונות , אבל אני חושב שזה בא ממקום שפשוט כותב הרשומה שם לכולנו מראה מול הפנים, ואנחנו פשוט מתחבאים מאחורי גילעד שליט , וקשה להם לומר שפשוט יוסי בובליל יותר מעניין, אז מה עם הוא גורם לנו רק לחיוך הוא פשוט יותר מושך, ועצוב שמאות אלפי אנשים ישלחו סמסים ורק כמה אלפים בודדים באים לכיכר, אני חושב שהממשלה שלה שלנו לא הייתה מגיבה באישות עם חצי מליון תושבים היו הולכים לכיכר רבין בשביל גלעד שליט,
 

טלטוש

New member
לא קראתי את הכל

אבל בכל אופן מגיבה, לדעתי אין בכלל מקום להשוואות כאלו. גלעד שליט הוא שבוי, הוא שם לא מרצונו, והלוואי שיכולנו לשחרר אותו. זאת המציאות הכואבת. אף אחד לא שכח אותו רק שאין באל ידינו לשחרר אותו. האח הגדול זו תכנית טלוויזיה בלבד. אין מקום להשוואה.
 
למעלה