ההפקה אמרה להודה להגיד שיש לה פסלון

השורד

New member
ההפקה אמרה להודה להגיד שיש לה פסלון

וגם הנחתה אותה לתת את המקל לגיא רובוארץ. מי מספיק מפגר להשפיל את עצמו ככה במועצת השבט? מה ההגיון לתת פסלון מזויף במועצת השבט?

לירון היתה צריכה להסביר פעמיים לפוסטמה הזו מה זה פסלון חסינות בכלל כשהם קיבלו את הרמז. עוד דוגמנית אנונימית שלא צפתה מעולם בסידרה ושצרפו לקאסט כי המלהק לא מסוגל ללהק.

טוב, מיציתי את הטלנובלה למפגרים הזו. פרשתי. מחכה לתחילת עונה 32 האמריקאית...
 

winner888

New member
הישרדות זה לחיות או למות או סתם רמאות

ברור שהכל מתוסרט ! וזאת גם הסיבה שבשביעיה האחרונה היו ארבעה שלא מבינים את משחק: טילטיל שלא יכול לשרוד אפילו בבית מלון, הודא שלא יודעת איפה היא נמצאת, דנה שבאה לכתוב אלבום חדש (יאללה בלאגן פינת איפה הילד) ורוסלנה, החברה של... ואמא של יאן, שהיא הכל חוץ משורדת. כמובן שיש גם את לירון ביקיני אדום בתפקיד הזומבי, בתפקיד נערת גלגל המזל, בתפקיד הדוברת של ההפקה ובתפקיד ביקיני אדום.
כל הפרק המתוסרט של אתמול היה בנוי על זה שניו הורקאן יזכו בצמיד הוטו ! ולכן בשביל לפרום את הקשר של כוכבי היה צריך מסור חשמלי, פצירה חשמלית ומלחם אקוסטי, ובשביל הקשר שרוכים של ג'ני היה אפשר להסתפק בילד בן ארבע (אף לא מילה על טילטיל).
הודא "אני לא מבינה באסטרטגיה, אני לא יודעת מה זה פסלון חסינות ואני בעיקר לא אכפת לי... פףףףףף... מזל שאני יודעת לקרוא תסריט בשלוש שפות שונות".
לבא זחוחה מתמיד בתפקיד הזומבי מברברת/מדבררת בלי הפסקה במועצת הזומבי, ועומר (למושבעים אסור לדבר ! מה לא ברור ?) בקריאות עידוד - יופי לבא, כן לבא, כל הכבוד לירוני, אה, אה, אה... גמרנו ? יופי.
החדשות הטובות שנשארו רק שישה... החדשות הרעות שעדיין נשארו שישה... ובהישרדות ישראל זה עניין של חצי שנה (הרבה זמן)... אפרופו עניין של זמן... דנה ברגר היא המודחת הבאה... תודה.
 

נהורית1

New member
כמה שאתה צודק.


אבל מניין לך הביטחון שהמודחת הבאה זו דנה? היא נמצאת בשבט שלה, והם חזקים מאד. אני בטוחה שהיא תהיה ברביעיה האחרונה. יש להם להדיח קודם את כוכבי, שטילטיל שונא ונפגע ממנו, ואולי גם רוס נפגעה. ויש את טיטי שג'ני ודנה לא סובלות.
דווקא עכשיו מתחיל להיות מעניין, אלא אם כן ההפקה תתערב ברגל גסה ותחזיר את אחד המודחים לקבוצה.
 
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

כל כך נכון!!
&nbsp
במקומך הייתי מציעה את הכגירסה שלך לדנה ...יותר מוצלחת משלה!
הודא כל כך לא מתאימה למשחק חברתי...אני חושבת שהכישורים החברתיים של קינג קון גאו (או מה שמו של הפסיכופט של צפון קוריאה) מוצלחים משלה...
&nbsp
בקשר ללירון, בהתחלה חיבבתי אותה למרות שדיי ברור שהכתיבו לה מה לעשות ולהגיד לאורך המשחק אבל עכשיו זה ממש מעצבן אותי כי זה כל כך שקוף..כשהיא מדברת פשוט שומעים שהיא מקיראה משהו...
 
למעלה