ההפגנה הגדולה למען החתולים בראשל"צ

העמותה למען החתול , תנו לחיות לחיות

פתאום קם אדם בבוקר ומחליט...לשנות סידרי עולם!! כל תושב בראשון לציון הרוצה להאכיל חתול ייאלץ לפנות לעירייה ולהגיש בקשה להיתר האכלה: "לא ייתן המנהל היתר לפי סעיף 4 [א] אלא לאחר שאישר כי בבעלותו או בהחזקתו של המבקש שטח המתאים להאכלת חתולי רחוב וכי נעשו הסידורים הדרושים למניעת מפגעים סביבתיים או מטרד לזולת." נראה שיש מישהו שעליו לפתוח ספרים וללמוד פרק בחיי החתולים. חתולי הרחוב היו מאז ומתמיד חלק בלתי נפרד מחיינו, וימשכו להיות. חתולי הרחוב הם חיות טראטוריליות,ובמקום שבו נולדו הן חיות. חתולי הרחוב שומרים בקנאות על שטח מחייתם ולא מתירים לחתולים זרים להיכנס אליו. חתול הנה חיה המקפידה על ניקיונה ועל ניקיון הסביבה בה היא שוהה. הימצאותם של חתולים בסביבה חשובה לאיכות הסביבה ולמניעת מכרסמים ופגיעתם. החתולים הם המדביר הביולוגי הטוב ביותר של כל המכרסמים הגורמים לבעיות תברואתיות ואחרות. למעט מאכלי רחוב, המאכילים קבוצות גדולות בשטחים ציבוריים כמו פארקים, רוב מאכילי חתולי הרחוב מאכילים את חתוליהם במקום מסוים בבניינם. זוהי פינת האכלה שלהם. רוב מאכילי חתולי הרחוב, המאכילים באזור הבניינים, מאכילים קבוצה קטנה של חתולים. ולמקרא האמור לעיל יבין כל בר דעת, שהחוק שהועבר בעיריית ראשון לציון יש בו מין האבסורד. כל מאכיל אשר מטפל בכשלושה, חמישה או עשרה חתולים בבנינו, יצטרך לקבל אישור להאכלה, ולהעתיק את מקום האכלה …. לאן?????? לאן שיקבע "המנהל", ואיך יגיעו החתולים למקום החדש,ילכו אחרינו בשורה……....? נהפוך הוא, דווקא המאכילים ברחוב הם אלו שצריכים לקבל תמיכה מהרשויות! על כל רשות להודות לכל מאכיל באופן אישי על מסירותו בטיפול המסור בחתולי הרחוב ועל תרומתו בכך למען איכות הסביבה. אין בהצעת החוק הזו כל הגיון אלא ניסיון נוסף לטרפד ולהקשות על חיי מאכילי החתולים באשר הם, ולהחזיר אותנו הרבה שנים אחורה מבחינת מעמדם של חתולי הרחוב. מדינת ישראל עשתה צעדים גדולים קדימה בהתייחסותה לבעלי החיים שבה. חוק צער בעלי חיים בא להגן על החלש וחסר הישע, ובמקרה שלנו חתולי הרחוב . קמו קבוצות ויחידים של מאכילי חתולי רחוב, הדואגים לחתוליהם לא רק בצד הפורמלי של מתן מזון, עיקורים וסירוסים אלא בטיפול והשגחה וטרינרית שוטפת. רוב מאכילי חתולי הרחוב שומרים על סביבת האכלה נקייה ומסודרת. היינו בדרך נאורה שיש במה להתגאות בה,עד שקמו אנשים מכובדים בעירייה וברשות הוטרינרית של ראשון לציון והחליטו להפוך את הקערה על פיה, ולהחזיר אותנו לימי החושך. בראשון לציון, קיים היום מצב אבסורדי: כל שכן שמשום מה החתולים מפריעים לו, כל אדם שאינו אוהב חתולים מתלונן, ומיד נשלח מכתב למאכיל להפסיק מידית את האכלה,ובכך נגזור גזר דין מוות על החתולים, שהרי היום מקור המזון הבלעדי של חתולי הרחוב הוא האדם. ראשון לציון, מנהיגי העיר, השירותים הוטרינרים קחו דוגמא מהעיר הראשונה בגודלה במדינה, תל אביב, ראו כיצד שם מתייחסת הרשות הוטרינרית וראש העיר לחתולי הרחוב שלה ולמאכילהם: היחס ההומני שלהם, שיתוף הפעולה, העיקורים והסירוסים שהעירייה והשירותים הוטרינרים עושים, החמלה והאנושיות – כל אלו הם ערכים המושרשים בעיר ועל זה נאמר: אומה נמדדת ביחסה לבעלי חיים [מהטמה גנדי]. ואנו נוסיף פני העיר כפני התייחסותה לבעלי החיים שבה. לכל ציבור מאכילי חתולי הרחוב מותר להאכיל חתולי רחוב ועוד יותר מכך מצווה להאכיל חתולי רחוב. המשיכו להאכיל בצורה מסודרת ותוך הקפדה על סביבה נקייה. "העמותה למען החתול בישראל", עמותת "תנו לחיות לחיות"
 
אנחנו ממשיכים

ונמשיך להאבק עד שננצח
החוק בזה עוד לא עבר וגם לא יעבור
 

SoldieRonit

New member
../images/Emo41.gifיש לי רעיון../images/Emo70.gifמה דעתכם?../images/Emo26.gif../images/Emo41.gif

כל הזכויות שמורות
אולי מישהו מקורב לראש העיר ו/או לחבר/י מועצה יפנה אליהם בבקשה הבאה: לעשות יום התרמה "הקש בדלת -למען אלה שאין להם" באישור "כבודו" והכסף שיאסף ייתרם במלואו למבצע עיקור חתולים בעיר - אחרי הכל כולנו בעד אותה מטרה רק בדרכים הרבה יותר שונות
ואני בטוחה שהזעם מאחורי הרעיון המגוחך הזה נגע בהרבה עצבים אוהבים של תושבי העיר
אפשר יהיה אפילו בשיותוף "ראשון אוהבת חיות" לשים קופות קטנות בכניסה לאירועים שלהם
 
הארנונה הכי גבוהה בארץ היא בראשל"צ

מגיע לנו יותר מזה. מגיע לנו עיקורים וסירוסים לחתולים מגיע לנו שיתיחסו לחתולים ואלינו כמו שצריך.
 

SoldieRonit

New member
נהדר ../images/Emo70.gif אני עובדת בוקר אותו יום -

תוכלי לשלוח לי מסר עם פרטים לעצמי + אני אדפיס בעבודה ובפורום 822
 

יפיקה

New member
רעיון נפלא ולי יש עוד

כבר חשבתי על זה מזמן, העיריה יכולה לגבות עוד 10 ש"ח מכל תושב, נניח רק 3 פעמים בשנה, אני חושבת שגם זה יכול לעזור, כמובן להעביר שיעורים בבתי הספר בנושא.
 

SoldieRonit

New member
נצ"לש../images/Emo124.gifאני למען החתול../images/Emo26.gif../images/Emo9.gif

כמו שהבנתם (או שלא) אני תושבת ראשון לציון - ועכשיו איזה קטע היה לי עכשיו : אני נוסעת על מאירוביץ' ואיזה אדיוט אחד לפניי חוסם את התנועה במהירות של 30 קמ"ש ,פתאום איזה גור חתולים מנסה לחצות את הכביש -- ההוא נסע מספיק לאט בשביל לא לדרוס אותו ,ואני אף עצרתי בשביל לתת לו לעבור - אבל הוא כל כך נבהל שהוא קפא על מקומו ולא עבר את הכביש .ומאחורי נוצר פקק אז הייתי חייבת ליסוע ..וממש דאגתי שאלו מאחוריי ידרסו אותו ..אז עשיתי פרסה ובנורדאו חזרתי לאותו רחוב ושם איזה גור חתולים (אחר) שיחק עם משהו דמיוני בכביש ומאחר ובמאחורי לא הייתה תנועה עצרתי לגמרי וצפרתי לו עד שהוא עלה על המדרכה ואז חזרתי לחתול השני - ושמחתי שלא ראיתי אותו (סימן שהוא עלה על המדרכה גם כן).
רונית
 

לאבלי1

New member
../images/Emo124.gif חשוב! מחר יש ברדיו תל אביב

תכנית בבוקר של עמנואל רוזן ודני סידס (שימו לב לקישור,הם מעלים נציג של אחת העמותות לבעלי חיים). מכיוון שלעמנואל רוזן יש את תכנית הטלוויזיה בערוץ 10 בה הוא עורך תחקירים (שיט!! שכחתי את השם) אני חושבת שזה יהיה נכון להפציץ אותם מחר בטלפונים/פקסים. אני יודעת שבעיקרון זה רדיו תל אביב (שומעים אותם גם בראשון?) אבל אם נגיע לעמנואל רוזן זה יכול אולי להגיע לשידור בערוץ 10.אם עמנואל רוזן יראה שזה מטריד מספיק אנשים יהיה שווה לו לעשות על זה אייטם!
 

יפיקה

New member
למען החתול

ולי קרה דבר דומה לפני 6 שנים קרוב לכיכר של קרית גנים ראינו אני ובתי גור חתולים שחור קטנטן על שפת אי תנועה, בתי צעקה אלי אמא הוא עלול להידרס בואי נחזור ואז הסתובבתי סביב הכיכר חזרנו לקחנו אותו אני רציתי לשים אתו שם באחת הגינות, אך בתי ביקשה שניקח אותו אלינו הביתה כדי שיתאושש, אני לא כל כך רציתי כי כבר היו לי 2 חתולים וכלב, אבל הסכמתי רק עד שיתאושש ומה את חושבת קרה"? הוא מתאושש אצלנו עד היום, הוא חתול שחור ויפהפה וקוראים לו ג'וני היום יש לנו 4 חתולים וכלב וכמעט כולם הגיעו אלינו בדרך דומה, אני ממליצה לכולם לעשות כך זה כיף נפלא.
 
ההפגנה הגדולה למען החתולים בראשל"צ

תהיה ביום שני הקרוב 22.11.05 בשעה 15:00 מול משרדי עיריית ראשל"צ רח' הכרמל 20 ראשל"צ ההפגנה תהיה בגן העיר ברחבה שמול משרדיי העיריה תודה בשם חתולי הרחוב של ראשל"צ כי חתולינו אינם הפקר!
 
למעלה