ההסתה בטלויזיה הפלשתינאית

ההסתה בטלויזיה הפלשתינאית

כך מחנכים את הדור הצעיר ברש(ע)``פ, כך מעבירים מידע לציבור על היהודים ועל ישראל, וזהו תפקיד התקשורת הפלשתינאית: ``הכנופיות היהודיות ניהלו מלחמות טיהור גזעניות נגד פלשתינאים תמימים, וביצעו מעשי טבח המוניים מחרידים מבלי לחוס על נשים וילדים.`` ``הוי אחים! הנוגש חצה את הגבול ופלש לארצנו. על כן הג`יהאד והקורבן הם חובת המוסלמי... האמנם נניח לאוייב לגזול מארצנו את נשמתה הערבית? שלוף חרבך! יחדיו, בדם האדום ובאש הבוערת נצא כאיש אחד למלחמה באוייב האכזר! יהיה הטבח גדול ונורא, החרב תאדים מן הדם השפוך וזעקת המוות תעלה במחנה האוייב.`` 14.5.98, הטלוויזיה הפלשתינאית. ממש שידורי הטלוויזיה החינוכית, בגירסה הפלשתינאית. זה השלום, זה הדו-קיום, וזה המזרח התיכון החדש.
 

ben188

New member
קודם כל

אני לא איש צבא אלא אזרח פרטי שבערך 35 יום בשנה הוא איש צבא. האוייב (וגם בעיניי הם האוייב) רוצה לעשות שלום. למרות שהמצב הבטחוני הוא לא טוב הוא הטוב ביותר שהיה במדינה אי פעם. אתה לא יכול לעשות שלום אם חברים אלא רק אם אוייבים ולכן שלום הוא דבר כל כך קשה לעשיה. תוך כדי השלום פלגים שלהם (חאמ``ס וכו`) ינסו, ניסו ומנסים לפגוע, בתהליך השלום אבל זה לא אומר שצריך לוותר על התהליך כי אחרת לעולם לא יהיה שלום. חייבים לנסות כי הגענו למצב של אין ברירה. אי אפשר להמשיך לשלוט עליהם, חוץ מהדברים שזה עושה להם זה אוכל את החברה בישראל מבפנים. חייבים להפטר מהם וצריך לתת להם מדינה ולהפרד מהם. בקשר למחסום התרבות - צרפת וגרמניה לאחר 1200 שנות מלחמה (רק מ- 1881-1945 3 מלחמות) עשו שלום תוך מספר שנים וזה בגלל שאילו שתי מדינות ארופאיות מערביות עם מערכת ערכים דומה יחסית. אבל פה המערב (ישראל) בא לעשות שלום אם המזרח ולכן זה קשה שבעתיים. מערכות הערכים שלנו ושלהם שונות לחלוטין ולכן אסור לנו לשפוט אותם לאור מערכת המידות שלנו אלא צריך לנסות להבין אותם, וזה לא פשוט. בנוסף לקושי של עשית שלום אז גם יש פה שתי תרבויות מנוגדות לחלוטין. זה קשה אבל זה אפשרי והכרחי.
 
פלגים קיצוניים

בתקופת רבין-פרס פיגועים של החמאס התפרשו כהתנגדות של קיצונים לתהליך השלום.בתקופת נתניהו,כאשר המו``מ הוקפא זמנית,הם התפרשו ע``י השמאל והתקשורת (אותו דבר בעצם) כהתנגדות להקפאת המו``מ. כל המוצא איזשהו סוג של הגיון פה,מוזמן להשאיר הודעהץ
 
תרבות רעה

לא משנה באיזו שפה, ולא משנה איזה תרבות, בכל מקום בעולם, גם אם זה בסין, באנגליה, ברוסיה, באפגניסטן, או בברזיל, כשמדברים על מלחמת קודש, קרובנות, שליפת חרבות, אש בוערת, דם שפוך וזעקת מוות ממחנה האוייב, מתכוונים לאותו הדבר, והפירוש בכל מקום, בכל שפה ובכל תרבות לדברים כאלה הוא זהה. וברגע שהם מכנים אותנו אוייב, גוזל, פולש, וכובש, ולפי דברייך, מנהלים נגדנו מלחמה, אז על איזה שלום מדברים חברייך? כשיש מלחמה, אז נלחמים ולא מדברים על שלום, ורק כשנגמרת המלחמה, אפשר לדבר על שלום, אבל כל עוד האוייב לא רוצה להפסיק להילחם, לא רוצה לגמור את המלחמה, אז היא תימשך, וכידוע, מלחמה ושלום, לא צועדים יחדיו, הם דבר והיפוכו, ואתה, כאיש צבא צריך לדעת זאת יותר טוב מכולם.
 

ben188

New member
תרבות

שונה. צורת ההתבטאות הערבית שונה בגלל צורת תרבות שונה. צריך להבין שדבר שנשמע לך מחריד הוא בשבילהם צורה להגיד דבר שהיה מקובל עליך בשפה שונה. חוץ מזה מנקודת מבטם הם מנהלים משלחמת שיחרור נגד כובש - אסור לשכוח את זה. אנחנו בעיינהם הכובש ולכן צורת הביטוי הזאת. מי שרואה גם את הצד השני ומשתדל להבין אותו (לא בהכרך להסכים איתו אבל להבין אותו) יש לו סיכוי יותר טוב לעשות שלום ואם תריך אז יש לו סיכוי יותר טוב לנצח במלחמה.
 
למעלה