ההימורים מתחילים: מה הקשר?

Guy K

New member
ההימורים מתחילים: מה הקשר? ../images/Emo58.gif

שמעתם כבר על קייטלין המתלמדת. אבא שלה הגיע לסדרה אתמול, והי אמרה לתומאס שהיא לא רוצה שהוא יידע שהיא עובדת בפורסטר כי הוא לא אוהב אופנה וחושב שזה לא מקצוע טוב. היא גם התחמקה כשאריק אמר שהוא רוצה לפגוש את אבא שלה. הספוילרים אומרים שכל זה בעצם מפני שאבא של קייטלין, הקטור - שונא את משפחת פורסטר. למה? ההימורים ברשת: הקטור הוא בעצם הבן של אריק - או שקייטלין היא הבת של סמי והקטור יודע שסמי בקשר עם הפורסטרים. בכל מקרה לסמי צפויה עלילה מרכזית בחודש הקרוב - שתתחיל בתחילת מרץ - כך שהאופציה השניה בהחלט הגיונית. מה נראה לכם?
 
איכס? ../images/Emo58.gif או תסריט מזעזע

אם הקטור הוא הבן של אריק זה אומר שהבן של ת'ורן ודרלה הוא לא היורש האמיתי של פורסטר ושקייטלין יכולה לקחת את הקופה לעצמה - לי זה דווקא נשמע תסריט חביב בהחלט. אם קייטלין היא הבת של סמי אז מעבר לעובדה שסמי נראית נהדר אחרי הריון, אני חושב שאפשר לחבר את שני התסריטים ביחד - הרי אמרו לנו שאריק יהיה מעורב בעלילה שערורייתית - אז אולי אריק הוא האבא של קייטלין וסמי היא האמא?
עוד טיעון שמחזק את התסריט שלי - סמי אמורה להיות היספנית לא? והרי מכניסים את הקטור, לואיזינה, חוזליטו ופדרו רק כדי לחזק את הרייטינג אצל הקהילה ההיספנית
סמי היא האמא של קייטלין לאחר שאריק אנס אותה!
 

Guy K

New member
הלוואי ../images/Emo13.gif

העלילה השערורייתית של אריק בוטלה. התכנון היה לסדר לו רומן עם קייטלין, המתלמדת הקטנטונת. משהו בניחוח פדופיליה. בסופו של דבר לחצו על הברקס וחוץ מסנה או שתיים שבהם קייטלין נורא מתלהבת מאריק ולאריק זה נורא מחמיא לא היה כלום, ומזל. ולגבי הקהילה הלטינית, אוי, אוי, אוי. הרי כבר היו לנו את קלאודיה והמשפחה שלה שנעלמו. אחר כך היתה סופיה, ואחריה טוני דומינגז השרמנטי אבל חולה האיידס. אפילו טורחים לשדר את הסדרה במקביל בספרדית בארה"ב. אבל אין מה לעשות. היפים והאמיצים אולי מתים על הקהילה הלטינית אבל ממש לא מצליחים לתת לשחקנים הלטיניים שלהם תפקידים יותר מעניינים מה"בחורה בשמלה צמודה ופרח בשיער שרוקדת בחושניות" או ה"גבר בחליפה איטלקית עם ווקס בשיער שרוקד בצורה חושנית".
 

לינה18

New member
איזה מזל ש

ויתרו על העלילה השערורייתית הזאת שהיתה יכולה להיות לפי דעתי הרבה יותר גרועה מברוק ודיקן וריג' ובריג'ית גם יחד.
 

Mikel20

New member
אמבר וסמי

לדעתי צריכים לתת לאמבא וסמי עלילה משותפת, יש להן פוטנציאל להיות מצויינות ביחד על המסך כבנות ברית או כאויבות!!!
 

SupeRonit

New member
מישהו יכול לעשות לי סדר בדמויות../images/Emo35.gif

אני לא מבינה כ-ל-ו-ם מי זה מי למי הוא קשור ואיך בקיצור-סלט
אנא עזרו לעלמה במצוקה..
 

Guy K

New member
בבקשה :

קייטלין היא מתלמדת חדשה שהתחילה לעבוד בפורסטר. לאבא שלה קוראים הקטור והוא לא רוצה שהיא תהיה קשורה אל הפורסטרים.
 
למעלה