ההופעה של קרן ביום שבת האחרון

veredmp

New member
ההופעה של קרן ביום שבת האחרון

קצת באיחור, אבל אתמול משום מה תפוז פשוט לא עבד לי....

היתה הופעה מעולה! בשולחן שמולי ישבו שתי בנות שבאיזשהו שלב כשקרן קשקשה עם הקהל שאלו אותה אם אפשר לבקש שיר. היא אמרה שכן. הן ביקשו או את "זאת שבמקומי" או את "שיהיה לנו בית". בהתחלה קרן רצתה לשיר את "זאת שבמקומי" אבל קצת נבהלה כשקלטה שהיא לא ממש זוכרת אותו
אז היא שרה את "שיהיה לנו בית". אני חולה על השיר הזה!

היא גם החליטה בהדרן שבא לה לשיר בספונטניות שיר שהיא לא שרה מיליון שנה והלהקה לא ממש מכירה (טוב, חוץ מאבנר ואודי כמובן) - "שמעון השכן"!!

בבאלאנס היא שרה את "כל היתר חולף" והוא גם היה רשום בליינאפ, אבל כנראה בגלל ששרה את "שיהיה לנו בית" היא בסוף ויתרה עליו. חבל. מלא זמן לא שמעתי אותו.

היו מלא ימי הולדת בקהל, כל רגע עוד מישהו אמר שיש לו יום הולדת, אז היא הקדישה קצת זמן לכל אחד


באיזשהו שלב כשהיא קלטה אותי מצלמת אותה, היא אמרה לי שתעשה לי את "פרצוף הקטלוג" שלה - זו התמונה שצירפתי פה


 

veredmp

New member
ואחרונות

אני מחבבת את זה שאפשר לצרף כמה תמונות בו זמנית






 

I מ י ר ב I

New member
הראשונה הורסת!!!!!!!!!

תודה ורד,שמחה שנהנת.
וכן,תפוז השתכלל אפשר לצרף כמה תמונות יחד.
 
חייב להודות שאני ממש זועם

טוב נו,לא באמת...אבל קרן הייתה אמורה לשיר פעמיים את "כל היתר חולף" בהופעות שבהן איני נוכחוזה ה-שיר שאני מחכה שתשירבפעם קודמת היא שרה..שהייתה את הלחימה.יוסי הקליט עבורי ממש (תודה שוב יוס) וזה היה ביצוע קורע לב...וכעת במצאש האחרון,היא שוב הייתה אמורה לשיר..ואין ספק שהייתה שרה,לו לא שרה את שיהיה לנו בית,שזה גם שיר עצמתי..משמעון לא מתלהב...בפעם הבאה שקרן שואלת אם בא לנו שיר,צריך לצעוק לה "כלום לא טעים" השיר הכי מרגש שלה באלבום,אבל גם הכי מדכא..אותי אישית..

נקסט..לגביי התמונות- וואוו וואוו וואוו! ממש קו לבוש אחר..קרן מעולם לא לבשה חולצה או מכנס כזה להופעות...היא ניראת טוב...לצערי איני אוהב את קרן במשקפיים...ולי ניראה שהיא באמת לא רואה טוב,וזה לא ליופי...כי יפה זה לא...
בע"ה רק בנובמבר יש הופעה של קרן..גדולה מאוד,ממש הופעת יומהולדת..כולי תקווה שיהיו ביצועים מפתיעים....כלומר שירים חדשים שמעולם לא שרה מאלבומים(כגון כלום לא טעים\) או שירים ממש ישנים (כגון שיהיה לנו בית)

תודה לך ורד..
 
למעלה