ההופעה אתמול של תערובת אסקוט../images/Emo168.gif
מישהו מפה היה בהופעה אתמול? היתה הופעה ממש טובה, אני אוהבת את השילוב הזה של השלושה הם פשוט מעולים נותנים רוק ישראלי כמו שצריך! למרות שקצת מעצבן שהם מורידים שירים מהאלבום היחיד שלהם לטובת שירים אישיים שלהם [תחזירו לי את רותי!!!!
] אבל בסופו של דבר הרי גם השירים האישיים הרי שווים בטירוף! וחוץ מזה הם הציגו לנו שיר חדש של תערובת אסקוט שנקרא כחול לבן, שיר רוקיטסי נורא שמדבר על... כחול לבן [זה היה השורות של ג'נגו] כתבתי סיכום קצר ולא ממצה גם בפורום ירמי, אבל הייתי חייבת לשתף גם כאן
ואני מצפה לראות עוד ביקורות על ההופעה אתמול. אולי אם יהיה לי כח בערב אני אסכם יותר [עכשיו אני מגניבה ככה משפטים בעבודה
]
מישהו מפה היה בהופעה אתמול? היתה הופעה ממש טובה, אני אוהבת את השילוב הזה של השלושה הם פשוט מעולים נותנים רוק ישראלי כמו שצריך! למרות שקצת מעצבן שהם מורידים שירים מהאלבום היחיד שלהם לטובת שירים אישיים שלהם [תחזירו לי את רותי!!!!