ההופעה אתמול של תערובת אסקוט

שלמונזה

New member
ההופעה אתמול של תערובת אסקוט../images/Emo168.gif

מישהו מפה היה בהופעה אתמול? היתה הופעה ממש טובה, אני אוהבת את השילוב הזה של השלושה הם פשוט מעולים נותנים רוק ישראלי כמו שצריך! למרות שקצת מעצבן שהם מורידים שירים מהאלבום היחיד שלהם לטובת שירים אישיים שלהם [תחזירו לי את רותי!!!!
] אבל בסופו של דבר הרי גם השירים האישיים הרי שווים בטירוף! וחוץ מזה הם הציגו לנו שיר חדש של תערובת אסקוט שנקרא כחול לבן, שיר רוקיטסי נורא שמדבר על... כחול לבן [זה היה השורות של ג'נגו] כתבתי סיכום קצר ולא ממצה גם בפורום ירמי, אבל הייתי חייבת לשתף גם כאן
ואני מצפה לראות עוד ביקורות על ההופעה אתמול. אולי אם יהיה לי כח בערב אני אסכם יותר [עכשיו אני מגניבה ככה משפטים בעבודה
]
 

ben4ever

New member
בעעעע....

איך זה שאני תמיד מפספס את ההופעות השולטות האלה? קיבינימט עם הבצפר הזה....
 

ב ר 3

New member
כבר כמה הופעות הם מוותרים על רותי

ועל עוד כמה שירים נפלאים מהאלבום כמו "לעצום עיניים". אם זאת הופעה של תערובת אסקוט לדעתי צריך לתת יותר מקום לדיסק שלהם ולא לקריירת הסולו של שלושת החברים. לא שאני מפקפקת באף אחד מהם חס וחלילה, אבל זה קצת מבאס. אם הם כל כך רוצים להכניס את השירים האישיים שלהם בנוסף לאסקוט הם מוזמנים להאריך את הפלייליסט, לא נראה לי תהיה התנגדות
 

שלמונזה

New member
אני נורא מסכימה איתך ../images/Emo168.gif

אני בעד כל השירים מהאלבום הראשון ובזמן שנשאר שירים של אסף ירמי וג'נגו.
 

שלמונזה

New member
כמובן ../images/Emo168.gif

ירמי הוא המתופף של תערובת אסקוט, וגם כשרן שמעוני הצטרף ללהקה בסיבוב ההופעות ירמי היה המתופף הראשי
 
למעלה