ההוכחה הגדולה ההפקה משפיע על ההדחות

עידמןן

New member
ההוכחה הגדולה ההפקה משפיע על ההדחות

אוקיי אם אתם לא שמתם לב, בקשר ליורם הוא אחד שלא ממש היה משפיע ושקט וההפקה כנראה שלא רוצה אנשים שלא מעניינים הם פירסמו כל פעם את הצדדים השליליים שלו מבלי להראות משהו טוב שהוא עושה וזה בכדי להשפיע על הצופים בבית, אומנם הם לא מתערבים פיזית אבל בעקיפין כן. דוגמא נוספת שפרידה שצעקה אתמול על שירן ולמרות ששירן עשתה זאת בשבילה, לא הראו את הקטע ששירן אומרת לה אחרי זה שהיא צבעה בשבילה ופרידה בכתה והתנצלה והסבירה את עצמה , למה את זה לא מראים ? (מכייון שנשנא את פרידה) הם מכוונים אותנו השבוע שפרידה תודח תזכרו את האשכול שלי.. מי שלא מאמין לזה לא חייב
 

נוי710

New member
מי יתן ופרידה אכן תודח

אני לא מסוגלת לראות את צמד נופר ופרידה כל פעם שהם מופיעות אני מעבירה ערוץ הם ממש מעצבנות ורכלניות
 
פעמונית ../images/Emo24.gif

לא שיש לי רצון להמשיך ולראות את פרידה - רק שנוי וחבריה רואים בדנה וליאם את האיכותיות בבית ופותחים שירשורים שלמים בזכותן..... פרידה צריכה להיות מודחת אבל אחרי ליאם (כדי שדנה תתמודד) ולפני דנה (כדי שדנה תתמודד שוב עם המטבח והבישולים) - ליאם הביתה!!!!!
 
שרון" אכותיות:"../images/Emo2.gif בשביל כבוד צריך לעבוד../images/Emo3.gif

הכי מצחיק אותי שלא פעם אחת שמעתי את דנה אומרת לליאם וסיון אתם איכותיות.
 

Jason2

New member
דנה ופרידה יודחו לפני ליאם.

ומי בכלל אמר שדנה איכותית?
 

קאראט

New member
אין צורך לעבור ערוץ - המצלמה עושה זאת בשבילך

פה אחד בפורום הזה, ברור שפרידה הכשילה את עצמה במעשה בריונות אלימות עבריינות ודורסנות. ברור גם שפרידה תודח ברגע שתועמד להדחה הקרובה. נופר - היא הדילמה שלי
נכון שהיא חצופה, שהיא לא חושבת פעמיים לפני שהיא מוציאה מילה מהפה, שהיא חושבת שמי שאמיתי - אז הוא המנצח, שהיא צווחנית, שהיא נכנסת בכל כוחה במי שמנסה לפגוע בה - ובכל זאת יש בה משהו. אין לי הסבר המניח את הדעת. מה שמפריע לי הוא החיבור שלה (של נופר) עם פרידה, מושפעת קשות מהבהמה - דבר שיכשיל גם אותה, בבוא העת. זה יגיע לה וזה חבל.
 

GI JOE

New member
את מצליחה לשמוע מנופר ריכולים ? כי

אני מצליחה לשמוע ממנה בעיקר צרחות .
 

Jason2

New member
ככה זה עובד

זאת תוכנית ריאליטי, אם תבינו את זה יהיה לכם יותר קל.
 
נו? וממתי מתחשבים ב smsים?

עובדה שאין פיקוח על כלום. אף אחד לא יודע כלום. תשאל אנשים - כולם שונאים את אותם אנשים, ש"משום מה" תמיד נשארים בסוף עד לגמר. חוץ מזה אי אפשר להשפיע על הצופים גם מבחינת דעת קהל, אפילו בלי שיסמסו. אם ינסו להשחיר מישהו - אולי יעורר סימפטיה, אם ינסו לקדם מישהו - אולי יעורר התנגדות. זו לא נוסחה. זה גם תלוי במועמד אם הוא סימפטי או לא. אני פשוט לא מבינה את התועלת של התיאוריות הללו. לדעתי הם מעיפים את מי שבא להם, מתי שבא להם, בלי קשר לכלום. לפעמים מעיפים אנשים שממש ברור שיכניסו להם הרבה כסף. לכן אני לא מסמסת בכלל.
 

GI JOE

New member
גם אני חושבת שאין פיקוח ב../images/Emo93.gif ../images/Emo45.gif

אם בגמר של העונה הראשונה חשדתי...אז העונה השניה כבר היתה החותמת מבחינתי : איילה,שנואת נפשם של הצופים, מגיעה כמעט עד הגמר ?! חחחחחחחחחחחחחחח כן בטח ! סער מקום שני?! חחחחחחחחחחחחחחח ... זה לא אסמסים של הצופים זה רחמים של ההפקה .
 

Jason2

New member
מי דיבר על אסמסים?

דיברתי על עריכה. ועריכה בתוכנית ריאליטי היא הרבה פעמים מגמתית, ככה הז'אנר הזה עובד בכל העולם. ויש פיקוח על אסמסים.
 

GI JOE

New member
יש פיקוח על אסמסים? אז ספר לי מי בדיוק

מפקח עליהם ... שיעמוד האדם הזה מול הצופים, יסתכל לנו בעיניים, ויגיד שהוא מפקח על האסמסים ויפרט על "השיטה" שבה מפקחים על האסמסים. הוא לא צריך לספר את סודות . רק להגיד איך זה עובד . למה שלא תהיה שקיפות ?! . אני חושבת שאין פיקוח ואין "שיטת" פיקוח עד שלא יוכח אחרת .
 
יש פיקוח על הsmsים בשביל לקחת הכסף

אבל לא מתחשבים בתוצאות עליהם אנשים שילמו. הרגע הכי מכונן בתולדות האח היה הרגע שסער יצא "מקום שני" והקהל צעק בוז, שמהדהד עד היום. סער עד היום הוא פרסונה נון גראטה בתיקשורת "משום מה", בדומה מאוד לשיפרה, ששוב "משום מה" לא הומלץ שתבוא אפילו לטקס הזכייה של העונה השניה (!) ולמה, בעצם? רוצה לנחש? רוצה גם להתערב שאלירז כן יהיה בטקס השנה? אבל נחזור לסער ולרגע שהרס את חייו לעולמים, בגלל תאוות הבצע של ההפקה - ארז טל, שמשוכנע שכולנו מטומטמים, מתרה בקהל :"קצת נימוס". ומה עם קצת נימוס לכסף שסימסנו, אדון ארז טל???? בקיצור - חבל על המאמצים של עריכה וכל זה. אין על מה. כבר שילמנו לערוץ. כל העונה תעלה לצופה הממוצע כ-50 שקלים. מספיק ודי ויותר מידי. וזה כל הכסף שיראו מהצופה הממוצע העונה. ואת הרייטינג שלהם שידחפו לתחת. שיספרו למפרסמים התמימים שלהם על אחוזי צפייה. אם כבר שיא הצפייה בפרסומות הוא כשמזפזפים לערוץ 10 והם עלו על זה מזמן ונותנים פרסומות בו זמן. בכל מקרה - כל בלוק פרסומות נמשך כ-5 דקות. שאותן איש אינו רואה ואינו שומע. זה הוא הזמן לזיפזופ בין כל הערוצים. ואם הפרומואים גולשים לדקה נוספת - זה הזמן לעשות קפה. ממילא ארז ואסי יתלקקו על עצמם עוד קצת, לפני שיתנו לראות משהו.
 
למעלה