ההודעה שלי נקטעה,../images/Emo123.gif
החלק שנקטע הו שאני רק בשבוע 24 וכבר העליתי 17 ק"ג.כל חיי לא הרגשתי כ"כ מדוכאת לגבי הגוף שלי ובחיים לא העליתי כ" כ הרבה במשקל.אני רוב הזמן מדוכאת מהמצב,נגעלת מעצמי כשאני מתלבשת לצאת ועוד יותר כשאני מתפשטת.כל חיי חיכיתי להריון הזה ודמיינתי שאהיה כמו כל הבנות הרזות האלה עם הבטן הקטנה אני ממש מיואשת ואשמח להתנחם ולדעת שאולי יש עוד בנות במצבי.
החלק שנקטע הו שאני רק בשבוע 24 וכבר העליתי 17 ק"ג.כל חיי לא הרגשתי כ"כ מדוכאת לגבי הגוף שלי ובחיים לא העליתי כ" כ הרבה במשקל.אני רוב הזמן מדוכאת מהמצב,נגעלת מעצמי כשאני מתלבשת לצאת ועוד יותר כשאני מתפשטת.כל חיי חיכיתי להריון הזה ודמיינתי שאהיה כמו כל הבנות הרזות האלה עם הבטן הקטנה אני ממש מיואשת ואשמח להתנחם ולדעת שאולי יש עוד בנות במצבי.