ההבדל בין חכם לנבון

יופיאל

New member
ההבדל בין חכם לנבון

אתם מכירים את הגאונים במתמטיקה שמתנהגים כמו ילדים קטנים? אותו אחד שיכול לפתור תרגילים מסובכים בשניות , אבל לא מסוגל אפילו לדבר עם בחורה , כי אין לו את הבגרות הנפשית - החוכמה. ולעומת זאת , יש אנשים זקנים שלא יודעים אפילו קרוא וכתוב , אך יתנו לכם את התשובות הכי חכמות , ויקראו אותכם כמו ספר פתוח... ומי מביניכם ששיחק D&D - ההבדל בין חוכמה לתבונה - התכונות הראשיות של כהן וקוסם. הכהן - מחובר לחוכמה - מחובר אל אלוהים , ומעביר את האנרגיה האלוהית דרכו , הוא יודע שהוא רק כלי , צינור שדרכו עוברת האנרגיה , והוא מכבד את כל מה שחי , ואת אלוהים. הקוסם - חושב שהוא יכול לעשות הכל בכוחותיו הוא - מונחה על ידי הידע שלו , והאגו שלו. שואף לכח באמצעות ידע , ובאמצעות שליטה על החיים במקום לחיות באיזון עם החיים. ידע רוחני הוא לא רוחניות , ולכולכם יש הרבה מה ללמוד על רוחניות אמיתית. בלי החוכמה , הכח של התבונה לרוב מנוצל לרעה , כי אין הנחיה גבוהה. לכן קודם צריך להגיע לרמה רוחנית לפני שנוגעים בידע בעל כח. בסופו של דבר כל מה שאתם עושים יחזור אליכם , וגם אם אתם חושבים שאתם לא מזיקים , מאגיה זה לרוב דבר שבסוף מזיק. במיוחד לעצמכם. אין לשלול לעולם בחירה חופשית של אדם , גם אם אתם חושבים ש``זה טוב בשבילו`` , כל אדם חופשי לעשות את בחירותיו , וגם את טעויותיו. אחרת הוא לא ילמד את השיעור שהוא צריך לעבור. המפתח הוא מודעות , והקשבה לקול הפנימי , הקול האלוהי שבא מתוך הלב. צר לי להגיד שחוץ ממורנינג סטאר , אני לא רואה כאן אנשים במודעות גבוהה. וגם אתה עדיין משחק באש , מחפש את הדרך. לשחק באש זה כיף , זה מהפנט , אבל זה ממש לא כיף להשרף. וזאת אש הרבה יותר מסוכנת מאש אמיתית. אז תהיו מודעים לבחירות שאתם עושים, ולתוצאות של אותן בחירות. זה דבר אחד לשחק בגורל של עצמכם , לשחק בגורל של אחרים זה הרבה יותר חמור. בתקווה שתמצאו את החוכמה והאור , יופיאל המלאך
 

morning star

New member
משחק באש

שלום יופיאל, מלאך יקר... אכן, נראה מהודעותי כי אני משחק באש. אך את המשחק באש עצמו הפסקתי, ולכאן אני מביא את נסיונותי ממנו. לא, לא ממש נכוותי, אבל כבר הרגשתי את החום. כעת אני בתהליך ארוך טווח. חלק מהתהליך כולל בתוכו הרבה למידה, חיצונית ופנימית. התהליך מתבטא כלפי חוץ, אך בשלבים. אני אשתמש דווקא בטרמינולוגיה של וויקה - בעוד השלב הראשון הוא חיפוש רוחני, השלב השני, בוא לדעתי אני נמצא הוא חיפוש פנימי. ראיית כל הצדדים שבי, ישום ``דע עצמך``. כאשר יסתיים שלב זה (אשר אף פעם לא נגמר טוטאלית, הוא תמיד ממשיך...) בא השלב השלישי, של הרוחניות הגבוהה יותר, ומאגיה מתוך שחרור האגו. איני יודע אם אתה מכיר את המאגיה ההרמטית, אשר מצאתי כי היא תואמת יותר את השקפת עולמי. אין להפריד רוח ממעשה. מאגיה זו מטרתה הסופית היא חיבור עם חלקי נשמה עליונים יותר, כאשר בכל גלגול הרמה גבהה (ולעיתים אף בתוך הגלגול הרמה עשויה לעלות כמה רמות). כמטרות משניות ישנו חיבור לישויות גבוהות יותר. מטרתו הארצית של המאג הוא לסייע. זוהי משנתו של הגדול פי שלושה. אני שואב גם לא מעט מגורדייף ואוספנסקי (``החיפוש אחר המופלא``, ``הדרך הרביעית``). אצלם, אחד השלבים הראשונים הוא בעצם בניה באמצעות התמודדות פנימית. גם האחרים מחפשים מודעות, ואל תשכח כי הם עדיין צעירים. אך על כמה בני עשרה תוכל לומר כי הם התחילו בדרך? נכון, חלקם חושבים שהם כבר יודעים הכל, אך גם אנו חשבנו כך פעם, לא? לפחות הם בדרך. חלקם ימצאו את הדרך הנכונה, אחרים יפלו קצת ויקומו, אחרים אולי יעשו טעויות גדולות... אבל הלא לשם כך אנחנו פה? ללמוד מטעויותינו? כרגע, חלקם יודעים רק חצאי אמיתות. בינינו גם אני ואתה לא יודעים יותר מדי אמיתות מלאות ואנחנו עוד מתפתחים, כל אחד ודרכו הוא אל המופלא. שלך הנווד
 

יופיאל

New member
החיפוש

אני שמח לשמוע שהפסקת לשחק באש. רואים שאתה עדיין מחפש את הדרך , גם אני חיפשתי את דרכי עם כל מיני מורים , ספרים , קורסים... עד שמצאתי את המורה הרוחנית האמיתית שלי. עכשיו אני שקט. הגעתי למקום שבו אני צריך להיות , עכשיו נשאר ``רק`` ללמוד ולהמשיך לפתח את המודעות. להפתח לעולמות עליונים. אם אתה מעוניין בפרטים, צור איתי קשר במייל. באור ואהבה , יופיאל המלאך
 

morning star

New member
בנית דרך

לא שחדלתי לחפש, אך אני לא מחפש דרך. אני לומד מכל מקור בו אני נתקל,ועל מה שאני לומד וחווה אני מסנן בעזרת האינטואיציה, ההגיון וכל מה שהשגתי עד כה. כך לאט לאט אני בונה לי ``פאזל``, אינסוף חלקים, סולל דרך שבא רק אני צועד. זהו השיעור שמלווה אותי מזה כמה גילגולים. לעיתים אני נעזר ועוזר לאחרים, אך איני ממליץ ללכת בדרכי, כי היא אישית שלי, מושפעת ומשפיעה ממהותי ועליה. על כל אחד למצוא את הדרך היחודית לו, אם היא כבר דרך מוכרת ``ובדוקה`` ואם היא דרך חדשה. כל דרך היא לגיטימית. אשמח לשמוע על דרכך ואף להתנסות בחוויות, ייתכן כי זה ישלים עוד חלק בפאזל אותו אני בונה. שלך הנווד
 

יופיאל

New member
הפאזל

החיים מורכבים , וכל אחד בונה אותם בדרך אחרת , אוסף כל מיני חלקים ומרכיב מהם משהו מיוחד ויחודי. במהלך החיפוש הרוחני שלי , שהתחיל בגיל 17 , למדתי הרבה דברים , שמעתי הרבה דעות , והרכבתי את הפאזל שלי. ועם הכל , המשכתי לחיות דיי כרגיל , עד שנסעתי להודו. שם הגיעה ההתעוררות האמיתית שלי , ומאז אני מתקדם בקצב הולך וגובר. כשחזרתי לארץ , המשכתי לחפש כל מיני קורסים , לשמוע על עוד דברים , עוד תקשורים , עוד תובנות... בסופו של דבר הבנתי שבשביל להתקדם בצורה רצינית , אם אני רוצה להשקיע את כל חיי בכך , אני צריך למצוא את המורה האמיתי שלי. ``כשהתלמיד מוכן , המורה מופיע`` ואחרי כל הנדודים , מצאתי את ביתי הרוחני. מצאתי את אותו שקט שחיפשתי שנים. ואני רק בתחילת הדרך... נווד יקר , מה מניע אותך? מה גורם לך להמשיך לנדוד , לחפש? האם אתה מודע למה שאתה מחפש? אולי יש לי תשובות בשבילך , אולי לא. אולי תמצא את מה שאתה מחפש. ``I know what you`re looking for , Neo you are looking for him. I once thought I was looking for him too but I was looking for an answer it is the question that drives us... do you know what that question is? ?``Neo - `` what is the matrix ``The answer is out there and it will find you...`` (מקווה שציטטתי נכון...) באור ואהבה , יופיאל המלאך
 

morning star

New member
``כשהתלמיד מוכן...``

המשפט הזה קיים כאחת האכסיומות של הפילוסופיה ההרמטית. כך נאמר (נאמר ולא נכתב, מאחר ובמקור רוב דברי הקיבליון לא הועלו על כתב)בקיבליון : ``כאשר אוזני התלמיד מוכנות לשמוע, אז יבואו השפתיים למלאם חכמה``. עקרון זהה. בזמן האחרון רבים משתמשים ב``מטריקס`` כדוגמא עכשווית, כנראה הייתה לו השפעה עמוקה. שלך הנווד
 

morning star

New member
The Road Not Taken/Robert Frost

The roads diverged in a yellow wood, And sorry I could not travel both And be one traveler, long I stood And looked down one as far as I could To where it bent in the undergrowth; Then took the other, as just as fair And having perhaps the better claim, Becasue it was grassy and wanted wear; Though as for that the passing there Had worn them really about the same, And both that morning equally lay In leaves no stop has trodden black. Oh, I kept the first for another day! Yet knowing how way leans on to way, I doubted if I should ever come back. I shall be telling this with a sigh Somewhere ages and ages hence: Two roads diverged in a wood, and I- I took the one less traveled by, And that has made all the difference.
 
ליופיאל והנווד......תענוגגגגג לקרוא

אני לא יכולה שלא להגיב לדו שיח שלכם. - מקסים, חכם, שנון, נהדר.... אתם באמת נשמות ``עתיקות``, שבהחלט ייתכן כי אתם כבר באחד בגילגולים האחרונים שלכם. אתם מאוד מוארים וכנראה כל אחד בדרכו עושה את הקרמה שלו ו``מפיץ`` אותה במקום הנכון לו. הרמה שלכם אכן גבוהה מאוד ותודה שאתם מחלקים את הידע האלוקי עם כולם. זוהי אכן מטרתה של המאגיה הלבנה ותבורכו על כך שאתם מיישמים אותה הלכה למעשה. בברכה צילה שיר-אל
 

morning star

New member
סליחה טעות

ישנה טעות קלה בציטוט המילה הראשונה של השיר היא TWO ולא THE מצטער על הטייפו. הנווד
 
למעלה