ההבדל בין חכם לנבון
אתם מכירים את הגאונים במתמטיקה שמתנהגים כמו ילדים קטנים? אותו אחד שיכול לפתור תרגילים מסובכים בשניות , אבל לא מסוגל אפילו לדבר עם בחורה , כי אין לו את הבגרות הנפשית - החוכמה. ולעומת זאת , יש אנשים זקנים שלא יודעים אפילו קרוא וכתוב , אך יתנו לכם את התשובות הכי חכמות , ויקראו אותכם כמו ספר פתוח... ומי מביניכם ששיחק D&D - ההבדל בין חוכמה לתבונה - התכונות הראשיות של כהן וקוסם. הכהן - מחובר לחוכמה - מחובר אל אלוהים , ומעביר את האנרגיה האלוהית דרכו , הוא יודע שהוא רק כלי , צינור שדרכו עוברת האנרגיה , והוא מכבד את כל מה שחי , ואת אלוהים. הקוסם - חושב שהוא יכול לעשות הכל בכוחותיו הוא - מונחה על ידי הידע שלו , והאגו שלו. שואף לכח באמצעות ידע , ובאמצעות שליטה על החיים במקום לחיות באיזון עם החיים. ידע רוחני הוא לא רוחניות , ולכולכם יש הרבה מה ללמוד על רוחניות אמיתית. בלי החוכמה , הכח של התבונה לרוב מנוצל לרעה , כי אין הנחיה גבוהה. לכן קודם צריך להגיע לרמה רוחנית לפני שנוגעים בידע בעל כח. בסופו של דבר כל מה שאתם עושים יחזור אליכם , וגם אם אתם חושבים שאתם לא מזיקים , מאגיה זה לרוב דבר שבסוף מזיק. במיוחד לעצמכם. אין לשלול לעולם בחירה חופשית של אדם , גם אם אתם חושבים ש``זה טוב בשבילו`` , כל אדם חופשי לעשות את בחירותיו , וגם את טעויותיו. אחרת הוא לא ילמד את השיעור שהוא צריך לעבור. המפתח הוא מודעות , והקשבה לקול הפנימי , הקול האלוהי שבא מתוך הלב. צר לי להגיד שחוץ ממורנינג סטאר , אני לא רואה כאן אנשים במודעות גבוהה. וגם אתה עדיין משחק באש , מחפש את הדרך. לשחק באש זה כיף , זה מהפנט , אבל זה ממש לא כיף להשרף. וזאת אש הרבה יותר מסוכנת מאש אמיתית. אז תהיו מודעים לבחירות שאתם עושים, ולתוצאות של אותן בחירות. זה דבר אחד לשחק בגורל של עצמכם , לשחק בגורל של אחרים זה הרבה יותר חמור. בתקווה שתמצאו את החוכמה והאור , יופיאל המלאך
אתם מכירים את הגאונים במתמטיקה שמתנהגים כמו ילדים קטנים? אותו אחד שיכול לפתור תרגילים מסובכים בשניות , אבל לא מסוגל אפילו לדבר עם בחורה , כי אין לו את הבגרות הנפשית - החוכמה. ולעומת זאת , יש אנשים זקנים שלא יודעים אפילו קרוא וכתוב , אך יתנו לכם את התשובות הכי חכמות , ויקראו אותכם כמו ספר פתוח... ומי מביניכם ששיחק D&D - ההבדל בין חוכמה לתבונה - התכונות הראשיות של כהן וקוסם. הכהן - מחובר לחוכמה - מחובר אל אלוהים , ומעביר את האנרגיה האלוהית דרכו , הוא יודע שהוא רק כלי , צינור שדרכו עוברת האנרגיה , והוא מכבד את כל מה שחי , ואת אלוהים. הקוסם - חושב שהוא יכול לעשות הכל בכוחותיו הוא - מונחה על ידי הידע שלו , והאגו שלו. שואף לכח באמצעות ידע , ובאמצעות שליטה על החיים במקום לחיות באיזון עם החיים. ידע רוחני הוא לא רוחניות , ולכולכם יש הרבה מה ללמוד על רוחניות אמיתית. בלי החוכמה , הכח של התבונה לרוב מנוצל לרעה , כי אין הנחיה גבוהה. לכן קודם צריך להגיע לרמה רוחנית לפני שנוגעים בידע בעל כח. בסופו של דבר כל מה שאתם עושים יחזור אליכם , וגם אם אתם חושבים שאתם לא מזיקים , מאגיה זה לרוב דבר שבסוף מזיק. במיוחד לעצמכם. אין לשלול לעולם בחירה חופשית של אדם , גם אם אתם חושבים ש``זה טוב בשבילו`` , כל אדם חופשי לעשות את בחירותיו , וגם את טעויותיו. אחרת הוא לא ילמד את השיעור שהוא צריך לעבור. המפתח הוא מודעות , והקשבה לקול הפנימי , הקול האלוהי שבא מתוך הלב. צר לי להגיד שחוץ ממורנינג סטאר , אני לא רואה כאן אנשים במודעות גבוהה. וגם אתה עדיין משחק באש , מחפש את הדרך. לשחק באש זה כיף , זה מהפנט , אבל זה ממש לא כיף להשרף. וזאת אש הרבה יותר מסוכנת מאש אמיתית. אז תהיו מודעים לבחירות שאתם עושים, ולתוצאות של אותן בחירות. זה דבר אחד לשחק בגורל של עצמכם , לשחק בגורל של אחרים זה הרבה יותר חמור. בתקווה שתמצאו את החוכמה והאור , יופיאל המלאך