ההבדל בין גן עדן לגהנום

e-magine

New member
הזדמנות נהדרת להיכנס לראות מה קורא

ולברך את מנהלת הפורום החדשה. אז בהצלחה!!! עכשיו משהו לגבי הבדיחה הזאת. אני קיבלתי אותה באי-מייל לפני איזו שנה מידיד שלי שגר באורוגואי. ברגע שקיבלתי אותה, ישר התלהבתי, שמרתי אותה על ההרד דיסק והתחלתי להעסיק את מוחי הקודח בניסיון לגייר אותה. לא התקדמתי כי לא רציתי להפוך את זה למשהו עדתי זול ואז פניתי לאחד הפורומים בהם הייתי משתתף, בזמנו וביקשתי הצעות לגרסה ישראלית. זה לא הביא מי יודע מה חוץ מתוספת קטנה שאולי היום כבר לא כל כך רלוונטית: לפרק גן עדן, להוסיף - משכורת של איש היי-טק. לפרק של גהינום, להוסיף - חיי מין של איש היי טק. אולי גם לכם יש הצעות... e-magine מנהל פורום התמכרות לאינטרנט ונשוי לחלוטין.
 
למעלה