ההבדלים בין המצלמות הקטנות ל SLR

  • פותח הנושא emega
  • פורסם בתאריך

emega

New member
ההבדלים בין המצלמות הקטנות ל SLR

כשניתן היום להשיג מצלמת SLR ניקון D70 או קנון D300 סביב 1000$ כולל עדשה - בארץ - האם זה עדיף על המצלמות הקטנות? חוץ מהגודל מה עוד כדאי לדעת לפני שמחליטים מה לרכוש? בקיצור מחפש מצלמה איכותית בתקציב נמוך. חשוב שתהיה איכות! עצות בעד נגד יתקבלו בברכה.
 

tzahiweiss

New member
d70...

אל תשווה את האיכות ל- SLR רק קח בחשבון שזה לא מסתכם בגוף ובעדשה סטנדרטית.
 

emega

New member
נכון יש להוסיף עדשות אבל

אם א. האם ה D70 יותר מתקדמת מהקנון D300 REBEL? ב. אם משתמשים בעדשות לא מקוריות כגון סיגמא או טמרון. האם עדשות המתאימות לניקון זולות או יקרות יותר מאלו המתאימות לקנון? ובאותו עיניין מי מבין העדשות טובה יותר? (לא איזה זום אלא חברה בעלת מוניטין סוג של עדשה המתאים לניקון למשל או זה המתאים למצלמה של קנון...) מקווה שתעזרו לי לבחור. תודה.
 
הD70 מתקדמת ועדכנית יותר

אם זו שאלתך. עדשות לא מקוריות-מחירן זהה - ולא משנה ביונט התאמה. מוניטין - יש הקונים סיגמה ומרוצים עד השמיים ויש הקונים טמרון וטוענים בדיוק כך,זה תלוי בצרכיך.לטעמי האישי הטמרון נראות ו'מרגישות' טוב יותר ביד-בדגמים מקבילים,תלוי אילו כמובן,יש דגמים שרק לסיגמה יש -למשל רחבת הזוית ה15-30 .העדשות ה'טובות' של סיגמה בנויות היטב,ניתן לאמר 'כמו טנק'-מבנה מוצק-מתכתי-גוף העדשה מבחוץ ,גם משקלן כזה,ומחירן חצי מהמקבילות אצל יצרן המצלמה.רבים עוברים את המסלול הזה בטרם 'מתבייתים' על מה שמתאים להם. מצלמה מאפשרת לך להתאים מערכת היקפית-גם של יצרן המצלמה גם של אחרים-תחליט איזו מערכת נראית לך טוב יותר-ניקון או קנון.
 

גידי@

New member
ה D70 עדיפה. אשר לעדשות של יצרן עצמ

אי כמו טמרון סיגמא וכו בבסיס אותה עדשה עם התאמה למצלמה אליה עם מיועדת. בעקבות בדיקה באתר אינטרטנט נראה לי שאין הבדל במחיר על אותה עדשה המיועדת למצלמות של יצרים שונים
 
למעלה