הדרומי הצפין ואני הדרמתי...

מצב
הנושא נעול.

Golf Bravo

New member
הדרומי הצפין ואני הדרמתי...

הדרומי הצפין ואני הדרמתי...
לא, לא לכור האטומי בדימונה... רק לאוניברסיטת תל-אביב. הייתם מאמינים שכך נראה בית כנסת? לאחר שפסלתי את האפשרות שזו כור בלב הקמפוס, חשבתי אולי הקימו כאן מפעל שפכים, או מנסים להתחרות ב"לבניות" שבמפרץ חיפה. על זה נאמר, אלוהים יודע מה הרעיון כאן. אבל לא לשם כך הגענו הלום.
 

Golf Bravo

New member
לראשונה צעדתי במנהרה החוצה

הדרומי הצפין ואני הדרמתי...
לא, לא לכור האטומי בדימונה... רק לאוניברסיטת תל-אביב. הייתם מאמינים שכך נראה בית כנסת? לאחר שפסלתי את האפשרות שזו כור בלב הקמפוס, חשבתי אולי הקימו כאן מפעל שפכים, או מנסים להתחרות ב"לבניות" שבמפרץ חיפה. על זה נאמר, אלוהים יודע מה הרעיון כאן. אבל לא לשם כך הגענו הלום.
לראשונה צעדתי במנהרה החוצה
את אילון לצד מערב. אם הייתי עוצם לרגע את עיני ביציאה למרגלות האוניברסיטה, הייתי בקלות יכול לטעות ולחשוב שאני אי-שם באירופה המערבית, או אולי בחוף המזרחי בארה"ב. כפי שתראו, כשיצאתי מן המנהרה, האשליה היתה יכולה להימשך.
 

Golf Bravo

New member
מרכס הכורכר שעליו עומד הקמפוס

הדרומי הצפין ואני הדרמתי...
לא, לא לכור האטומי בדימונה... רק לאוניברסיטת תל-אביב. הייתם מאמינים שכך נראה בית כנסת? לאחר שפסלתי את האפשרות שזו כור בלב הקמפוס, חשבתי אולי הקימו כאן מפעל שפכים, או מנסים להתחרות ב"לבניות" שבמפרץ חיפה. על זה נאמר, אלוהים יודע מה הרעיון כאן. אבל לא לשם כך הגענו הלום.
מרכס הכורכר שעליו עומד הקמפוס
(אותו רכס כורכר המגיע גם לעתלית...) יש נקודת תצפית נהדרת אל חלק גדול מגוש דן והשפלה הפנימית וביום טוב אפשר ודאי לראות גם את הגבעות המתרוממות אל הרי השומרון.
 

Golf Bravo

New member
תחנת האוניברסיטה היא אי בלב

הדרומי הצפין ואני הדרמתי...
לא, לא לכור האטומי בדימונה... רק לאוניברסיטת תל-אביב. הייתם מאמינים שכך נראה בית כנסת? לאחר שפסלתי את האפשרות שזו כור בלב הקמפוס, חשבתי אולי הקימו כאן מפעל שפכים, או מנסים להתחרות ב"לבניות" שבמפרץ חיפה. על זה נאמר, אלוהים יודע מה הרעיון כאן. אבל לא לשם כך הגענו הלום.
תחנת האוניברסיטה היא אי בלב
סערה בלתי פוסקת של תנועת רכב על כבישים ומסילות, בנתיבים רבים מספור.
 

Golf Bravo

New member
מספר הרכבות היוצאות ונכנסות בשעה

הדרומי הצפין ואני הדרמתי...
לא, לא לכור האטומי בדימונה... רק לאוניברסיטת תל-אביב. הייתם מאמינים שכך נראה בית כנסת? לאחר שפסלתי את האפשרות שזו כור בלב הקמפוס, חשבתי אולי הקימו כאן מפעל שפכים, או מנסים להתחרות ב"לבניות" שבמפרץ חיפה. על זה נאמר, אלוהים יודע מה הרעיון כאן. אבל לא לשם כך הגענו הלום.
מספר הרכבות היוצאות ונכנסות בשעה
זו של אחר הצהריים, מסחררת את הראש. הן מגיעות להן משלוש רוחות שמים, אחת אחר השניה. מעל הטרטור המתמיד של מנועי הרכב באיילון נשמע פעם אחר פעם הגונג של מערכת הכריזה ואחריו, בדיקציה מושלמת, אותו קול נשי מכריז על הרכבת הבאה. פעם, פעמיים ושלוש היא חוזרת על כל הכרזה. הופתעתי עד כמה ברור ניתן לשמוע את מערכת הכריזה כמעט מראש הגבעה המוליכה לאוניברסיטה.
 

Image of me

New member
מערכת הכריזה החדשה מצוינת.

מספר הרכבות היוצאות ונכנסות בשעה
זו של אחר הצהריים, מסחררת את הראש. הן מגיעות להן משלוש רוחות שמים, אחת אחר השניה. מעל הטרטור המתמיד של מנועי הרכב באיילון נשמע פעם אחר פעם הגונג של מערכת הכריזה ואחריו, בדיקציה מושלמת, אותו קול נשי מכריז על הרכבת הבאה. פעם, פעמיים ושלוש היא חוזרת על כל הכרזה. הופתעתי עד כמה ברור ניתן לשמוע את מערכת הכריזה כמעט מראש הגבעה המוליכה לאוניברסיטה.
מערכת הכריזה החדשה מצוינת.
גם בחוף הכרמל שומעים את הכריזה החדשה למרחוק. אני אוהב את הסיכום שלך
 

gen1

New member
הסטנדרט בדאבל דק 4 קרונות

מספר הרכבות היוצאות ונכנסות בשעה
זו של אחר הצהריים, מסחררת את הראש. הן מגיעות להן משלוש רוחות שמים, אחת אחר השניה. מעל הטרטור המתמיד של מנועי הרכב באיילון נשמע פעם אחר פעם הגונג של מערכת הכריזה ואחריו, בדיקציה מושלמת, אותו קול נשי מכריז על הרכבת הבאה. פעם, פעמיים ושלוש היא חוזרת על כל הכרזה. הופתעתי עד כמה ברור ניתן לשמוע את מערכת הכריזה כמעט מראש הגבעה המוליכה לאוניברסיטה.
הסטנדרט בדאבל דק 4 קרונות
שלום! הסטנדרט בדאבל דק 4 קרונות כאן בתמונה רואים 5 קרונות ,בקריות ראיתי פרברית דאבל דק 3 קרונות
 

mucool2

New member
מאז שהכניסו את לוח הזמנים החדש

הסטנדרט בדאבל דק 4 קרונות
שלום! הסטנדרט בדאבל דק 4 קרונות כאן בתמונה רואים 5 קרונות ,בקריות ראיתי פרברית דאבל דק 3 קרונות
מאז שהכניסו את לוח הזמנים החדש
יש גם וגם וגם. זה מאפשר שירות שמותאם יותר טוב לקווים עמוסים יותר ועמוסים פחות.
 

Image of me

New member
ממה שראיתי, בבינעירונית יש 5 קרונות

מאז שהכניסו את לוח הזמנים החדש
יש גם וגם וגם. זה מאפשר שירות שמותאם יותר טוב לקווים עמוסים יותר ועמוסים פחות.
ממה שראיתי, בבינעירונית יש 5 קרונות
בפרברית של חיפה יש 3, ובפרבריות האחרות יש 4 (אולי לפעמים 3, לא בטוח לגבי זה).
 

mucool2

New member
חשבתי שזה קשור לעומס בקו

ממה שראיתי, בבינעירונית יש 5 קרונות
בפרברית של חיפה יש 3, ובפרבריות האחרות יש 4 (אולי לפעמים 3, לא בטוח לגבי זה).
חשבתי שזה קשור לעומס בקו
ולא אם הוא פרברי או בינעירוני (בכלל, חשבתי שהדאבל-דק מיועדים רק לשירות פרברי).
 

Image of me

New member
זה כן קשור לעומס בקו.

חשבתי שזה קשור לעומס בקו
ולא אם הוא פרברי או בינעירוני (בכלל, חשבתי שהדאבל-דק מיועדים רק לשירות פרברי).
זה כן קשור לעומס בקו.
בקווים הבינעירוניים תמיד היו רכבות ארוכות יותר מאשר בפרבריים, כי יש בהם יותר נוסעים. ובפרברית חיפה-קריות מן הסתם אין הרבה עומס.
 

mucool2

New member
אם אתה אומר

זה כן קשור לעומס בקו.
בקווים הבינעירוניים תמיד היו רכבות ארוכות יותר מאשר בפרבריים, כי יש בהם יותר נוסעים. ובפרברית חיפה-קריות מן הסתם אין הרבה עומס.
אם אתה אומר
ואני תמיד חשבתי שהאורך לא קובע...
 

Golf Bravo

New member
האם היא מגיעה או נוסעת?

הדרומי הצפין ואני הדרמתי...
לא, לא לכור האטומי בדימונה... רק לאוניברסיטת תל-אביב. הייתם מאמינים שכך נראה בית כנסת? לאחר שפסלתי את האפשרות שזו כור בלב הקמפוס, חשבתי אולי הקימו כאן מפעל שפכים, או מנסים להתחרות ב"לבניות" שבמפרץ חיפה. על זה נאמר, אלוהים יודע מה הרעיון כאן. אבל לא לשם כך הגענו הלום.
האם היא מגיעה או נוסעת?
 

Golf Bravo

New member
מגיחה מן המנהרה היישר מכפ"ס

הדרומי הצפין ואני הדרמתי...
לא, לא לכור האטומי בדימונה... רק לאוניברסיטת תל-אביב. הייתם מאמינים שכך נראה בית כנסת? לאחר שפסלתי את האפשרות שזו כור בלב הקמפוס, חשבתי אולי הקימו כאן מפעל שפכים, או מנסים להתחרות ב"לבניות" שבמפרץ חיפה. על זה נאמר, אלוהים יודע מה הרעיון כאן. אבל לא לשם כך הגענו הלום.
מגיחה מן המנהרה היישר מכפ"ס
בברכת הרבי המלווה אותה על הקיר
 

Golf Bravo

New member
וממשיכה דרומה אל התחנה

הדרומי הצפין ואני הדרמתי...
לא, לא לכור האטומי בדימונה... רק לאוניברסיטת תל-אביב. הייתם מאמינים שכך נראה בית כנסת? לאחר שפסלתי את האפשרות שזו כור בלב הקמפוס, חשבתי אולי הקימו כאן מפעל שפכים, או מנסים להתחרות ב"לבניות" שבמפרץ חיפה. על זה נאמר, אלוהים יודע מה הרעיון כאן. אבל לא לשם כך הגענו הלום.
וממשיכה דרומה אל התחנה
 

Golf Bravo

New member
IC3 על ארבעת מערכיה נכנסה

הדרומי הצפין ואני הדרמתי...
לא, לא לכור האטומי בדימונה... רק לאוניברסיטת תל-אביב. הייתם מאמינים שכך נראה בית כנסת? לאחר שפסלתי את האפשרות שזו כור בלב הקמפוס, חשבתי אולי הקימו כאן מפעל שפכים, או מנסים להתחרות ב"לבניות" שבמפרץ חיפה. על זה נאמר, אלוהים יודע מה הרעיון כאן. אבל לא לשם כך הגענו הלום.
IC3 על ארבעת מערכיה נכנסה
לתחנה. נמתחת כמעט עד האופק.
 

Golf Bravo

New member
לרגע נדמה שהרכבות כאן עושות דו-קרב

הדרומי הצפין ואני הדרמתי...
לא, לא לכור האטומי בדימונה... רק לאוניברסיטת תל-אביב. הייתם מאמינים שכך נראה בית כנסת? לאחר שפסלתי את האפשרות שזו כור בלב הקמפוס, חשבתי אולי הקימו כאן מפעל שפכים, או מנסים להתחרות ב"לבניות" שבמפרץ חיפה. על זה נאמר, אלוהים יודע מה הרעיון כאן. אבל לא לשם כך הגענו הלום.
לרגע נדמה שהרכבות כאן עושות דו-קרב
 

Golf Bravo

New member
הלילה משנה אוירה, למרות שהתנועה

הדרומי הצפין ואני הדרמתי...
לא, לא לכור האטומי בדימונה... רק לאוניברסיטת תל-אביב. הייתם מאמינים שכך נראה בית כנסת? לאחר שפסלתי את האפשרות שזו כור בלב הקמפוס, חשבתי אולי הקימו כאן מפעל שפכים, או מנסים להתחרות ב"לבניות" שבמפרץ חיפה. על זה נאמר, אלוהים יודע מה הרעיון כאן. אבל לא לשם כך הגענו הלום.
הלילה משנה אוירה, למרות שהתנועה
הסואנת לא נרגעת לרגע. זהו נסיון ראשון שלי בצילום לילה במצלמה דיגיטלית. העזר כנגדי חשבה שהתמונות האלה לא ראויות להצגה בפורום. למרות זאת, כיוון שתמונות לילה די נדירות כאן חשבתי שכדאי להציגן.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה