Golf Bravo
New member
הדרומי הצפין ואני הדרמתי...
הדרומי הצפין ואני הדרמתי...
לא, לא לכור האטומי בדימונה... רק לאוניברסיטת תל-אביב. הייתם מאמינים שכך נראה בית כנסת? לאחר שפסלתי את האפשרות שזו כור בלב הקמפוס, חשבתי אולי הקימו כאן מפעל שפכים, או מנסים להתחרות ב"לבניות" שבמפרץ חיפה. על זה נאמר, אלוהים יודע מה הרעיון כאן. אבל לא לשם כך הגענו הלום.
הדרומי הצפין ואני הדרמתי...
לא, לא לכור האטומי בדימונה... רק לאוניברסיטת תל-אביב. הייתם מאמינים שכך נראה בית כנסת? לאחר שפסלתי את האפשרות שזו כור בלב הקמפוס, חשבתי אולי הקימו כאן מפעל שפכים, או מנסים להתחרות ב"לבניות" שבמפרץ חיפה. על זה נאמר, אלוהים יודע מה הרעיון כאן. אבל לא לשם כך הגענו הלום.