הדעות שלי למחר...

oronm316

New member
הדעות שלי למחר...

אוקיי אז ככה... יש כמה דברים שמעניינים אותי מחר, ואני פשוט עדיין חושב איך לשלב מה עם מה... הדעות שלי מתייחסות בחלק מהמקרים לחיסורים, חלק למאזן, וחלק ליחסים בעולם... נתחיל בארץ. מכבי - ביתר : לדעתי מכבי. המשחק יהיה ברמת גן. ביתר טובה יותר לדעתי במגרשים קטנים \ חמים (דעתי). בנוסף ביתר בלי אמסלם, בן יוסף, חליבה (שזו כבר חצי הגנה!) - במקומם תיהיה הגנת הטלאים בראשות אלי ששון ואלירן חודידה כבלמים, אלירן דנין כמגן שמאלי (כמה שאמסלם בינוני, הוא הרבה יותר חלש) ויואב זיו, שבכללי שמאלי ברגל, ובכלל חלוץ, כמגן ימני. אם לקלינגר היה ביצים הוא היה משחק עם שני חלוצים וחוגג על ביתר אבל הוא אפס. למרות זאת, נימני ודוארטה לדעתי יספיקו, כאשר רוסו בהחלט יכול לחגוג בכל אגף שבו ישחק. בנוסף ביתר בלי קישור חזק, שכן רק קשר אחרוי אחד טבעי ישחק והוא אנסומבו, שכן קאפיץ' פצוע. מליקסון מושעה, כך שחוץ מאפק, שיתרכז יותר בהגנה (קשר אחורי), ויצחקי, אני לא רואה מי יכין מצבים לטוטואנה ואסולין, שהם לא מהחלוצים שיוצרים לעצמם מצבים (במיוחד אסולין). כך שמכבי + הימור על נימני הם בעיני הימור שווה. רג'ינה - פארמה : רג'ינה ביחס של 1.90. רג'ינה עם 4 ניצחונות בבית ו3 הפסדים (בלי תיקו). בעצםם את ארבעת ניצחונותיה השיגה בבית. פארמה הפסידה עד כה בכל משחקי החוץ שלה - שישה במספר. פארמה מגיעה אחרי שני הפסדים רצופים, האחרון בבית לאודינזה. רג'ינה אחרי תיקו בסיינה, ולפני זה ניצחון ביתי על לצ'ה. פארמה תחסר את קוראדי למשחק הזה. לצ'ה - רומא : אני בוחר בכפול 1X. אני מסמתך כאן על היחסים בעולם שברובם ניצחון של לצ'ה שווה לווינר ובחלק מהמקרים אף נמוך יותר. לצ'ה מגיעה אחרי הפסד אכזרי במילאן בדקה האחרונה, כששבוע לפני זה השיגה את ניצחונה השני בלבד העונה בבית. רומא אחרי 3 משחקים בלי ניצחון שני משחקי ליגה בבית, ומשחק חוץ באירופה. העייפות מאירופה לא תשפיע, שכן רומא נסעה לבלגראד עם הרכב מאוד חסר. ראסינג - סוסיאדד : ראסינג חלשה מאוד בבית. מגיעה אחרי תבוסה בברצלונה, ותחסר את ארגנזו החלוץ ואיוסה המגן. סוסיאדד תגיעה בלי קואבצ'ביץ' כנראה. סוסיאדד תשחק על מתפרצות ועם ניהאט היא בהחלט מסוגלת לעקוץ את ראסינג. ב20 משחקי הליגה האחרונים, ניצחה סוסיאדד ב13 משחקים כששבעה מהם היו בראסינג. ראסינג ניצחה רק ארבע פעמים, כששלוש מהם היו דווקא בסוסיאדד. כפול נהדר X2 כשה-X הוא רק לחיזוק. סביליה - דפורטיבו : היחסים בעולם ממש דומים כשלעיתים היחס על דפור בווינר גבוה מאתרים אחרים. ב16 משחקי הליגה האחרונים ניצחה דפור ב11 משחקים. ארבעה הסתיימו בתיקו, ורק באחד, בשנה שעברה, ניצחה סביליה. מתוך 11 הניצחונות, ארבעה מהם היו בסביליה, ושלושה הסתיימו בתיקו. דפור עם הפלוס 1 שווה מאאאוד לדעתי. מה גם שהפערים בטבלה לא כאלה גדולים. רק 3 נקודות מפרידות ביניהן. ודפור עם הפסד חוץ אחד בלבד. בנוסף הייתי הולך גם על גליל שאחרי סידרת ההפסדים האחרונה, הגביע אולי היחיד שנשאר לה. נגמר רק 3 הפרש לנהריה במשחק הקודם, ופלוס 7 במשלחמה שתיהיה מחר אמור להספיק לדעתי. מה גם שנהריה לא בכושר שיא.
 

oronm316

New member
אוקיי אז באמת השקעתי... יחסית...

אני חושב שכדאי שתסתכלו לפחות. + שאלה. היום אפשר לשלוח כבר על מחר?
 
אי אפשר לשלוח היום

סביליה לדעתי תנצח הם בכושר מצויין פשוט. ברג'ינה אני גם מסכים ובשאר אין לי דעה
 

DaniHallow

New member
בקשר למכבי

יכול להיות מאוד שקלינגר ישחק הגנתי כמו שהוא אוהב מול בית"ר ושוב יהיו שריקות בוז צורמות בתוצאת 0-0 במשחק...
 

oronm316

New member
מסכים. רק קלינגר האפס יכול למנוע

ממכבי ניצחון. אבל לדעתי נימני יתן את הקטנה שלו
 

oronm316

New member
בדיוק באתי לבקש ממך שתתן את דעתך

חיזקת אותי מאוד. איך אתה אומר כדאי לשלוח? חשבתי על: מכבי 2.25 דפור עם הפלוס 1.60 סוסיאדד ככפול 2.65 (ניצחון בטור החזק) נימני ככפול (נימני כובש יותר ככפול החזק) הטור החזק ב40 וכל השאר ב10 כגיבוי. ועוד טור ב20 רג'ינה לצ'ה גליל מכבי יש לך דעה אחת כאפשרות לשליחה? מה לדעתך הכפולים החזקים והבודדים המומלצים?
 
אז ככה..

רומא לצ'ה 1 איקס סוגר את המשחק,בהמשך תבין למה אבל רומא בלי שישה שחקני הרכב..סביליה משחק קשה ולדעתי יכולים לנצח עדיף להתרחק,גליל נראה מעולה במיוחד שהיגוסלבי של נהריה בחוץ..רג'ינה נראה טוב מכבי 1איקס סוגר את המשחק..במאץ' אפלא הייתי נוגע אבל הייתי מוסיף לאמיצים תיקו בברסה או אנדר לדעתי שניהם יתפסו..
 

oronm316

New member
אחלה סבבה, תודה

אני כנראה אשנה את הטור ל: גליל מכבי סוסיאדד ניצחון X גיבוי לצ'ה ניצחון X גיבוי וטור של הרגשה: רג'ינה נימני דפור סוסיאדד ב-20
 

dedi22

New member
אורון, במשחקים שציינת:

פארמה בלי קוראדי, הכלי ההתקפי הטוב שלהם, אבל הם גם בלי 2 שחקני הגנה קבועים בדמותם של קואטו ובונרה ( בונרה, לדעתי, הוא שחקן ההגנה הכי חשוב שלהם ), וכן ללא ברשיאנו הקשר האוסטרלי ( שחקן הרכב ). רג'ינה בחמשת משחקי הבית האחרונים: 4 נצחונות והפסד בודד, וכולם אצלה כשירים, כולל פראדס הקשר הפרגוואי המצוין. בקשר לסוסיאדד, קובצ'ביץ' ימשיך בוודאות להיעדר ולעוד הרבה זמן. סנטנדר מחר עם חיסורים רבים שבראשם: דוד אגאנזו, ג'ונתן והשוער הראשון דודו אוואט.. במשחק נוסף שלא צוין, אודינזה ככל הנראה ( טעון בדיקה סופית למחר ) עם הרכב ממש חסר עקב המשחק החשוב ביום ד' מול בארסה בצ'מפיונ'ס ליג. מדובר על איקואניטה, ברטוטו, קנדלה, רוסיני, נטאלי ופינצי. אולי אפילו גם די-נטאלה ייעדר. אני עוד לא יודע אם אני אשלח.. נכון לעכשיו לא. הטופס הזוכה האחרון מיום א' לפני שבוע עדיין לא תורגם לשקלים.
 

oronm316

New member
אחי תודה רבה רבה על התגובה!

חיזקת אותי ממש ברג'ינה וסוסיאדד. יאקוונטה שמתי לב שהוא לא בסגל. אם יש לך עוד חדשות זה יהיה מצוין. מה בקשר להרכב של רומא ומה דעתך?
 

shayrippa

New member
רג`ינה נראה כמו אחלה הימור

רומא בלי חצי הרכב יתקשו מאוד בלצ`ה אולי סיכוי להפתעה. , פארמה עלובים בחוץ רג`ינה מאוד ביתיים שווה 1.9
 

nikeman

New member
הדעה שלי

מסכים איתך לגבי תל אביב, כי זה משחק של להיות או לחדול לקלינגר ונראה לי שהוא הולך לגנוב איזה ניצחון קטן. נמני גם נראה טוב כי הוא זה שמבקיע את רוב השערים שלהם. רג'ינה- פארמה , עוד משחק קשה מהליגה המעניינת הזאת , פארמה עם הפסדים מתוך 6 משחקים , לדעתי זה הולך להיות התיקו הראשון שלה. לצ'ה - רומא , לא מהמר יותר במשחקים עם רומא כי הם קבוצה שאי אפשר לחזות מראש. המשחק הזה כנראה יסתיים בתיקו ראסינג- סוסיאדד , קשה קשה, סוסיאדד ניצחה משחק אחד והפסידה 5 פעמים בחוץ העונה... כנראה שזה הולך להיות ניצחון של ראסינג ככה זה נראה לי. סביליה- לה קורוניה , סביליה בלי הפסדים בבית וגם הפעם לא תפסיד. 1X לא יותר מזה...
 

oronm316

New member
אודי תודה רבה אחי

מה הדעות שלך לגבי המשחקים ובכלל למחר?
 

valeranga

New member
אני רק עכשיו מתחיל לעבוד..לקראת

הבוקר אני יהיה סגור על הכל..
 

oronm316

New member
הבנתי... אם אפשר לבקש אז שיהיה לפני

8 ו20 בבוקר.... חחחחחחחח אני נוסע לצבא ואני אחזור רק יום חמישי
 

dedi22

New member
היחסים בלצ'ה-רומא אמנם היו

צריכים להיות קצת יותר "שוויוניים", משהו כמו 2.65, 2.55, 2.45 אבל זה עדיין לא אומר שרומא ינצחו.. בעקבות המידע, כל תוצאה אפשרית כאן ואני לא חושב ש-1X יתפוס בוודאות.. מקסס ( בלם ) בחוץ? יש את סמואל קופור שישחק עם קיבו.. טוטי ומונטלה לא בחוד? קסאנו ונונדה הם תחליף ראוי.. בקיצור, כל תוצאה אפשרית ולצ'ה אכן קיבלו יחס גבוה מדי, אבל השורה התחתונה היא שכל תוצאה לא תפתיע.
 
למעלה