הדמות האהובה עליי ביותר היא

לימונוש

New member
הדמות האהובה עליי ביותר היא

דורין!!! אומנם מתרפסת על משה המכוער א-ב-ל אחלה דמות!!!!
 
מכוער..??!!?!?!?

גם עליי הדמות האהובה היא דורין אבל.... משה מכוער?!?!!?!?!? משה יפיוף, מדהים,מתוק,חתיך והכל!!!!! מיקי לאון המושלם! אזז בבקשה!
 
אני באמת מכבדת את הדעה שלך אבל...

זה ממש לא יפה לרדת על השחקנים, כי רק שתדעי.. הם עוקבים אחרי ההודעות פה וקוראים אותם... גם אני פעם קיללתי איזה דמות חבל על הזמן, ואני ממש ממש חושבת שהיא קראה את זה... אז אם כן אני מצטערתתת!!! ובקיצור- לא לרדת על השחקנים על הדמויות כן...
 
שחקנים

שהם מקבלים את ההחלטה להיות שחקנים, הם גם מקבלים, העקבותיה, גם את החסרונות וגם את היתרונות שבלהיות שחקן. היתרון אחד: להיות מפורסם ולהנות מכך. חסרון אחד: להיות מפורסם ולסבול את הביקורות החריפות של הצופים. להיות שחקן.
 
ברור שהם צריכים...

ברור שהם צריכים לדעת לקבל ביקורת!!! אני לא אומרת שמיקי לא יודע לקבל ביקורת כי אני לא מכירה אותו..אני פשוט לא הסכמתי עם הדעה שלה!!!! לדעתי הוא יפיוף מושלם ואמרתי את זה..זהו!
 

לינה18

New member
גם אני ממש אוהבת את דורין

וגם אני מאוד אוהבת אותה עם משה. וגם לדעתי הוא מכוער.
 

moosh moosh

New member
ברור שדורי היא פשוט ../images/Emo47.gif

אין- אני חולה עליה.....כל יום אני מחכה רק לסצינות שלה ושל משה ואם כבר הזכרתי את משה.....הוא לא מכוער
טוב, הוא גם לא חתיך הורס... אבל כשהוא מחייך אחרי כל הקשיחות שלו והפרצופים הקודרים- אני פשוט נמסה....
ובקשר העניין של הביקורת- אני חושבת שאם למישהו יש מה להגיד שיגיד אותו- ובאמת, שחקן שהחליט להיות שחקן בטח לקח בחשבון ביקורות רעות וטובות עליו......וגם אם זה לא קשור לכישרון אלא לפרטים קצת יותר טכניים.... אני אישית לא חושבת שהוא מכוער בכלל.... אה.....וגם ביקורת על הדמות- זה כבר משהו אחר- כי אם אתם לא אוהבים דמות מסויימת אל תוציאו את זה על השחקן- כי זה כבר לא קשור, דמות רעה לא חייבת להיות משוחקת על ידי שחקן רע
אז קחו בחשבון.....
 

Ivy B

New member
כן ולא

אני מסכימה ששחקנים צריכים לדעת לקבל ביקורת, אב להגיד על מישהו שהוא מכוער זה לא ביקורת, זאת ירידה; העלבה ונכון שזכותו של כל אחד לדעתו, אבל יש טאקט לא? אפשר להגיד "לא ממש מושך אותי אישית". אותי זה ממש היה מעליב אם היו אומרים עליי שאני מכוערת, ועוד בפורום שאני גולשת בו. זה יחסי אנוש. אני מתה על דורין ומשה! אני תמיד מחכה לקטעים ביניהם (טוב, אולי לא ליום שלישי...). דורין ממש חמודה ובהתחלה לא התלהבתי מהמראה של משה, אבל האופי שלו הקסים אותי ואז החיוכים שלו~ אני נמסה!
 
למעלה