כן ולא
אני מסכימה ששחקנים צריכים לדעת לקבל ביקורת, אב להגיד על מישהו שהוא מכוער זה לא ביקורת, זאת ירידה; העלבה ונכון שזכותו של כל אחד לדעתו, אבל יש טאקט לא? אפשר להגיד "לא ממש מושך אותי אישית". אותי זה ממש היה מעליב אם היו אומרים עליי שאני מכוערת, ועוד בפורום שאני גולשת בו. זה יחסי אנוש. אני מתה על דורין ומשה! אני תמיד מחכה לקטעים ביניהם (טוב, אולי לא ליום שלישי...). דורין ממש חמודה ובהתחלה לא התלהבתי מהמראה של משה, אבל האופי שלו הקסים אותי ואז החיוכים שלו~ אני נמסה!