הדמוקרטיה באוקראינה ניצחה

אנגרן

New member
הדמוקרטיה באוקראינה ניצחה../images/Emo70.gif

נקווה שהניצחון של ויקטור יושצ'נקו על ויקטור דה מדיצ'י ינוקוביץ' יוביל להפצת הדמוקרטיה במזרח אירופה על אפו ועל חמתו של פוטין. לא נותר אלא לקוות שהעם הרוסי ימאס בדיקטטורה הפוטיניסטית, יתפכח משידורי התעמולה ב- ORT (הטא"ס של זמננו) וידרוש רפורמות דמוקרטיות אמיתיות.
 

roniway1

New member
ניצחון גדול גם למערב

הניצחון הוא כמובן קודם כל של העם האוקראיני שסירב להשלים עם הבחירות המושחתות שנערכו. וכמובן שגם למערב , שדרש מאוקראינה לבטל את הבחירות , על אפה וחמתה של רוסיה.
 

MS6

New member
מדובר במפלגה אנטישמית..

המפלגה המערבית הגדולה הזאת, כ"כ קיצונית בשנאתה לרוסיה ולכל מה שנראה כמו ברית המועצות עד כדי כך שהם תומכים בכל אלה שנרדפו ע"י הסובייטים, ביניהם רוצחי יהודים.
 

MS6

New member
אני לא מדבר מדמיוני אף פעם

קראתי כתבה על כך. הוא הרי אמור לייצג את מערב אוקראינה, המרכז שלו זה לבוב (עיר פולנית שסופחה לברית המועצות אחרי מלחמת העולם השניה), הוא הרי מייצג את האנשים הרוצים להתרחק מרוסיה ולהתקרב למערב, זאת אומרת שהוא אנטי-סובייטי ומכך יצא שרבים מאנשי מפלגתו הגנו ומגינים על כל אלו אשר נרדפו ע"י הסובייטים בין השאר משת"פים נאציים ורוצחי יהודים. מצאתי גם מעין כתבה על כך בwalla
 

מטרניך

New member
כבר נתקלתי כאן לא פעם בתופעה

המשונה לכאורה שאנשי ימין נוטים לתמוך, ככל שהעניינים נוגעים לרוסיה, בצד הרוסי-קומוניסטי נגד המתנגדים לו. זה קרה כבר בדיון על צ'צ'ניה וזה חוזר על עצמו עכשו. ההנחה שלך היא שרוסי וקומוניסטי יותר טוב ליהודים מהאנטי-סובייטים הרוצים להתקרב למערב. זאת לא היתה דעתו של ז'בוטינסקי, למשל, שכרת הסכם לא עם הבולשוויקים, אלא דווקא עם פטליורה, ההטמן האוקראיני שתחת חסותו אורגנו פרעות ביהודים (גם אם לא הוכח שהוא אישית אירגן או אישר אותן). אתה שוכח שהמשטר הסובייטי היה משטר אנטישמי מתועב שפשעיו נגד העם היהודי מוכרים היטב. נכון שבין 'האנטי-סובייטים' יש אנטישמים, אך לא פחות אנטישמים יש בין הפרו-סובייטים. אין מחנה הומוגני של 'אנטי-סובייטים' - חוץ מאשר בתעמולה הקומוניסטית. בין מתנגדי הקומוניסטים יש ליברלים ויש שמרנים, יש דמוקרטים ויש פאשיסטים, ויש גם כאלה שהם אנטישמים. אבל בלי הפלת הדיקטטורה הקומוניסטית או, כמו באוקראינה היום, שלטון האוליגרכיה הקומוניסטית הישנה יחד עם המאפיה, אין סיכוי לדמוקרטיה ולליברליזם, וממילא גם לא לחופש ליהודים. הכתבה שהבאת מבולבלת ועושה סלט מכל מיני דברים שאין קשר ביניהם. הינה אחת התגובות לכתבה שאני חושב שכדאי להביא אותה: >>>>>>>>>>> לצערי הרב כתבכם בילבל הרבה מאד ליושנקו אין נטיות אנטישמיות עד כמה שהדבר אפשרי באוקראינה - מדינה הנגועה באנטישמיות עד מאד. יתר על כן, בהשוואה פשוטה בין שני המועמדים ומקורביהם קבוצתו של יושנקו נראית פחות אנטישמית בהרבה. הוא למשל זרק ממפלגתו מספר בחירים על התבטאויות בגבול האנשטישמיות. מלבד זאת חלק ממקורבי יושנקו הם יהודים, ובמקרה של ינוקוביץ' אין אנו רואים זאת. היהודים נחלקו בין המועמדים מסיבה שונה לחלוטין - היהודים, כמו גם האוקראינים עצמם, נחלקו חצי חצי. הנטיות ברורות - מזרח המדינה נוטה לינוקוביץ', אם כי היום כבר זה לא נכון, מערבה ומרכזה ליושנקו. ככל שהאוכלוסיה צעירה יותר כך היא יותר מצביעה יושנקו. ככל שרמת ההשכלה גבוהה יותר, יש יותר תמיכה בליברלים ויושנקו. כך שעניין האנטישמיות כאן ממש איננו נכון. <<<<<<<<<<<<
 

MS6

New member
זאת לא הייתה הכתבה שקראתי..

כתבתי בהודעה שמצאתי איזשהו משהו בלי שום קשר.. סה"כ הרצתי מנוע חיפוש. אני האחרון שיהלל את המשטר הקומוניסטי תאמין לי. בתור בית"רי אין שום סיכוי שזה יקרה. בשתי המפלגות יש אינטרסים אנטישמים ופרו-ישראלים אבל במפלגה של יושנקו העניין האנטישמי יותר רציני משום שבמפלגה שלו נקלטו מנהיגים אנטישמים לא מעטים
 

אנגרן

New member
צ'צ'ניה../images/Emo35.gif

>> המשונה לכאורה שאנשי ימין נוטים לתמוך, ככל שהעניינים נוגעים לרוסיה, בצד הרוסי-קומוניסטי נגד המתנגדים לו. זה קרה כבר בדיון על צ'צ'ניה וזה חוזר על עצמו עכשו.<< הסיבה היחידה שאני (ועוד רבים כמוני בימין) תומכים ברוסיה במאבק בצ'צ'נים היא העובדה הפשוטה שהצ'צ'נים הם פשוט חלק ממערכת הטרור הבינלאומית ויש להם רקורד 'מפואר' של ביצוע התקפות טרור פושעות. אני מגנה את הטיהור האתני שמבצעים הרוסים בצ'צ'ניה אבל לשם שינוי במיקרה הזה הם צודקים. לצ'צ'נים (כמו לפלסטינים) ניתנה מסגרת מדינית למימוש שאיפותיהם הלאומיות אך הם העדיפו ליטול חלק בג'יהאד העולמי. שלא כמו במקרה הפלסטיני, לא הוכח ע"י הרוסים שהמנהיג הצ'צ'ני אכן מבצע פעולות טרור בתוך רוסיה אך עדיין הוא האחראי להידרדרות ארצו לקן צרעות של מחבלים איסלאמיים. רוסיה השתמשה בפלישה הצ'צ'נית לדגסטן כעילה לכיבוש צ'צ'ניה אך שוב כאן אחראים הצ'צ'נים עצמם ובמיוחד מסחאדוב שהתיר לטרוריסטים לפעול בחופשיות. הביקורת שלי כלפי רוסיה בנוגע לסוגיה הצ'צ'נית נובעת מהיחס לאוכלוסייה האזרחית בצ'צ'ניה. לא על המלחמה עצמה.
 

MS6

New member
הם הגנו על דגסטאן משום שדגסטאן

נמצאת באחריותם לא? אם מחר מצרים הייתה פולשת לרצועת עזה לא היינו מתערבים?
 

אנגרן

New member
דגסטן היא מחוז השייך לרוסיה

דגסטן מכונה רפובליקה ויש לה 'נשיא' כי אחרי הכל רוסיה היא פדרציה.
 

מטרניך

New member
מה זה 'שייכת'? היא של אבא של פוטין?

הרוסים כבשו את דגסטן ואת צ'צ'ניה ואת כל הקווקז מהעמים החיים שם ומקיימים שם שלטון טרור ורצח עם כבר 200 שנה.
 

מטרניך

New member
'גיבור רוסיה' - גנגסטר ורוצח

פוטין הכריז על רמזאן קדירוב, בנו של הנשיא-הבובה של פוטין בצ'צ'ניה, אחמד קדירוב, שנהרג בהתנקשות במאי האחרון, כעל 'גיבור רוסיה'. אחרי חיסול אביו מינה פוטין את קדירוב ל'סגן ראש ממשלת צ'צ'ניה'. לקדירוב יש כנופייה של אלף איש הקרויים 'קדירובצי', כלומר 'אנשי קדירוב', המשליטה טרור בצ'צ'ניה: חוטפת אנשים ורוצחת אותם, גובה דמי חסות, אונסת נשים וכד'. כניראה לא רחוק היום בו הבן ילך לפגוש את אביו. בתמונה: פוטין עם קדירוב ג'וניור.
 

אנגרן

New member
ועדיין אתה לא יכול להתעלם מהעובדה

שגם המחבלים הצ'צ'נים מבצעים את אותם הזוועות. שוב, אני מגנה את הפגיעה באזרחים משני הצדדים אבל הצ'צ'נים הם חלק ממערכת הטרור הבינלאומית ואני לא מבין מדוע אדם כמוך (שבהחלט שייך למחנה הציוני) מעדיף את כנופיות בין לאדן על צבא של מדינה לגיטימית.
 

אנגרן

New member
מוזר

אם המפלגה שלו כל כך אנטישמית, אז מדוע רוב יהודי אוקראינה תומכים דווקא בה.
 

MS6

New member
הם מתחלקים חצי חצי

נקרעים בין הרצון להתקרב למערב ובכך להתרחק מהאנטישמיות השורשית באוקראינה לבין תמיכה במפלגה אשר גיבוריה הם בין השאר אנשים כמו סטפן בנדרה.
 

roniway1

New member
יושצ'נקו ניצח ב -19 אחוז

כך עולה מתוצאות אמת ראשוניות בבחירות באוקראינה.
 
למעלה