הדיאגרמה שלי לפי תוכנית נת"ע+מטרו הרשמית יוני 2018

Ccyclist

Active member
"מצא את ההבדלים" - רשימת הארכות ושלוחות מלאה

דיאגרמת "מצא את ההבדלים" בין ההמלצות שלי לתוכנית הרשמית
כל ההבדלים מודגשים בצהוב בהיר, וליד כל שינוי יש כיתוב תמציתי באנגלית המסביר את ההבדל.
&nbsp
בגלל אורך רשימת ההבדלים לא אכלול אותה בפוסט הזה אלא בפוסט נפרד.
&nbsp
אתן קרדיט אחד לפורום על "הקו הירוק בהיר" שהומצא בדיון כאן ונכלל אצלי כולל הארכת שלוחת קריית אריה עד סגולה.
"מצא את ההבדלים" - רשימת הארכות ושלוחות מלאה
כל השינויים שאני ממליץ למערכת:
&nbsp
מטרו:
&nbsp
1 - מטרו היקפי / הקו הצהוב ההיקפי: הסבה לרק"ל, ביטול שלוחת נתב"ג מאור יהודה, העברת הקישור לקו אחר. ממילא לא יסעו בקו הזה יותר מכמה תחנות בין ענף או שניים אז עדיף לשנמך אותו ולחסוך כסף לטובת מרכיבים אחרים ברשת.
&nbsp
2 - מטרו צפון דרום (שחור בייצוג שלי): בחירת הצבע מכוונת ואמורה להזכיר את הקו הצפוני שבפרבריו גר חלק ניכר מהקהילה היהודית בצפון לונדון. במקום ששני הענפים יפעלו בתדירות נמוכה בגלל הקטע המרכזי אני מציע שיהיה ענף שני במרכז העיר שיחבר את כיכר המדינה, כיכר דיזינגוף, אלנבי/יהודה הלוי ויחזק את דרום העיר. בנוסף אני מציע שהקו ימשיך תחנה אחת בלוד מהתחנה הסופית המתוכננת לתחנת הרכבת בלוד. חבל להפוך את לוד ל"קלפהאם ג'אנקשן" הישראלית (תחנת רכבת עילית ענקית, 17 רציפים, ללא תחנת תחתית).
&nbsp
3 - הארכת מטרו מזרח-מערב (אפור בייצוג שלי) מתחנת חולון וולפסון דרך חולון לשפירים, נתב"ג (טרמינלים 3, 1) וכן לתחנת תעופה באיירפורט סיטי. הארכה זו תיתן חיבור מטרו הגיוני יותר למרכז העיר דרך דרום העיר, וכן חיבור בין כל מוקדי אזור נתב"ג.
&nbsp
רק"ל (קווים)
&nbsp
4- החזרת הקו הורוד. כמקבילה הצפונית של הקו החום וכחיבור בין שני ענפי המטרו צפון-דרום מדובר בקו שיש בו צורך לערי צפון גוש דן. אם ההתנגדות היא לתוואי במפלס הרחוב יש לשקול אפשרויות של יציקת סלארי שייצרו תוואי תת קרקעי בצורה מהירה וזולה יותר, או את הגבלת ה TBM לאזורים העמוסים ביותר באחוזה וויצמן תוך שימוש בכמה שיותר תוואים עיליים. אני חושב שאפשר להפעיל את הקו על תוואי הקו ההיקפי-צהוב עד הרצליה אם יהיו תחנות מרובות רציפים או אם הרצליה תפעל כתחנת טרמינל עבור חלק מרק"לות הקווים הוורוד או הצהוב-היקפי.
&nbsp
5- הקו הכחול בהיר שהמצאתי. לא יתכן שכל מוקדי התיירות של רצועת החוף וגני התערוכה לא יזכו לחיבור יעיל ביניהם. כמו כן הקו מסוגל לפנות לדרך בן גוריון בעבר הירקון (ההמלצה שלי: סיבוב דרך בני ברק וששת הימים) כדי ליצור ציר אורך בעבר האיילון שחסר מאד בתוכניות הרשמיות. כמו הקו ההיקפי הצהוב לא מדובר בקו שאמורים לנסוע בו ברציפות אלא בקו לקטעי נסיעה ובסיס להחלפות.
&nbsp
שלוחות לקווי רק"ל קיימים:
&nbsp
6- הקו הירוק בהיר. המצאה משותפת של הפורום ומי שהציע אותו לראשונה יכול לקבל את כל הקרדיט. ההצעה היא שמשום ששלוחת קריית אריה תהיה בתדירות נמוכה ושלוחות עבר הירקון של הקו הירוק תהיינה בחצי תדירות אפשר להעביר קו אחד בין שתי שלוחות הקו הירוק ולקו האדום. בדיאגרמה שלי הקו עובר דרך חיבור חדש ברוקח כדי שלא לעשות את כל סיבוב האוניברסטיה בין הרצליה וצפון תל אביב לעתידים ופתח תקווה אך יתכן שאפשר לעשות את הסיבוב גם בצד הצפוני של הלולאה.
&nbsp
6א- הארכת שלוחת קריית אריה של הקו האדום והקו הירוק בהיר מזרחה לסגולה כחלק מסעיף 6.
&nbsp
6ב- פנייה מזרחה של הקו הירוק מהקטע המרכזי לרוקח לכיוון עתידים והשלמת לולאת הקו הירוק כחלק מסעיף 6.
&nbsp
7- הארכת הקו הסגול צפון-מזרחה לעתידים דרך אבא הלל ותחנת בני ברק. זהו חיבור גם בין מרכז ת"א לאזור זה וגם חיבור בין ציר האורך של הקו הכחול בהיר המוצע לעתידים. אני מציע שהקו יעבור דרך אזור בורסאת היהלומים בגשר מעל לאיילון.
&nbsp
8- שלוחת אקספרס של הקו הסגול, ענף יהוד, דרך כביש 461 המערבי ופארק אריאל שרון. הקו הסגול ארוך מדי לשמש חיבור בין יהוד למרכז תל אביב ואי אפשר לעמיס שירות אקספרס על קו דו מסילתי.
&nbsp
9- הארכת הקו הסגול ענף יהוד עד לתחנת הרכבת תעופה (איירפורט סיטי) שאני ממליץ שתהיה הטרמינל של קו המטרו מזרח-מערב. חיבור כזה יתן גישה לנתב"ג מבקעת אונו ללא המשך הקו הסגול עד נתב"ג.
&nbsp
10- המשך הקו החום עד לנתב"ג, טרמינלים 3 ו 1. בגלל טבעה של נסיעת הטסים לנמל התעופה עם מטען וכו' אינני ממליץ לסיים את הנסיעה בטרמינל 3 ולהחליף למטרו אלא להמשיך עד טרמינל 1. החיבור הזה יכול להיות שימושי גם לבאים מתחנת רכבת ישראל בטרמינל 3 לטרמינל 1.
&nbsp
המלצה לגבי תשתית:
&nbsp
11- באזורים מסויימים כמו אזורי תעשייה ומשרדים וכן בשדות פתוחים אני ממליץ על בניית ויאדוקטים לקווי הרק"ל במקום הסתמכות על מינהור כשתנאי הרחוב או הקרקע אינם מאפשרים רק"ל במפלס הרחוב או הצומת. זהו אמצעי נפוץ במערכות מטרו (פריס וברלין מלאות בקווי מטרו עילי, ה DLR עושה שימוש בויאדוקטים רבים) ומתאים לאזורים בהם אין את הבעיה של הצצה לחלונות הדירות.
 
מדהים!

הדיאגרמה שלי לפי תוכנית נת"ע+מטרו הרשמית יוני 2018
יתכנו הבדלים מסויימים, אך הצלחתי להתאים את הדיאגרמה שיצרתי בינואר השנה לשינויים התורנים בתוכנית הרשמית.

להגדלה לחצו בלחצן ימין / נגיעה ארוכה ובחרו בטאב חדש. שימו לב שקווי הרק"ל מיוצגים בקו חלול נוסח ה DLR בלונדון או ה Metro Ligro במדריד.

כל הקווים בדיאגרמה הזו הם הקווים הרשמיים בתוכניות נת"ע ור"י. תחנות הרק"ל בשלושת הקווים העיקריים הם השמות הרשמיים. תחנות ר"י העתידיות הן רובן רשמיות. תחנות המטרו והקו החום הן ניחושים לפי התוואי בלבד ויש לקחת אותן בערבון מגגבל כאפשרויות בלבד.

שימו לב לשם הקובץ: As Official "כרשמי" ולא "רשמי".
מדהים!
 

דרור 410

New member
באמת מדהים!

הדיאגרמה שלי לפי תוכנית נת"ע+מטרו הרשמית יוני 2018
יתכנו הבדלים מסויימים, אך הצלחתי להתאים את הדיאגרמה שיצרתי בינואר השנה לשינויים התורנים בתוכנית הרשמית.

להגדלה לחצו בלחצן ימין / נגיעה ארוכה ובחרו בטאב חדש. שימו לב שקווי הרק"ל מיוצגים בקו חלול נוסח ה DLR בלונדון או ה Metro Ligro במדריד.

כל הקווים בדיאגרמה הזו הם הקווים הרשמיים בתוכניות נת"ע ור"י. תחנות הרק"ל בשלושת הקווים העיקריים הם השמות הרשמיים. תחנות ר"י העתידיות הן רובן רשמיות. תחנות המטרו והקו החום הן ניחושים לפי התוואי בלבד ויש לקחת אותן בערבון מגגבל כאפשרויות בלבד.

שימו לב לשם הקובץ: As Official "כרשמי" ולא "רשמי".
באמת מדהים!
תודה לך!
זה עושה מלא סדר בעיניים.

לפי אחד הדיונים בפורום ניתן להוסיף לגירסה הרשמית חיבור רכבתי מתחנת רמלה לכיוון ענבה. (החיבור יהיה דרך המוסך החדש ליד נשר -רג"מ-).
 

Yarenn

New member
הפכת את Çomt Ḥolon ל Šaˁr Ḥolon ?

הדיאגרמה שלי לפי תוכנית נת"ע+מטרו הרשמית יוני 2018
יתכנו הבדלים מסויימים, אך הצלחתי להתאים את הדיאגרמה שיצרתי בינואר השנה לשינויים התורנים בתוכנית הרשמית.

להגדלה לחצו בלחצן ימין / נגיעה ארוכה ובחרו בטאב חדש. שימו לב שקווי הרק"ל מיוצגים בקו חלול נוסח ה DLR בלונדון או ה Metro Ligro במדריד.

כל הקווים בדיאגרמה הזו הם הקווים הרשמיים בתוכניות נת"ע ור"י. תחנות הרק"ל בשלושת הקווים העיקריים הם השמות הרשמיים. תחנות ר"י העתידיות הן רובן רשמיות. תחנות המטרו והקו החום הן ניחושים לפי התוואי בלבד ויש לקחת אותן בערבון מגגבל כאפשרויות בלבד.

שימו לב לשם הקובץ: As Official "כרשמי" ולא "רשמי".
הפכת את Çomt Ḥolon ל Šaˁr Ḥolon ?
הפכת את צוֹמת חוֹלוֹן לשער חוֹלוֹן?
 

Ccyclist

Active member
זה היה שמה בעת הפיתוח והוא מתאים יותר כי אין שם צומת מסילתית

הפכת את Çomt Ḥolon ל Šaˁr Ḥolon ?
הפכת את צוֹמת חוֹלוֹן לשער חוֹלוֹן?
זה היה שמה בעת הפיתוח והוא מתאים יותר כי אין שם צומת מסילתית
http://barchana.com/he/index.php?id=10
&nbsp
עמוד אדריכלי העוסק בתחנה.
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 

darkshadow1

New member
אבל המקום מוכר כ"צומת חולון"...

זה היה שמה בעת הפיתוח והוא מתאים יותר כי אין שם צומת מסילתית
http://barchana.com/he/index.php?id=10
&nbsp
עמוד אדריכלי העוסק בתחנה.
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
אבל המקום מוכר כ"צומת חולון"...
נכון שהיום יש שם מחלף ולא צומת- אבל זה שם היסטורי ואין באמת סיבה לשנות אותו.
 

Ccyclist

Active member
ולהשוואה: הדיאגרמה שלי לפי התוכניות הרשמיות בינואר.

הדיאגרמה שלי לפי תוכנית נת"ע+מטרו הרשמית יוני 2018
יתכנו הבדלים מסויימים, אך הצלחתי להתאים את הדיאגרמה שיצרתי בינואר השנה לשינויים התורנים בתוכנית הרשמית.

להגדלה לחצו בלחצן ימין / נגיעה ארוכה ובחרו בטאב חדש. שימו לב שקווי הרק"ל מיוצגים בקו חלול נוסח ה DLR בלונדון או ה Metro Ligro במדריד.

כל הקווים בדיאגרמה הזו הם הקווים הרשמיים בתוכניות נת"ע ור"י. תחנות הרק"ל בשלושת הקווים העיקריים הם השמות הרשמיים. תחנות ר"י העתידיות הן רובן רשמיות. תחנות המטרו והקו החום הן ניחושים לפי התוואי בלבד ויש לקחת אותן בערבון מגגבל כאפשרויות בלבד.

שימו לב לשם הקובץ: As Official "כרשמי" ולא "רשמי".
ולהשוואה: הדיאגרמה שלי לפי התוכניות הרשמיות בינואר.
זה קובץ ישן ולכן לא המרתי את קווי הרק"ל לייצוג החלול.

מטרו צפון-דרום מיוצג בצבע כתום ולא בשחור.

הסיבה לבחירה בצבע זה היא שבגרסת ההמלצות שלי לדיאגרמה קו צפון דרום פוצל לקו שחור עירוני וקו כתום במקביל לאיילון. בגירסה היום השתמשתי בצבע השחור ובייצוג "הקו הצפוני" שמתאים להוספת ענף עיר בתמורה לצימצומים שבוצעו בקו. מה גם שב"ענף אדג'וור" יש הרבה יהודים דוברי אנגלית.

ההבדלים בין דיאגרמת יוני לפי התוכנית הנוכחית ודיאגרמת ינואר לפי התוכנית הקודמת:

- ביטול ענף אזור של מטרו צפון-דרום

- העברת נקודת הפיצול הצפונית במטרו צפון-דרום מת"א האוניברסיטה לכפר הירוק (שם מקום להערכתי)

- הארכת מטרו מזרח מערב דרומה מסלמה לתחנת שער חולון.

- קטע מקביל למטרו ההיקפי ולמטרו צפון-דרום בין קריית שאול לכפר הירוק (שמות מקום להערכתי)

- המטרו ההיקפי בבקעת אונו עובר בתוואי משלו ולא במקביל למזלג הקו הסגול.

- ענף נתב"ג של המטרו ההיקפי מאור יהודה. (חיבור מוזר ביותר, מטרו לשדה התעופה מגיע בדרך כלל למרכז העיר)

 
נראה שבחרת ברשת מבוזרת ללא מוקד יחיד

הדיאגרמה שלי לפי תוכנית נת"ע+מטרו הרשמית יוני 2018
יתכנו הבדלים מסויימים, אך הצלחתי להתאים את הדיאגרמה שיצרתי בינואר השנה לשינויים התורנים בתוכנית הרשמית.

להגדלה לחצו בלחצן ימין / נגיעה ארוכה ובחרו בטאב חדש. שימו לב שקווי הרק"ל מיוצגים בקו חלול נוסח ה DLR בלונדון או ה Metro Ligro במדריד.

כל הקווים בדיאגרמה הזו הם הקווים הרשמיים בתוכניות נת"ע ור"י. תחנות הרק"ל בשלושת הקווים העיקריים הם השמות הרשמיים. תחנות ר"י העתידיות הן רובן רשמיות. תחנות המטרו והקו החום הן ניחושים לפי התוואי בלבד ויש לקחת אותן בערבון מגגבל כאפשרויות בלבד.

שימו לב לשם הקובץ: As Official "כרשמי" ולא "רשמי".
נראה שבחרת ברשת מבוזרת ללא מוקד יחיד
כעת מרכז תל אביב וציר האיילון הם מוקד מרכזי יתכן שבעתיד יתווספו עוד מוקדים והם צריכים לשמש כמקומות ההחלפה , עם הכי הרבה קווים.
&nbsp
 

Ccyclist

Active member
הדיאגרמה הראשונה היא לפי התוכנית הרשמית נטו. הבחירה נעשתה.

נראה שבחרת ברשת מבוזרת ללא מוקד יחיד
כעת מרכז תל אביב וציר האיילון הם מוקד מרכזי יתכן שבעתיד יתווספו עוד מוקדים והם צריכים לשמש כמקומות ההחלפה , עם הכי הרבה קווים.
&nbsp
הדיאגרמה הראשונה היא לפי התוכנית הרשמית נטו. הבחירה נעשתה.
נכון שאני ממליץ להוסיף קווים שיעצימו את הביזור אבל רובם על בסיס תוכניות עבר רשמיות או המלצות של אחרים (תכלת בעבר הירקון -שזה תחליף לקו הרק"ל הצהוב המקורי של נת"ע, הקו הירוק-בהיר של הפורום, שלוחת עתידים בקו הסגול שיתכן שיש לה בסיס רשמי מתוכניות נת"ע, וכן הצעותי לקו התכלת בירקון ובחוף).
&nbsp
בכל מקרה תמיד נטען שגוש דן היא מבוזרת עם מספר מוקדים שאינם בלב תל-אביב (ציר ז'בוטינסקי, אזורי היי טק כגון עתידים ואיירפורט סיטי).
 

blake7

New member
מטרו בהוד השרון

הדיאגרמה שלי לפי תוכנית נת"ע+מטרו הרשמית יוני 2018
יתכנו הבדלים מסויימים, אך הצלחתי להתאים את הדיאגרמה שיצרתי בינואר השנה לשינויים התורנים בתוכנית הרשמית.

להגדלה לחצו בלחצן ימין / נגיעה ארוכה ובחרו בטאב חדש. שימו לב שקווי הרק"ל מיוצגים בקו חלול נוסח ה DLR בלונדון או ה Metro Ligro במדריד.

כל הקווים בדיאגרמה הזו הם הקווים הרשמיים בתוכניות נת"ע ור"י. תחנות הרק"ל בשלושת הקווים העיקריים הם השמות הרשמיים. תחנות ר"י העתידיות הן רובן רשמיות. תחנות המטרו והקו החום הן ניחושים לפי התוואי בלבד ויש לקחת אותן בערבון מגגבל כאפשרויות בלבד.

שימו לב לשם הקובץ: As Official "כרשמי" ולא "רשמי".
מטרו בהוד השרון
אני מניח ש Raanana Central זו תחנת ר"י רעננה דרום החדשה.
באלכסון לדרום מזרח (ואני יודע שהתרשים סכמטי בלבד) לכיוון הקו הירוק סימנת תחנה בשם כפר מל"ל ושלוש תחנות בהוד השרון.
באיזה ציר צפויה לעבור הרכבת? (דרום) מערבית מרעננה דרום אנחנו כבר מערבית לכל הוד השרון (חוץ משכונות עתידיות על תע"ש). בטח מעבר לכפר מל"ל.
אם הכניסה להו"ה אמורה להיות בציר סוקולוב, אז זה תחנת ר"י אחת מזרחה. ואם בציר רמתיים (שמתאים ל"כפר מל"ל), אז איך הפיתול דרך רעננה עובד?
 

alantan

New member
דווקא בתכניות האחרונות של המטרו, נראה שהתוואי הוא

מטרו בהוד השרון
אני מניח ש Raanana Central זו תחנת ר"י רעננה דרום החדשה.
באלכסון לדרום מזרח (ואני יודע שהתרשים סכמטי בלבד) לכיוון הקו הירוק סימנת תחנה בשם כפר מל"ל ושלוש תחנות בהוד השרון.
באיזה ציר צפויה לעבור הרכבת? (דרום) מערבית מרעננה דרום אנחנו כבר מערבית לכל הוד השרון (חוץ משכונות עתידיות על תע"ש). בטח מעבר לכפר מל"ל.
אם הכניסה להו"ה אמורה להיות בציר סוקולוב, אז זה תחנת ר"י אחת מזרחה. ואם בציר רמתיים (שמתאים ל"כפר מל"ל), אז איך הפיתול דרך רעננה עובד?
דווקא בתכניות האחרונות של המטרו, נראה שהתוואי הוא
כפר סבא ויצמן - סוקולוב - מגדיאל - הוד השרון דרך רמתיים - אלכסון לכיוון כביש 4 ואיזור תע"ש.
 

blake7

New member
נשמע טוב להוד השרון, לא יודע איך זה מתחבר לכפר סבאים

דווקא בתכניות האחרונות של המטרו, נראה שהתוואי הוא
כפר סבא ויצמן - סוקולוב - מגדיאל - הוד השרון דרך רמתיים - אלכסון לכיוון כביש 4 ואיזור תע"ש.
נשמע טוב להוד השרון, לא יודע איך זה מתחבר לכפר סבאים
מה הנטייה הכללית בתכנון? לחפור מתחת לצירי תנועה ראשיים קיימים כדי להפחית עומס או לנסות לבנות חלופה ולרשת מקומות שמשורתים פחות?
 

Ccyclist

Active member
זה אמור לנסוע מתחת לרחוב ויצמן עד לקניון כפר סבא ברחוב הפועל

נשמע טוב להוד השרון, לא יודע איך זה מתחבר לכפר סבאים
מה הנטייה הכללית בתכנון? לחפור מתחת לצירי תנועה ראשיים קיימים כדי להפחית עומס או לנסות לבנות חלופה ולרשת מקומות שמשורתים פחות?
זה אמור לנסוע מתחת לרחוב ויצמן עד לקניון כפר סבא ברחוב הפועל
מה שאומר 2-3 תחנות מטרו בציר ויצמן.
&nbsp
המשמעות היא נסיעה של כ 30-35 דקות מכפר סבא לתל אביב השלום כל 3-4 דקות בקירוב (תדירות של שלוחת מטרו בקו בן שתי שלוחות). לא פקקים, לא המתנה לרכבת של X:YZ, ובלי לשנן לוחות זמנים. זוהי המציאות בכל פרבר של עיר גדולה עם מטרו.
&nbsp
על מסלול הקו לרמת השרון יהיה הגיוני לנסוע כמה תחנות במטרו במקום באוטובוס בגלל החסינות מהפקקים.
&nbsp
בציר וויצמן-אחוזה התוכנית הרשמית היא שתצטרך אוטובוסים כמו שצריך כיום. בכל ציר אחר חוץ מהמטרו תצטרך אוטובוסים משלימים באזורך.
&nbsp
אם יחזירו את תוכניות הקו הורוד (במפת התוספות שלי) אז אם הוא יהיה תת קרקעי (מה שימנע את ההתנגדות הרבה אליו ומשום שיש לי היכרות מסויימת עם רחוב אחוזה אני חושב שאני מבין את העניין) הוא יהיה חיבור פרברי מהיר מאד - 6 דקות נסיעה ממערב רחוב וויצמן למרכז רחוב אחוזה, 18 דקות נסיעה ממערב רחוב וויצמן לתחנת הרכבת הרצליה (קווים בינעירוניים לירושלים, חיפה, ואף נתב"ג אחרי שהתחנה תהיה בת 6 רציפים ותיספר כתחנת האיילון החמישית) בכל שעות היום וללא תלות בתנאי התחבורה.
&nbsp
&nbsp
 

blake7

New member
בויצמן-אחוזה מתחילים עבודות הכנה לציר נת"צים (מהיר לעיר)

זה אמור לנסוע מתחת לרחוב ויצמן עד לקניון כפר סבא ברחוב הפועל
מה שאומר 2-3 תחנות מטרו בציר ויצמן.
&nbsp
המשמעות היא נסיעה של כ 30-35 דקות מכפר סבא לתל אביב השלום כל 3-4 דקות בקירוב (תדירות של שלוחת מטרו בקו בן שתי שלוחות). לא פקקים, לא המתנה לרכבת של X:YZ, ובלי לשנן לוחות זמנים. זוהי המציאות בכל פרבר של עיר גדולה עם מטרו.
&nbsp
על מסלול הקו לרמת השרון יהיה הגיוני לנסוע כמה תחנות במטרו במקום באוטובוס בגלל החסינות מהפקקים.
&nbsp
בציר וויצמן-אחוזה התוכנית הרשמית היא שתצטרך אוטובוסים כמו שצריך כיום. בכל ציר אחר חוץ מהמטרו תצטרך אוטובוסים משלימים באזורך.
&nbsp
אם יחזירו את תוכניות הקו הורוד (במפת התוספות שלי) אז אם הוא יהיה תת קרקעי (מה שימנע את ההתנגדות הרבה אליו ומשום שיש לי היכרות מסויימת עם רחוב אחוזה אני חושב שאני מבין את העניין) הוא יהיה חיבור פרברי מהיר מאד - 6 דקות נסיעה ממערב רחוב וויצמן למרכז רחוב אחוזה, 18 דקות נסיעה ממערב רחוב וויצמן לתחנת הרכבת הרצליה (קווים בינעירוניים לירושלים, חיפה, ואף נתב"ג אחרי שהתחנה תהיה בת 6 רציפים ותיספר כתחנת האיילון החמישית) בכל שעות היום וללא תלות בתנאי התחבורה.
&nbsp
&nbsp
בויצמן-אחוזה מתחילים עבודות הכנה לציר נת"צים (מהיר לעיר)
 

alantan

New member
באחוזה הנת"צ יהיה מינורי - ימני ויפעל רק שעתיים בכל בוקר

בויצמן-אחוזה מתחילים עבודות הכנה לציר נת"צים (מהיר לעיר)
באחוזה הנת"צ יהיה מינורי - ימני ויפעל רק שעתיים בכל בוקר
 
למעלה