הדו קומתי 84-546-01 לאחר בירור

מצב
הנושא נעול.

gsx750f

New member
הדו קומתי 84-546-01 לאחר בירור

הדו קומתי 84-546-01 לאחר בירור
נימכרה לירדן נכון להיום ממתינה במעבר חוסן להעברה בנוסף 84-542-01 נימכרה גם היא ומתחילה בתהליך העברה
 

Debugger

New member
היכן נמצא מעבר חוסן?

הדו קומתי 84-546-01 לאחר בירור
נימכרה לירדן נכון להיום ממתינה במעבר חוסן להעברה בנוסף 84-542-01 נימכרה גם היא ומתחילה בתהליך העברה
היכן נמצא מעבר חוסן?
 

אורי404

New member
../images/Emo51.gif על העידכון.

הדו קומתי 84-546-01 לאחר בירור
נימכרה לירדן נכון להיום ממתינה במעבר חוסן להעברה בנוסף 84-542-01 נימכרה גם היא ומתחילה בתהליך העברה
על העידכון.
 
ראיתי בחניון של הורן את ליבוביץ

הדו קומתי 84-546-01 לאחר בירור
נימכרה לירדן נכון להיום ממתינה במעבר חוסן להעברה בנוסף 84-542-01 נימכרה גם היא ומתחילה בתהליך העברה
ראיתי בחניון של הורן את ליבוביץ
בעפולה שני SLים אחד של דן על הליפט (לא זוכר את מספרו ולא ברור אם הוא מחכה לפירוק או להרכבה ושיפוץ) ואחד של תח"צ ב"ש ז"ל שהספרות האמצעיות של לוחית הרישוי שלו הן 444
 
מיועדים לשירות בעפולה. הם זכו במכרז

ראיתי בחניון של הורן את ליבוביץ
בעפולה שני SLים אחד של דן על הליפט (לא זוכר את מספרו ולא ברור אם הוא מחכה לפירוק או להרכבה ושיפוץ) ואחד של תח"צ ב"ש ז"ל שהספרות האמצעיות של לוחית הרישוי שלו הן 444
מיועדים לשירות בעפולה. הם זכו במכרז
 
כנראה 42-444-57

ראיתי בחניון של הורן את ליבוביץ
בעפולה שני SLים אחד של דן על הליפט (לא זוכר את מספרו ולא ברור אם הוא מחכה לפירוק או להרכבה ושיפוץ) ואחד של תח"צ ב"ש ז"ל שהספרות האמצעיות של לוחית הרישוי שלו הן 444
כנראה 42-444-57
מספרו הפנימי 155, עבד בעיקר על קו 2 בב"ש.
 
לא הרבה...

דני האם יש ברשותך
עוד מידע בנוגע למכונות של החברה הבאר שבעית ז"ל?
לא הרבה...
במוסך אזור עמדו עד לפני כשבוע 92-042-00(196, עבדה קבוע על קו 12) וגם 92-622-00(203, קווי 7, 8). בכלל, המכונות של תח"צ ב"ש מוכרות לי היטב כי אני באר-שבעי לשעבר, אבל מאז שעברתי למרכז אני לא כ"כ עוקב...
 

gsx750f

New member
הנה ה042 באזור

לא הרבה...
במוסך אזור עמדו עד לפני כשבוע 92-042-00(196, עבדה קבוע על קו 12) וגם 92-622-00(203, קווי 7, 8). בכלל, המכונות של תח"צ ב"ש מוכרות לי היטב כי אני באר-שבעי לשעבר, אבל מאז שעברתי למרכז אני לא כ"כ עוקב...
הנה ה042 באזור
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה