היכן נמצא מעבר חוסן?הדו קומתי 84-546-01 לאחר בירור
נימכרה לירדן נכון להיום ממתינה במעבר חוסן להעברה בנוסף 84-542-01 נימכרה גם היא ומתחילה בתהליך העברה
מעברי שייח' חוסייןהיכן נמצא מעבר חוסן?
הדו קומתי 84-546-01 לאחר בירור
נימכרה לירדן נכון להיום ממתינה במעבר חוסן להעברה בנוסף 84-542-01 נימכרה גם היא ומתחילה בתהליך העברה
מה המחיר של האוטובוס ?על העידכון.![]()
אתה רוצה לקנות?מה המחיר של האוטובוס ?
מה המחיר של האוטובוס הדו קומתי הזה ?
לא רוצה לקנות, זה פשוט מעניין אותי.אתה רוצה לקנות?אפשר![]()
לארגן משהו.
ראיתי בחניון של הורן את ליבוביץהדו קומתי 84-546-01 לאחר בירור
נימכרה לירדן נכון להיום ממתינה במעבר חוסן להעברה בנוסף 84-542-01 נימכרה גם היא ומתחילה בתהליך העברה
מיועדים לשירות בעפולה. הם זכו במכרזראיתי בחניון של הורן את ליבוביץ
בעפולה שני SLים אחד של דן על הליפט (לא זוכר את מספרו ולא ברור אם הוא מחכה לפירוק או להרכבה ושיפוץ) ואחד של תח"צ ב"ש ז"ל שהספרות האמצעיות של לוחית הרישוי שלו הן 444
כנראה 42-444-57ראיתי בחניון של הורן את ליבוביץ
בעפולה שני SLים אחד של דן על הליפט (לא זוכר את מספרו ולא ברור אם הוא מחכה לפירוק או להרכבה ושיפוץ) ואחד של תח"צ ב"ש ז"ל שהספרות האמצעיות של לוחית הרישוי שלו הן 444
דני האם יש ברשותךכנראה 42-444-57
מספרו הפנימי 155, עבד בעיקר על קו 2 בב"ש.
לא הרבה...דני האם יש ברשותך
עוד מידע בנוגע למכונות של החברה הבאר שבעית ז"ל?
הנה ה042 באזורלא הרבה...
במוסך אזור עמדו עד לפני כשבוע 92-042-00(196, עבדה קבוע על קו 12) וגם 92-622-00(203, קווי 7, 8). בכלל, המכונות של תח"צ ב"ש מוכרות לי היטב כי אני באר-שבעי לשעבר, אבל מאז שעברתי למרכז אני לא כ"כ עוקב...
שימו לב לידםהנה ה042 באזור
למה ה MAN הם בצבע מוזר ?שימו לב לידם
למספר הרישוי העגול של אוטובוס אגד - 84-100-01.
זה היה הצבע של תח"צ באר-שבעלמה ה MAN הם בצבע מוזר ?
כחול בהיר ?
מכיוון שהםלמה ה MAN הם בצבע מוזר ?
כחול בהיר ?
איבגי הנה כך היה צבוע האוטובוסלמה ה MAN הם בצבע מוזר ?
כחול בהיר ?
הנה מכשירים אותו לעבודהאיבגי הנה כך היה צבוע האוטובוס
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.