הדו-מפרקי של אגד משנת 1965:

מצב
הנושא נעול.
הדו-מפרקי של אגד משנת 1965:

הדו-מפרקי של אגד משנת 1965:
מישהו שכח כאן לציין שהתמונה "שלו" פורסמה באדיבותו של דני גולדשמידט הענק ואילוליי דני הגדול , לא הייתם רואים את התמונה ! מן הראוי לציין זאת לפני שמפרסמים תמונה כזו וגם כדאי לציין שאותו מפרסם ביקש טובה מנח סלוצקי שפנה לדני הגדול שנעתר להעביר את הצילום לנח בעבור המפרסם שקיבל לבסוף את התמונה מנח ! רק כך יכול היה המפרסם לסרוק לכם את התמונה. להבא יש לציין: "פורסם באדיבותו הנפלאה והיחודית של מר דני גולדשמידט". לפחות אתם יודעים כעת מי אחראי לפרסום של תמונה זו בפורום ! שבת-ש
 
סליחה!!המקור הוא אחר לגמרי!!!

הדו-מפרקי של אגד משנת 1965:
מישהו שכח כאן לציין שהתמונה "שלו" פורסמה באדיבותו של דני גולדשמידט הענק ואילוליי דני הגדול , לא הייתם רואים את התמונה ! מן הראוי לציין זאת לפני שמפרסמים תמונה כזו וגם כדאי לציין שאותו מפרסם ביקש טובה מנח סלוצקי שפנה לדני הגדול שנעתר להעביר את הצילום לנח בעבור המפרסם שקיבל לבסוף את התמונה מנח ! רק כך יכול היה המפרסם לסרוק לכם את התמונה. להבא יש לציין: "פורסם באדיבותו הנפלאה והיחודית של מר דני גולדשמידט". לפחות אתם יודעים כעת מי אחראי לפרסום של תמונה זו בפורום ! שבת-ש
סליחה!!המקור הוא אחר לגמרי!!!
אם הכוונה ב"מישהו" זה אני אז יש לי תיקון ושתי הצעות: התיקון למה שכתבת, אביתר, הוא שהרכב המצולם נלקח מהספר Observer's Commercial Vehicles.כך שלא קיבלתי שום תמונה מנח... הצעה ראשונה לך אביתר (שוב, במידה והתכוונת אלי): קרא את מה שכתבתי בעיון ואז תראה שהאוטובוס שהראיתי הוא בעל מנוע פיאט ודומה לאוטובוס של אגד (בעל מנוע ליילנד). הצעה שניה (שוב במידה והתכוונת אלי), מממ....מממ..לא מגיע לי התנצלות קטנה? כי כאיש אקדמיה מן הראוי שתברר לפני שאתה מפרסם "עובדות".
 
והנה שוב האוטובוס (באדיבותי שלי)

סליחה!!המקור הוא אחר לגמרי!!!
אם הכוונה ב"מישהו" זה אני אז יש לי תיקון ושתי הצעות: התיקון למה שכתבת, אביתר, הוא שהרכב המצולם נלקח מהספר Observer's Commercial Vehicles.כך שלא קיבלתי שום תמונה מנח... הצעה ראשונה לך אביתר (שוב, במידה והתכוונת אלי): קרא את מה שכתבתי בעיון ואז תראה שהאוטובוס שהראיתי הוא בעל מנוע פיאט ודומה לאוטובוס של אגד (בעל מנוע ליילנד). הצעה שניה (שוב במידה והתכוונת אלי), מממ....מממ..לא מגיע לי התנצלות קטנה? כי כאיש אקדמיה מן הראוי שתברר לפני שאתה מפרסם "עובדות".
והנה שוב האוטובוס (באדיבותי שלי)
והטקסט שנלווה אליה שאם היית קורא בעיון היית למד שזה לא האוטובוס שהיה באגד... "לרכב היו 76 מקומות ישיבה וללא אפשרות עמידה. האוטובוס בתצלום זהה לאוטובוס שנקנה על ידי אגד למעט העובדה שהוא מצוייד במנוע פיאט ובאגד הוא צוייד במנוע ליילנד. לדגם קראו, אגב, Viberti Monotral"
 
הקפצה

הדו-מפרקי של אגד משנת 1965:
מישהו שכח כאן לציין שהתמונה "שלו" פורסמה באדיבותו של דני גולדשמידט הענק ואילוליי דני הגדול , לא הייתם רואים את התמונה ! מן הראוי לציין זאת לפני שמפרסמים תמונה כזו וגם כדאי לציין שאותו מפרסם ביקש טובה מנח סלוצקי שפנה לדני הגדול שנעתר להעביר את הצילום לנח בעבור המפרסם שקיבל לבסוף את התמונה מנח ! רק כך יכול היה המפרסם לסרוק לכם את התמונה. להבא יש לציין: "פורסם באדיבותו הנפלאה והיחודית של מר דני גולדשמידט". לפחות אתם יודעים כעת מי אחראי לפרסום של תמונה זו בפורום ! שבת-ש
הקפצה
כולל התמונה שפורסמה בזכות אדיבותו הנפלאה והייחודית של בני הספל, כלומר אני ורק אני....:)
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה