הדור שלא ידע את...

בשנות גייז זה הרבה יותר.. ../images/Emo6.gif

אויי... שפכת אותי מצחוק... אבל סליחה.. בתור גיי, אתה לא אמור להקשיב לשירים קצת שונים..
כל מיני קאברים מלוקקים וכאלה
אכן.. חבל על ה"מריבה" עם בן 17.. אם זה מה שהיינו רוצים, היינו נכנסים מלכתחילה לפורומי המעריצים השונים, לא?!?!?!
 

alonbb

New member
זאת לא מריבה זה ויכוח

הויכוח הזה צריך ללמד כמה פה שהם דו פרצופיים , שיש אנשים שלא אוהבים את סיגנון המוזיקה האולד פשיון ומעדיפים מוזיקה חדשה ואותם אנשים דו פרצופיים מאבדים את המצפון רק שמזכירים להם שהמוזיקה שלהם לא שווה כלום וזה שאני בן 17 זה רק מראה על זה שאני בוגר וזה לא פוסל אותי כלום..יש דברים שאני יודע ואתם לא. אז?
 
תגיד, עשינו לך משהו רע?

היה פה שקט בכמה ימים שלא היית, אולי תיקח את הסמי בגרות שלך ותמשיך איתה בפורומי המעריצים ותעזוב אותנו לנפשנו כאן, בשקט, לבד, בלעדייך..
 

alonbb

New member
זה בסדר אתה לא צריך להתעצבן....

אני מבין שאתה כבר מבוגר וקשה לך להבין אנשים צעירים יותר...אבל זה בסדר כולם בגיל האלה כמוך ואתה לא צריך לשנות אותו כי אתה מבוגר מדיי ודרך אגב למה אתה ממשיך להזכיר לי את בריטני? אני מסכים איתך שהיא זבל ואני בכלל מתעב אותה אבל אם היית שם לב טוב היית רואה שיש משמעות במילים שלה...ודרך אגב למה אתה מאשים אותה בצורה שהיא מתלבשת או מה שאני עושה בקליפים שלה? היא לא זאת שקובעת את ההופעה החיצונית אלה האמרגנים שלה אז נראה שאתה אפילו לא שם לב על מה אתה מדבר...אז הויכוח חסר טעם שתתחיל להבין קצת באלה שעושים מוזיקה ובאלה שעושים מעצמם צחוק אז נדבר
 

ביג דיל

New member
אלוהים, אתה לא מתייאש, הא???

אתה שם לב איך אתה מדבר? באופן עקרוני אני לא נוהג להשוויץ במה שאני אומר לך, אבל אין מנוס. מייקל סטייפ, סולן להקת r.e.m., הוא ידיד טוב שלי. ביליתי כמה ערבים עם בונו, סולן u2 ועם טום יורק, סולן רדיוהד, ויצא לי לדבר איתם יותר משלוש מילים. תאמין לי, שאני יודע על מה אני מדבר. וחוץ מזה, תקשיב לעצמך. אם בריטני לא יכולה אפילו לבחור חולצה, אז מה זה אומר על המוזיקה שלה? היא בטח ובטח לא קובעת גם אותה. יש משפט שאומר "אין חכם כבעל ניסיון", אז חמודי, לפעמים לא צריך לצעוק את מה שיש לך להגיד. לפעמים טוב גם להקשיב מה יש לבעלי ניסיון עשיר משלך להגיד. אתה לא חייב להסכים, אבל תקשיב. להגיד שאתה יודע יותר טוב (וזה בדיוק מה שאתה עושה) לא תורם לך, ובטח שלא תורם לי. אני לא כועס, אלא פשוט המום מרמת ההתבטאות שלך. כנראה שמאוד נפגעת מזה שקראתי לך ילד (על פי התגובה המאוד, אבל המאוד מחוכמת שלך לקרוא לי זקן), אז אני מתנצל. מעבר לזה, תלמד להקשיב קצת. לא רק לי, אלא גם למוזיקה. זה ישתלם לך.
 
תגיד לי.. בני כמה אתה חושב רב

האנשים כאן? 50? 60? אולי 148? תרגע.. הממוצע פה הוא 25 פלוס מינוס, זה לא מבוגרים ולא נעליים, אבל כשתתבגר קצת תבין שיש הבדל אטומי בין מוסיקת פופ קליטה לבין מוסיקה. מוסיקה כמוסיקה. ועוד דבר שתלמד.. זה לקבל דעות של אחרים ולא להעלב בשם העלבות, ואת זה אומרת לך מי שמחזיקה בבית דיסקים של בריטני ספירס, בוייזון, בק סטריט בוייזו היי-פייב (כן, מודה!! ) ליד תקליטים של הביטלס, של אלביס, של יו-2, פינק פלוייד, בלייר, סוויד, REM וניק קייב. אז חאלס, חאלס עם השטויות ואכן, זה שהנוער של היום לא יודע מי זה ג´ורג´ הריסון, זה עצוב ופאטתי ממש כמו שהנוער של היום לא יודע למנות את שמות נשיאי וראשי ממשלת ישראל.
 

alonbb

New member
אתם לוקחים מוזיקה בצורה אלוהית

זה לא עצוב זה פשוט מראה לכם שלמוזיקה הישנה יותר אין משמעות מבחינת הנוער (9-22 לפחות). הם באמת לא זכרו מי זה ג´ורג´ הריסון ואני לא מופתע....גם אני עד לפני פחות מחודש , כמו שאר הנוער, לא היה לי מושג מי זה וגם עכשיו השם שלו לא בדיוק רץ לי בראש..להפך הוא לא עשה למעני כלום הוא לא עזר לי בחיים הוא פשוט יצר מוזיקה שהנוער של היום לא זוכר אותה ומעדיף שלא .אני אצטט משפט של ילד שהתראיין - "הביטלס הם לא מהזמן שלנו הם שייכים לעבר ,לעבר הרחוק". פשוט תמודדו עם זה זה הכל והקטע הזה של שיא המכירות של האלבום הזה "אחד"? רובו נקנה על ידי קהל המעריצים המבוגר מאוד וזה לא אומר שום דבר לגביי שיא מכירות אגב אני בן 17 למי שימשיך לקרוא לי ילדון
 

Alinush182*

New member
צודק ב-1000%

למרות שאני לא הכי מחבבת את הלהקות האלו אבל אם כבר מדברים עליהם אז זה הרבה יותר עדיף מאלטון ג´ון....(שיכול להיות כבר סבא
)
אלינה
Blink 182
 
למעלה