הדור שלא ידע את...

איסט. 17 מישהו ?

טוב זה תקף רק לגביי אבל אני די אהבתי אותם, הם היו משהו טוב בהחלט, לא מלוקקים, לא רוקדים יפה, הקצב של השירים היה מקפיץ וכמובן איך אפשר לשכוח את החולצה "רוק בים האדום" שלבש בריאן בקליפ לstay another day ? חבל שהאידיוט טרח לציין שאין לו מושג מה כתוב על החולצה...היו ימים...
 
יפה שהזכרת אותם, כי רק אתמול יצא

בראיין הרווי, שהיה אחד מהזמרים בלהקה והיום אוחז בקריירה עצמאית (שזה, איך להגיד בעדינות, זה כמו שאורלי ווינרמן תכריז על עצמה כיורשתו של איינשטיין) מאישפוז, לאחר שהותקף ונדקר במועדון לילה. למיטב הבנתי הניתוח כלל השתלת עור מסוג כלשהי.
 

KM-AIR

New member
אוו מיי גוד!!!

זה לא היה השתלת עור, הבנתי שזה חתיכת עור גדולה מהראש האחורי שפשוט נקרעה, מישהי מצאה אותה על הרצפה והביאה אותה לבית החולים- זה נראה לך הגיוני?????????? (מי אני שאאמין לצהובונים?)
 

alonbb

New member
בחיים לא שמעתי משהו כל כך מגעיל

איך אפשר שלא למחוק הודעה נוראה כזאתי? מי הבנאדם האידיוט שכתב את זה? זה צריך להיות מישהו או מישהי שעברו את גיל 30 ושלא מבינים מהחיים שלהם כי בחיים לא ראיתי הודעה כל כך מחרידה אתה רוצה שאני אדבר על הביטלס ? הם לא היו יכולים לכתוב שיר אחד בלי להזריק קצת הרואין לגוף. אבל תגידי (או תגיד אני אשתמש במונח של גבר) אתה ממש ממש מפגר לא? פייב להקה עם "3 המכוערים" שקראת להם, הייתה ידוע בתור הלהקה הטובה ביותר בעולם שמליוני אלבומים שלה נמכרו..ווסטלייף? להקה שקיבלה את הכינוי "אחת הלהקות הטובות ביותר שהיו בכל הזמנים" ,בויזון? להקה שהייתה חלק ממצעד המילניום בלהקות הטובות ביותר שהיו במאה האחרונה. אנסינק עכשיו הם הדבר החם ביותר אז לא לרדת עליהם בבקשה וכל ההשמצות המגעילות האלה צריכות להמחק וגם מי שכתב אותם לא נראה לי שיש לו אינטיליגנציה גבוהה דווקא הוא נשמע לי דיי אידיוט ופטטי!!!
 
בטוח? אולי תחשוב שוב.. תנסה..

אין לו אינטילגנציה.. לא מבין.. ידה ידה ידה.. מה הקשר לביטלס ולהרואין? כל הלהקות שמנית כגדולות מהחיים הן להקות שמתבססות קודם כל על מראה חיצוני של הזמרים ורק אח"כ על האיכויות הקוליות ועל טיב השירים. אתה באמת חושב שאפשר להתייחס אליהן באותה נשימה עם הביטלס??????? לשאלתך, הלהקות האלה כיכבו בכל אותם מצעדים בגלל עניין אחד - MTV
קליפים
מראה
תודעה (בעיקר של בנות 12) = השתבצות במצעדים פופולריים. אין בין זה ובין איכות נאדה. אבל מצד שני, ראיתי שאתה כותב בפורום ווסטלייף, כך שמן הסתם אתה מעריץ ולכן הדו שיח איתך לא יוביל לשום מקום. כשתגדל, עם פרספקטיבה של זמן, אני מאמינה שתחשוב ותדבר אחר.
 

alonbb

New member
אני לא מעריץ רק אוה את השירים שלהם

וגם כתבתי את זה שמה ממזמן.. ועוד דבר הקליפים הם סינגלים וסינגלים יוצאים מתוך מוזיקה ששומעים ברדיו אם אתה עדין לא מבין איך כל התהליך הזה עובד זה מראה שלקליפ אין שום משמעות כמו להודעה שלך. השיר המסויים ששמעו ברדיו שממנו יוצא הסינגל אז זה הולך ככה- השיר ברדיו מספיק רייטינג סינגל ואז קליפ ואני אומנם נער אבל אני חלק מרשות השידור ברדיו חיפה אז אני יודע איך דברים כאלה הולכים גם באנגליה מה שמראה שכל מה שאמרת עכשיו- אין לזה כל משמעות
 

voodoo

New member
הגיע הזמן....

אישית אני לא רואה שום דבר גאוני באלטון ג´ון ... גם לא נראה לי שהוא חשב על הקונספט המסריח הזה לבד...גם אז וגם עכשיו הוא נשאר הומו טיפש ומוערך יתר על המידה כמו הרבה להקות שהסיטו את העניין מהמוסיקה האמיתית שנעשתה באותה תקופה ( לא שזה חשוב ) ... חח...דור שלא ידע אלטון, זה נשמע אפילו קצת מתנשא מידי..אבל לא משנה כי אלטון לא שווה כזאת התייחסות, ואף פעם לא ראיתי בו משהו מיוחד, פארק זאפה שולט ! הממ...מאיפה זה בא ?
( חנוכה )
 
נו, כמובן שהיה ברור באיזשהו שלב

שנזכה לנוכחותו הלא מבורכת של מנהל פורום פאנק ואלטרנטיבי שיבוא להסביר לנו למה כל ההומואים מסריחים ועוד איזה משהו וחצי על גיל חובב.
 

ביג דיל

New member
דברי החוכמה שנאמרים פה...

אלוהים, הוא מנהל פורום? וככה הוא מרשה לעצמו לדבר? וודו יקירי, תרגיע את עצמך. הומו או סטרייט, לבן או שחור, זה לא משנה. אתה אוהב את המוזיקה סבבה, לא אוהב - תן ביקורת בונה. לא "הקונספט המסריח הזה...". תגיד מה מסריח בו. "הומו טיפש ומוערך יתר על המידה..." מה הקשר בין היותו הומו או טיפש לרמת המוזיקה שלו? ודרך אגב, וודו, מה שאני אגיד זה לא איום או אזהרה או איך שתקרא לזה - את הדעות הבורות שלך תשמור לעצמך. תאמין לי, לך זה עדיף יותר!!!
 
עזוב,עזוב.

שימשיך עם דברי הבלע שלו במקומות אחרים, אתה רק נותן לו תרוץ להכפיש הומואים, חובבי פינק פלוייד מסריחים ולקבול על כך שאין חופש דיבור בתפוז.
 
סתם כי לא בא לי למחוק ! ../images/Emo4.gif

התלבטתי קשות האם למחוק את ההודעה הנ"ל או לא, האם לפגוע כביבכול ב"חופש הדיבור" או לא, החלטתי בסופו של דבר לא למחוק ולו רק כדי לא למחוק את התגובות הנהדרות שקיבלה ההודעה. אני לא כופה על אף אחד להיות משתתף ובטח ובטח שלא להצהיר דברים הפוגעים בסוג אחר של אוכלוסיה, לי אין בעיה להצהיר כי מבחינתי הפורום הוא גיי פרינדלי ולהבא כל הודעה שתיכתב ולא תתאים לרוח הפורום, תמצא את עצמה בסל המחזור !
 

voodoo

New member
אני לא נגד הומואים ...

ווהשוואה של אלטון ג´ון להומו טיפש לא באה מתוך אגרסיביות רנדומלית ( אולי מתוך מניע פנימי שאין בכוונתי לפרט ברגע זה...) חופש הביטוי, זה דבר שקל להסביר איתו כל דבר ...אומנם לא נותן הצדקה למה שאמרתי אבל תחשבו שניה מעבר למילים ( כן מסריח הומו וטיפש ) שכרגע מוצאות עניין מכל ההודעה ) אני לא בא לזלזל במר ג´ון בדיוק כמו שאני לא בא להגיד שהומואים הם אנשים טיפשים ומסריחים, צורת ההתבתאות שלי שנויה כאן במחלוקת ואני מבין את העניין...אבל קשה לי לתאר את הסיטאוציה בפן אחר של הדברים ...לפחות לא בנושא הנ"ל, מה שכן היה אפשר להגיד את זה בדרכים אחרות ...ואת זה אני מבין. חשוב היה לי להבהיר את העניין. תודה ( וחג שמח ).
 
לא מכירה את הוודו הזה, ואם להסתמך

על דבריו של ג´רי, זה כן מתאים לו. לעומת זאת, וודו צ´יילד המתכנת שלנו מתפוז, הוא איש אחר שלא נראה לי מתבטא ככה.. בכל מקרה, הוודו התנצל על הסגנון וההתנסחות, אז בואו נגיד שאפשר להניח לנושא ולקוות שמי שלא בטוח בהעברת המסר שלו בסגנון לוגי, פשוט ימנע להבא.
 

ביג דיל.

New member
אני לא מבין אותך

באיזה מובן מתקבל על הדעת אפשר להסביר את "מסריח הומו וטיפש" בהקשר המוזיקלי בו הוא נאמר? אנחנו הוצאנו את דברייך מהקשרם? באיזה הקשר, כל הקשר, הדברים האלה מתקבלים באופן רציני? אני לא מרוצה מההסבר, ולי לא הבהרת שום דבר. עדיין.
 
אין מה להתווכח

גם מי שלא אוהב את אלטון ג´ון, לא שאני מבינה איך אפשר לא לאהוב אותו ובמיוחד את השירים היותר ישנים שלו, חייב להודות שהוא הצליח בגדול במה שהוא עשה בלי שום קשר להיותו הומו או מסריח (אני אישית מעולם לא הייתי לידו שאני אוכל להודיע אם הוא מסריח או לא, אבל אני מהמרת על זה שהוא לא) וטיפש הוא בטוח לא אז בבקשה להירגע כולם!
 

KM-AIR

New member
ואף אחד לא מתייחס לשגיאת כתיב שלו

התבטאות, ולא "התבתאות"
 
למעלה