הדודה מפריז

  • פותח הנושא berr
  • פורסם בתאריך

berr

New member
הדודה מפריז

היום מגיעה דודתי האהובה מפריז, עם בעלה וביתה. אני אוהבת אותם אהבה עזה. התגעגעתי מאד. שמרתי על קשר. בטוב וברע. אבל....השד הרע - המטומטם הזה, שנמצא בתוכי - מעיק עליי במחשבות של: הם יראו איך השמנת.. אני יודעת שלקרובים שלי לא משנה איך אני נראית. או יותר נכון, כשהייתי בתת משקל - זה שינה להם, הם דאגו ופחדו. אני יודעת שהם רק רוצים שאהיה מאושרת וישמחו על כל ההישגים האחרונים. אבל זה שם! הקולות המעצבנים האלה. אווווווווף
 
אני בטוחה שהם ישמחו

נורא נורא לגלות אותך, מרגישה טוב יותר. מה אכפת להם איך את נראית? זה היתרון, באנשים קרובים כל כך. הם יאהבו אותך, בכל מקרה. ואולי (בטוח) ישמחו לראות שהגוף שלך משדר בריאות, ולא חולי.
 

Pure SilenCe

New member
יודעת משהו..

את כל כך אוהבת אותם, ואת הדודה.. אני בטוחה שאם תהיה הערה, את תוכלי להסביר לדודה... להגיד לה שאת מעדיפה להיות בריאה.
שבת שלום
 
בר,

גם אני מכירה את הקולות האלו לקראת מפגשים עם אנשים שלא ראית זמן רב, הם אכן קולות מעצבנים. מאוד מעצבנים. לא לשמוע אותם נראית לי משימה קשה... לא להתנהג על פיהם אולי יותר אפשרי... תהני איתם, ומקווה שתקבלי מתנות שוות :)
מישהיא
 
אני יודעת שזה משמע כל כך קל להגיד

אבל באמת את חושבת שאכפת להם מכמה את שוקלת!?! תחשבי על עצמך.. אכפת לך אם חברה שלך השמינה או לא!? את תאהבי אותה פחות בגלל זה? תנסי לפחות לנטרל את הרגשות הללו כדי שתוכלי להנות איתם כמה דשיותר בלי כל המחשבות האלו שימנעו ממך..
 
...

ואולי כל המחשבות האלה זה רק מחשבות? אולי תופתעי ממנה? אה? אולי זה יהיה יותר טוב ממה שאת חושבת? תחשבי על זה..
 

berr

New member
אוקיי. אז ככה:

קודם כל - תודה על העצות והתגובות המהירות. זה נכון, אי אפשר להשתיק את הקולות, אבל אפשר לא להקשיב להם. וזה נכון - כשחברה שלי משמינה, זה לא משנה לי בכלל. היא חברה בלי קשר לאיך שהיא נראית. ומה גם, שבתת משקל הם ממש פחדו מאיך שנראיתי פעם. אז הלכתי לפגוש אותם בכל זאת. ובכיתי מההתרגשות. ולא היו שום הערות. דודה שלי ובעלה יודעים על כל המצב (הם פסיכיאטרים ומאד עזרו לי בפריז). היה כיף - הראיתי להם יצירות אומנות שונות שעשיתי במהלך השנה והיה שמח. פשוט שמח. לעומת המפגשים אצלם בבית - כשהייתי בתת משקל, ובקושי היה לי כוח לדבר וחשבתי רק על לעוף משם כדי להיות לבד... ככה ש..בסה"כ יש לי חיוך די גדול והקלה, ואודם חדש מתנה.
 
../images/Emo13.gif

את רואה? זה היה יותר קל ממה שחשבת.. ולא היה כזה גרוע.. :) העיקר שנהנת, זה הכי חשוב..
 
למעלה