הדבר שאני הכי שונא .....

metal maor

New member
הדבר שאני הכי שונא .....

.... קיצר אני שומע המון שנים מטאל ( ולא מיתלבש כמו מטאליסט חחח ) קיצר שמעתי הכל כל מה שיכול להיות בטראש.... לטעמי metallica בין הכי טובות הטראש . ( אני לא מדבר על האלבומים האחרונים ) לא משנה מה יהיה כל הזמן יש לי פינה חמה בלב בשבילהם כל יום אני חייב לשמוע אותם .... אף אחד לא יכול להיתכחש שהוא התחיל לשמוע מטאל בלי להקת metallica ! ומה קורא אחרי שנה אצל רוב אלו שמתחילים לישמוע מטאל ואם הפוזה של מטאליסטים ( שיש המון כאלו שמיתלבשים כמו מטאליסטים והם לא מבינים כלום מהחיים אפילו שאני ניכנס לחנות בא אלי איזה ילד בן 16 ומלמד אותי במטאל מי אלו slayer ו pantera ועוד העובדה שהוא היה בטיטולים של אמא שלו אני שמעתי אותם .... והקטנצ"יק הזה יגיד לי מי אלו מייהם ( למרות שאני לא שומע אותם ) קיצר כולם פוזה יום אחד ניכנסתי לחנות של מטאל וכל המטאליסטים התחילו לצחוק על אחד כמוני מה אני עושה שם ניראה יענו אני לא ניראה כזה ששומע מטאל אחרי 2 דקות השפלתי אותם בידע שלי .... אבל מה שיהיה לא יהיה כל הזמן שאני אומר להם אני שומע metallica הם אומרים לי זה סתם זה כלום .....כוסעמק למה הם מבינים. הם כולם שנה שומעים מטאל אני עברתי כל להקה שיכולה להיות יש לי מעל 1550 אלבומים ואני יודע אין הרבה להקות כמו מטאליקה .... האם אתם מיתכחשים שהתחלתם לשמוע מטאל בלי metallica ??? אני יכול להישבע לכם כולם פה התחליו במטאל צעדים ראשונים את metallica
 

Metal shklover

New member
U r so right

I started to listen to metal when i was 13(i am 20 years old now) i started whith metallica .Ther my insperation to play guitar and all the rest staff. Who thinks metallica are shit should be killed !
 

regit knup

New member
אני לא!!!!!!! אני שונא את מטאליקה!!

אני בהתחלה שמעתי פאנק רוק, אבל הייתי צריך משהוא יותר ממריץ כדי לרכב על BMX, אז התחלתי לשמוע מטאל, והלהקה הראשונה ששמעתי היא RAMMSTEIN.
 

BlacK LiOr

New member
אחי,עכשיו יש חדש.

אתה רואה פה תאילנדי? אז למה אתה נסחף? (צונאמי).
 

Rainmaker 666

New member
האמתי...

אני התחלתי באיירון מיידן... למרות שיש פה ושם שיריים נחמדים של מטאליקה ששמעתי לפני איירון מיידן.
 

Nazgul7

New member
אם תלחץ על שיפט ועל המקש שמצד

ימין מ"ף" ,יקרה דבר יפה. תאמץ את זה.
 

Chaos In Heaven

New member
המטאל הרציני שאיתו התחלתי בכלל

היה SLAYER ועדיין נשארה הלהקה האהובה . מה עשית ממטאליקה רבעק ?!
 
חמודי, אני חושב שיש לך בעיה במקלדת

דרוש את המקלדת המצורפת מחנות המחשבים הקרובה למקום מגוריך!
 

MetalSinagouge

New member
נכון ולא נכון.

מה שלא נכון: די לבכות על כמה שאתה לא נראה "מטאל" כי אתה מזכיר את זה ממש הרבה עוד נחשוב שיש לך תשוקות נסתרות :S דבר שני מטאליקה הם אגדות: אפילו שאני בקושי שומע אותם והאלבום הראשון ששמעתי אצלם היה סט. אנגר מהר הבנתי שחייבים להיות אצלם חומרים טובים, ונכון לרגע זה האלבום האהוב עליי שלהם הוא "אנד ג'אסטיס 4 אול". קליף בורטון הוא בערך הסטיב האריס של מטאליקה רק שבמיידן המוזיקאים יותר מוכשרים ומשפיעים. מהBay Area יצאו המון להקות ותמיד חשבתי: למה מטאליקה דווקא הכי 'התקדמו' נגיד ככה אבל אז פשוט שמעתי את אותן להקות אחרות והבנתי שהן לא ממש מעניינות. לסיכום: מגהדת' שליטה!
 

BlackCandle

New member
ילד

בשביל התבכיינות כזאת יש את פורום מטאליקה. אני בטוחה ששם יקבלו אותך בברכה
 

Apoca1ypse

New member
תגיד black lior

כל הזמן אתה אומר את זה יש לך במקרה משהו יותר חכם להגיד? תן לבנאדם לדבר.
 

UnderTown

New member
אתה רואה פה כוס? (מצביע על הראש)

אז למה אתה מזיין את השכל?
 

MetalSinagouge

New member
איזה ראש???

על תשלה את עצמך. אתה כולך כוס. ובאשר לפורום מטאליקה: פורום מאוד נחמד דווקא.
 
למעלה