הדבר הכי חכם זה שלום!
אני ראיתי אתמול תפיגוע בירושלים וזה דבר כואב מאווד כואב. אני חושב שישנו רק פיתרון 1 וזה שלום לעשות שלום. זה לא פיתרון לחיות בפחד אני מכיר המון אנשים שמפחדים לצאת לכל מיני מקומות וזה דבר מפחיד. אני חושב שכדאי לעשות שלום מהצד שלנו ושל הפלסטינים. לחיות במילחמה כמו עכשיו זה לא פיתרון חייבים להגיע ביחד לשלום.
אני ראיתי אתמול תפיגוע בירושלים וזה דבר כואב מאווד כואב. אני חושב שישנו רק פיתרון 1 וזה שלום לעשות שלום. זה לא פיתרון לחיות בפחד אני מכיר המון אנשים שמפחדים לצאת לכל מיני מקומות וזה דבר מפחיד. אני חושב שכדאי לעשות שלום מהצד שלנו ושל הפלסטינים. לחיות במילחמה כמו עכשיו זה לא פיתרון חייבים להגיע ביחד לשלום.