The Lonely Lion
New member
הדברים שנאמרים והדברים שלא...
שני כללים חשובים שלימדו אותי בצעירותי הם שלא מנומס לשאול לגבי גיל הגברת ולא למשקלה... בחברה בעלת מסורת פטריכיאלית... חברה בה הזקנים הגברים של השבט הם בעלי העוצמה הפוליטית? למשל, כאשר היינו קטנים, הסבא והדוד היו מנהלים את ההצגה של ליל הסדר... בשנים האחרונות הם כבר לא איתנו, החזירו את נשמתם לבורא. בפעם האחרונה אני ניהלתי את ההצגה... אבל זה לא קשור לעניין. איך אתם מתייחסים לזקנה/התבגרות?... אחד השירים האהובים עלי הוא TIME של פינק פלויד. מתואר שם בחור שמבלה לו על הדשא...
שני כללים חשובים שלימדו אותי בצעירותי הם שלא מנומס לשאול לגבי גיל הגברת ולא למשקלה... בחברה בעלת מסורת פטריכיאלית... חברה בה הזקנים הגברים של השבט הם בעלי העוצמה הפוליטית? למשל, כאשר היינו קטנים, הסבא והדוד היו מנהלים את ההצגה של ליל הסדר... בשנים האחרונות הם כבר לא איתנו, החזירו את נשמתם לבורא. בפעם האחרונה אני ניהלתי את ההצגה... אבל זה לא קשור לעניין. איך אתם מתייחסים לזקנה/התבגרות?... אחד השירים האהובים עלי הוא TIME של פינק פלויד. מתואר שם בחור שמבלה לו על הדשא...
Tired of lying in the sunshine staying home to watch the rain And you are young and life is long and there is time to kill today And then one day you find ten years have got behind you No one told you when to run, you missed the starting gun And you run and you run to catch up with the sun, but it's sinking Racing around to come up behind you again The sun is the same in a relative way, but you're older Shorter of breath and one day closer to death
כאשר אחד צעיר, החיים נראים כמו נהר ארוך שלא ממש משתנה. לאחר שאחד עושה כברת דרך... לאחר שהוא נחשף לטעמים חדשים, לתרבויות זרות... הוא לומד להעריך את מעבר הזמן?