תגיד את זה להנרי שמאבחן IQ נמוך במיוחד על פי תגובות בפורום.תזהרו בכתיבתכם. אתם לא ראיתם אותו.
לאבחנה פסיכולוגית צריך השכלה ופגישה
אישית.
אתם יכולים לגרום נזק
תגיד את זה להנרי שמאבחן IQ נמוך במיוחד על פי תגובות בפורום.תזהרו בכתיבתכם. אתם לא ראיתם אותו.
לאבחנה פסיכולוגית צריך השכלה ופגישה
אישית.
אתם יכולים לגרום נזק
טעות באבחון IQ בפורום לא יכולה לגרום נזק.תגיד את זה להנרי שמאבחן IQ נמוך במיוחד על פי תגובות בפורום.
מ.ח.פ.לא הבנתי - על מי אתה כותב-מדבר?
sun of nationsלא הבנתי - על מי אתה כותב-מדבר?
וואלה.אתה מבזבז אנרגיה עליו?
אגב הוא מרחיב את קיסרותו ומציק בפורומים אחרים בשירי הלל עצמיים שלא היו מביישים את משוררי העריץ הקומוניסטי סטאלין.
זה לא נכון.וואלה.
נכון. אבל לא במקרה של מ.ח.פמבלי לדון על מה הוא כן ומה הוא לא, זכור כי כמעט תמיד הפוסל במומו פוסל.
לא הגיע הזמן להודות באמת?נכון. אבל לא במקרה של מ.ח.פ
למה בסתר - אני מודה בריש גלי.לא הגיע הזמן להודות באמת?
אתה הרי יודע שבסתר ליבך גם אתה אחד מהמעריצים שלי.
גם נכון הרבה פעמיםמבלי לדון על מה הוא כן ומה הוא לא, זכור כי כמעט תמיד הפוסל במומו פוסל.
כמעט תמיד.מבלי לדון על מה הוא כן ומה הוא לא, זכור כי כמעט תמיד הפוסל במומו פוסל.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.