הדבקנו למח"פ כל מיני מחלות,הוא בעצמו הצהיר שהוא נרקיסיסט אבל...

evglev1

Well-known member
מנהל
תזהרו בכתיבתכם. אתם לא ראיתם אותו.
לאבחנה פסיכולוגית צריך השכלה ופגישה
אישית.

אתם יכולים לגרום נזק
תגיד את זה להנרי שמאבחן IQ נמוך במיוחד על פי תגובות בפורום.
 

eקא זו או

Well-known member
אתה מבזבז אנרגיה עליו?
אגב הוא מרחיב את קיסרותו ומציק בפורומים אחרים בשירי הלל עצמיים שלא היו מביישים את משוררי העריץ הקומוניסטי סטאלין.
 

SupermanZW

Well-known member
מבלי לדון על מה הוא כן ומה הוא לא, זכור כי כמעט תמיד הפוסל במומו פוסל.
 

xyxy210

Well-known member
לא הגיע הזמן להודות באמת?

אתה הרי יודע שבסתר ליבך גם אתה אחד מהמעריצים שלי.
למה בסתר - אני מודה בריש גלי.
אבל אם תבקש שאסביר מדוע אני "מעריץ שלך" , אני לא בטוח שתהנה או תשמח לקרוא.
כולי תיקווה שבכל זאת יש לך את היכולת להבין מה אני חושב על "הגאונות" שלך.

שתיהיה בריא וחזק.
 

Sun of Nations

Well-known member
מבלי לדון על מה הוא כן ומה הוא לא, זכור כי כמעט תמיד הפוסל במומו פוסל.
גם נכון הרבה פעמים :)

הרבה פעמים זה גם נכון בגלל מנגנון ההגנה הפרימיטיבי והכושל הנקרא "השלכה" :)

אנשים זורקים על ההפך מהם דברים שלהם, כי כואב להם שהנה בן-אדם שהוא ההפך אז הם רוצים להמציא ולשקר שגם הוא מסכן כמוהם :)

זה לא בהכרח מה שקורה פה ספציפית, עם ההאשמה השקרית והכוזבת באוטיזם, ואז אחרי שנייה וחצי הוא משנה את דעתו וכותב מגלומניה, מה שרק מראה מה הדעה שלו שווה, אבל זה קורה מספיק, במיוחד לאנשים וואו כמוני, אז שאני לא אספר לך כמה פעמים זה קרה לי, קודם כל בכלל, ורק כאן באתר ספציפית בפרט ;)
 
למעלה